Millaisia raskausoireita sinulla on?

Ihan alussa, 4+3 vasta. Jos vanhat merkit paikkansa pitää, nii himot ja halut senkun kasvaa ku odotus menee pidemmälle. Voi mies parkaa. :p:oops:
Jännä miten nääkin voi vaihdella, mulla katos esikoisen raskausaikana halut aivan täysin. Toivottavasti nyt ei kävisi samoin. :oops:
 
Mulla on nyt tällä hetkellä halut jotenkin hukassa. Jotenkin olen vällyjen välissä ihan puolivaloilla.:wacky: Ihan jees, mutta lämpenen hitaasti ja muutenkin vaati oikein erityistä keskittymistä koko touhu. No, jospa ne tästä palautuisi. Ainakin miehen kannalta toivon niin:grin
 
Vähän ennen plussaa tuli kipua orgasmin jälkeen ja ihmettelin että mitäs tämä on. Tosi herkältä tuntuu kohtu ja säikähtää jokaista kipua, jomotusta ja nipistelyä :sad001

Mulla on ollu tää sama nyt kahtena kertana, hitto että säikäytti! Kohtu kramppas tosi kivuliaasti ja tuntu kyllä laajemminki lantiolla.
Sen jälkeen en oo uskaltanut tullakkaan ja mieli kyllä tekis. :smiley-angry017
Lähtikö sulla toi sitten pois? Mulla nyt 5+3 ja siis ihan alkuun tota ei ollut ollenkaan eli uutena tuli tämä oire tässä viikon sisään
 
Mulla on nyt tällä hetkellä halut jotenkin hukassa. Jotenkin olen vällyjen välissä ihan puolivaloilla.:wacky: Ihan jees, mutta lämpenen hitaasti ja muutenkin vaati oikein erityistä keskittymistä koko touhu. No, jospa ne tästä palautuisi. Ainakin miehen kannalta toivon niin:grin

samaa täällä - vitsailin jo miehellekin että mitä varten enää harrastaa kun onnistuimme jo :D:D:D vitsi vitsi
 
samaa täällä - vitsailin jo miehellekin että mitä varten enää harrastaa kun onnistuimme jo ::arghh::arghh:D vitsi vitsi

Haha, jotenkin mun pää tuntuu ajattelevan samoin:hilarious:

Mulla on ollu tää sama nyt kahtena kertana, hitto että säikäytti! Kohtu kramppas tosi kivuliaasti ja tuntu kyllä laajemminki lantiolla.
Sen jälkeen en oo uskaltanut tullakkaan ja mieli kyllä tekis. :smiley-angry017
Lähtikö sulla toi sitten pois? Mulla nyt 5+3 ja siis ihan alkuun tota ei ollut ollenkaan eli uutena tuli tämä oire tässä viikon sisään

Hui, onpa pelottavan kuuloista:nailbiting: Mullakin on aika supisteluherkkä kohtu ja harkkasupistuksia kahdesta edellisestä ennen rv 20 ->, mutta tuollaista oiretta ei ole ollut.
 
Kohtu kramppas tosi kivuliaasti ja tuntu kyllä laajemminki lantiolla.
Lähtikö sulla toi sitten pois?

Aina välillä tuntuu edelleen, muttei joka kerta. Saattaa tulla ihan muutenkin vaan. Tosi herkkä kroppa kyllä niin voi olla ihan normaalia :confused005
 
Aina välillä tuntuu edelleen, muttei joka kerta. Saattaa tulla ihan muutenkin vaan. Tosi herkkä kroppa kyllä niin voi olla ihan normaalia :confused005

Okei! Lohduttaa kuulla että ei joka kerta sentään tuu. Toivottavasti mullakin vähenisi tai loppuis jossain kohta ettei mee ilo koko touhusta
 
Uutena oireena jatkuva nälkä.
Ei mikään nyt tekee vähän mieli syödä jotain, vaan ihan kunnon nälkä taas pari tuntia edellisestä ruuasta.
 
Uutena oireena jatkuva nälkä.
Ei mikään nyt tekee vähän mieli syödä jotain, vaan ihan kunnon nälkä taas pari tuntia edellisestä ruuasta.
Tämä mullakin, ihmetyttää ihan kun kolmessa aiemmassa raskaudessa on täysin toisinpäin. Vaan vielähän tässä on toki aikaa kääntää tämä ruokahaluttomuudeksi, vielä ei ole niin etova olo ollut että ruokahaluun vaikuttaisi. 5+2 nyt.
 
