Millaisia raskausoireita sinulla on?

Tänään aamulla oli todella huono olo. Väkisin söin leipä palan ja kyllä se olo siitä hiukan parani. Jotenkin todella onnellinen näistä oireista kun muuten on jotenkin epätodellinen olo ❤️
 
Mun rinnat on kasvanut ihan selkeästi :wideyed: Kiva saada muutamaksi kuukaudeksi vähän ryhtiä näille yli 2,5 vuoden imetyksen kärsijöille :gen014 Ainut huono puoli, että nännit tarttisi jonkun teräspanssarin, kun meinaa paistaa läpi vaikka mitkä toppaukset olis :laughing021
 
Mulla oli pientä etomista muutaman päivän, mutta tänään ei oo ollut sitäkään. Vähän huolettaa kun ei ole enää yhtään sellainen olo, että olisi raskaana ja pientä menkkamaista jomoakin on välillä. :arghh:
 
Mulla oli pientä etomista muutaman päivän, mutta tänään ei oo ollut sitäkään. Vähän huolettaa kun ei ole enää yhtään sellainen olo, että olisi raskaana ja pientä menkkamaista jomoakin on välillä. :arghh:
Mulla ihan samanlaista. Nyt ei ole etonut enää yhtään. Jomoja ei tänään ole ollut, mutta eilen kyllä. Ne kyllä kuuluu mulla alkuraskauteen, vaikka niitä välillä panikoinkin :bag:
Mutta, mutta.. tässä kun selailin edellisen raskauden oireita, niin kyllä silloinkin alussa oli päiviä, kun ei juuri mitään oireita.
Vasta rv7-8 eteenpäin kunnon pahoinvointia. En vielä siis huolestu.. ainakaa paljoa.:grin
Ihmeellisen energinen olen, jopa normaaliin olotilaan verrattuna.

Jospa sinullakin turotus vaan sellaisia vaihtelevia päiviä siis :rolleyes:
 
Mulla ihan samanlaista. Nyt ei ole etonut enää yhtään. Jomoja ei tänään ole ollut, mutta eilen kyllä. Ne kyllä kuuluu mulla alkuraskauteen, vaikka niitä välillä panikoinkin :bag:
Mutta, mutta.. tässä kun selailin edellisen raskauden oireita, niin kyllä silloinkin alussa oli päiviä, kun ei juuri mitään oireita.
Vasta rv7-8 eteenpäin kunnon pahoinvointia. En vielä siis huolestu.. ainakaa paljoa.:grin
Ihmeellisen energinen olen, jopa normaaliin olotilaan verrattuna.

Jospa sinullakin turotus vaan sellaisia vaihtelevia päiviä siis :rolleyes:
Joo, eipä mullakaan ollut esikoisen raskaudessa juuri mitään oireita, että en tiedä miksi nytkään odotan niitä :rolleyes:
 
Mullakin hävisi se lievä pahoinvointi, vähän kieltämättä jännittää kun aiemmissa oon sen hyperemeesin sairastanut ja on erittäin suuri todennäköisyys se taas sairastaa, ja no ku ei vaan ole sitä pahoinvointia nyt enää :nailbiting: viimeksi meni näillämain raskaus kesken.
 
Mulla oli kans eilen vähän menkkamaisia jomoja ja ehkä ihan ihan pientä etomista. Mutta muuten ei oo ollut yhtään mitään. Jomoja oli tosi paljon esikoisenkin raskaudessa, joten en oo huolestunut niistä:) Laskeskelin, että esikoisen raskaudessa kunnon pahoinvointi alkoi rv 6+5 ja ekaa kertaa oksensin 7+0, joten tässä on nyt vähän reilu kaksi viikkoa ennen sitä:confused:
 
Mullakin hävisi se lievä pahoinvointi, vähän kieltämättä jännittää kun aiemmissa oon sen hyperemeesin sairastanut ja on erittäin suuri todennäköisyys se taas sairastaa, ja no ku ei vaan ole sitä pahoinvointia nyt enää :nailbiting: viimeksi meni näillämain raskaus kesken.
Toivotaan, että sielläkin vain normaalia oireiden ailahtelua!:Heartred
 
Oikeestaan aavistin raskauden jo alkuviikosta, kun tunsin pientä repivää kiinnittymisjomotusta. Tein marketin liuskatestin, mutta näytti negaa. En uskonut tulosta, joten hain samana iltana apteekin clearbluen (se missä ei näy ne viikot) ja selkee plussa. Mähän törpöttelin vielä juhannus-lauantaina skumppaa, lonkkua jne. En uskonut yhtään raskauden mahdollisuuteen, kun 5 päivää normi-oviksen jälkeen miehen kanssa hommailtiin. Mutta ilmeisesti ovis oli tällä kertaa normaalia myöhemmin. Mulla siis ollu kierto tosi säännöllinen ja menty varmoilla päivillä. Noh, enää ei mennä.
Nyt kun mietin taaksepäin, niin ois pitäny aavistaa jo viikonloppuna, kun mua närästi pienesti. Mua närästää ainoastaan raskaanaollessa ja raskauden loppuvaiheessa.
Missä vaiheessa sait plussan? Samaa aikaa ku tunsit kiinnittymisen? Sehän on ihan älyttömän aikasin jos luteaali on se normi:eek:
 