Minä en edes tiedä onko minulla etoava olo vai pelottaako minua se että viimeksi lihoin yli 20 kg niin koitan nyt olla syömättä ihan kaikkea mitä eteen tulee... Että onko minulla fyysisiä vai psyykkisiä oireita :D
 
Tänään alkoi yököttää todella paljon. :hungover: aamulla piti keräillä itseäni jonkin aikaa, että pääsi edes ylös sängystä. Aamiaisen jälkeen ei mennyt kuin puoli tuntia ja taas oon vaaka-asennossa sohvalla. Onneksi oon lomalla, niin ei tarvii töissä kärvistellä tätä oloa.
 
Minä en edes tiedä onko minulla etoava olo vai pelottaako minua se että viimeksi lihoin yli 20 kg niin koitan nyt olla syömättä ihan kaikkea mitä eteen tulee... Että onko minulla fyysisiä vai psyykkisiä oireita :D
Mulla on myös tullut molemmissa raskauksissa lähemmäs 20kg... stressaa, että taas :arghh:
Itsellä siis vaikuttaa paljon se, etten ole pystynyt kauheasti raskaana liikkumaan, kun kärsin aina niin kovista selkä- ja lonkkavaivoista.
Esikoisesta on jäänyt se +10kg ylimääräistä, joka ei lähde millään :hilarious:
 
Mulla on myös tullut molemmissa raskauksissa lähemmäs 20kg... stressaa, että taas :arghh:
Itsellä siis vaikuttaa paljon se, etten ole pystynyt kauheasti raskaana liikkumaan, kun kärsin aina niin kovista selkä- ja lonkkavaivoista.
Esikoisesta on jäänyt se +10kg ylimääräistä, joka ei lähde millään :hilarious:

On se pelottava kun oon just päässyt sinuiksi uuden kehoni kanssa niin uusia muutoksia tulossa. Onneksi asia muuten niin iloinen ja mies kannustava :Heartred Minulla selkä on tullut loppuraskaudesta kipeäksi ja siitä lähtien ollutkin kipeä. Säännöllinen liikunta auttaa mutta vähänkin jos lipsuu niin vaivaa taas
 
Mulla kans tuli esikoisesta melkein 20 kg, kyllä muuten ahdisti käydä loppuraskaudessa neuvolassa puntarilla. :bag: Mullakin oli raskausaikana liikunta tosi vähissä kun olin vuodelevossa pari kuukautta niin ei mikään ihme että painoakin kertyi.
 
Viime raskaudessa ainoa mikä sai minua liikkeelle oli Pokemon go :laughing025 pelattiin miehen kanssa kimpassa ja käveltiin paljon. Siitä kyllä hyvät muistot :Heartred nyt vähän vaikeampaaa kun esikoinen ei vielä itse pitkiä matkoja pysty kävelemään eikä rattaissakaan viihdy kauan
 
Viime raskaudessa ainoa mikä sai minua liikkeelle oli Pokemon go :laughing025 pelattiin miehen kanssa kimpassa ja käveltiin paljon. Siitä kyllä hyvät muistot :Heartred nyt vähän vaikeampaaa kun esikoinen ei vielä itse pitkiä matkoja pysty kävelemään eikä rattaissakaan viihdy kauan
Minun mies pelasi tuota, ku odotin esikoista :grin käppäilin sitten mukana minkä pystyin.
Myöhemmin pelasimme vastaavaa, mutta Harry Potter aiheista :hilarious: se kyllä loppui juuri siihen, kun esikoista ei enää kauheasti kiinnostanut rattaissa seurailla meidän sekoilua :laughing001
 
Minun mies pelasi tuota, ku odotin esikoista :grin käppäilin sitten mukana minkä pystyin.
Myöhemmin pelasimme vastaavaa, mutta Harry Potter aiheista :hilarious: se kyllä loppui juuri siihen, kun esikoista ei enää kauheasti kiinnostanut rattaissa seurailla meidän sekoilua :laughing001

Ei kiinnosta ei.. odotellaan sitä ikää kun itsekin halua pelata :hilarious: ajattelin että tämän tyyppiset kävelypelit ovat oikein hyviä parisuhteelle. Miehet monesti kaipaavat tekemistä mutta samalla voi yhdessä unelmoida ja jutella henkeviä kun kävelee seuraavalle taistelupaikalle :playful:
 
Mulla ei vielä kauheasti ole etomista tms. mutta eiköhän se sieltä tuloillaan ole. Eilen töissä yksi muistisairas asiakas pesi hampaitaan illalla ja kävi sylkäisemässä suun täyden vessan nurkkaan, niin sitä limasotkua siivotessa piti ajatella jotain muuta ja keskittyä etten ala yökkäilemään... Ja tavallisestihan minua ei mikään tuollainen hetkauta. Ei käy mielessäkään...
 
Takaisin
Top