Ei mitään muuta oikeestaan ku jäätävä v***tus ja raivo. Oikee itteeki ihmetyttää et kuin voi ollaki näin kiukkunen ja kiree. Tää on oikeestaan eka ja toistaseks ainoo "oire" jos ei ihme alavatsan jomotusta lasketa. Sanoin tuolle toiselle osapuolelle tästä ja sanoin et nyt ei kannata vänkää eikä olla hirveesti eri mieltä mun kans, kärähdän muuten. Onneks voin olla oma itteni ja onneks voidaan puhua tästä ja vaikka ärsyttää ni pystyn silti nauraa itelleni ja näillä hulluille hormooneille :D
 
Hikoilu. En muistanukaan miten paljon hienhaju muuttuu raskaanaollessa. Ja mikään dödö ei tunnu pitävän :/
 
Aamulla oli järkyttävä olo. Olin ihan varman että oksennan ja kuljin ämpärin kanssa täällä kotona. Esikoinen kovasti mietti että mitähän tuolla ämpärillä tehdään :grin Meni sitten ohi kun sain lopulta syötyä ja töihin lähdin jo normaali ololla. Esikoisen aikaan tässä samoihin aikoihin pahoinvoinnit alkoi ja päivä päivältä paheni :meh: Toivon kyllä ettei tulisi samanlaista nyt :confused:
Nyt 5+2.
 
Mulla on tuntunut noin viikon ajan pientä nipistelyä alamasussa. Vähän kuin kk kipuja mutta kuitenkin erilaista. Lisäksi on semmoinen lievä kuvottava olo läpi päivän, ei kuitenkaan varsinaisesti okseta. Olen kuitenkin huomannut, että liikunta auttaa tähän!

Sitten mulla on ihan jäätävät alaselkäkivut! Raskausviikkoja vasta 4+6 niin tuntuu oudolta. Oon aikaisemminkin kärsinyt alaselän jumeista ja iskias hermon aiheuttamista hermosäryistä jaloissa. Mutta nyt tämä tuntuu jotenkin tosi kurjalta, ehkä kun ei viitsi kipulääkkeitä syödä.
 
Lievät oireet alkoi samana päivänä kun testiinkin ilmestyi jotain haalea näkyviin (ehkä dpo 8-9), Ensimmäinen asia pienen kiinnittymisvuodon jälkeen mikä herätti toiveet oli repäisykivut kylkeä kääntäessä tai äkkinäisissä liikkeissä. Outoa väsymystä ja päänsärkyä myös ollut. Iltaisin myös unettomuutta. Eikä asiaa auta kun kahviakaan ei voi enää paljoa juoda.
 
Ekana oli tissikipu joka oli aavistuksen eri kohdassa missä yleensä ennen menkkoja, siitä aloin epäilemään. Välillä menee kokonaan pois ja sit tulee takas ryminällä, nyt siirtynyt enemmän nänniaristukseksi. Ja on muuten muhkean näköiset! Ihailen niitä monesti päivässä peilistä :laughing001

Väsymys on kova, saattaa mennä 10 tunnin yöunet ja päikkärit päälle kun normaalisti pystyn nukkua vaan 8 tuntia max.

Kiukuttaa, nälättää, janottaa, hengästyttää, ja viikkoja vasta 4+5.
 
Pikkuhiljaa alkaa hiipiä pieni väsymys päälle ja vatsaa jomottelee melkein kokoajan, muuten ei oireita. :nailbiting:
 
Nyt kun viikkoja ehkä täynnä kohta tasan 5, niin oireita kuvotus/etominen ja vaikka kuvottaa niin silti nälkä koko ajan. Väsyttää, ja toisaalta en oikein nuku kunnolla (herään keskellä yötä ihan virkeänä). Kun nukun, niin näen vilkkaita ja eriskummallisia unia. Pissillä käyn useammin kuin normaalisti. Kohdussa tuntuu välillä painetta. Ja vaikka minulla normaalisti vatsantoiminta on liian vilkasta IBS:n takia, niin nyt maha toimii säännöllisesti kerran päivää ja on varsin normaalia :smiley-ashamed004
 
Ja vaikka minulla normaalisti vatsantoiminta on liian vilkasta IBS:n takia, niin nyt maha toimii säännöllisesti kerran päivää ja on varsin normaalia :smiley-ashamed004

Mulla kans jo ennen plussaa normalisoitui vatsan toiminta, mutta nyt muutamaan aamuna kun on ollut pahoinvointia niin on vatsan toimintakin alkanut palautua omaan normaaliinsa eli aamut saa taas juosta vessassa... :smiley-angry017
 
Hei mullakin vatsa toiminut normaalia useammin nyt pari aamua, joten varmaan se menee oireisiin tosiaan :grin vatsaa jomottelee aika paljon ja välillä tuntuu et iskeeköhän ne menkat tähän kumminkin :nailbiting:
 
Täällä myös ihan sellainen olo vatsassa, että menkat alkaa ihan just. Tuttua kyllä edellisistäkin raskauksista, mutta ikävä tunne.
 
Takaisin
Top