Mua väsyttää vissiin aina sen verran, etten huomaa merkittävää eroa aiempaanMutta tää pissalla ravaaminen on vähän rasittavaa, normaalistikin käyn usein ja nyt sitten vielä useammin. Lisäksi turvottaa ja ummettaa, kiva. On kyllä oikein raskaushehku tässä päällä
![]()
Hahaa joo mä niin muistan esikoisen ajalta kironneeni, että mikä hehku ja missä välissä se pitäis tuntea, ei paljo näkyny
täällä kans saa vessassa ravata (nyt jo :banghead:). Ja tänään meinannu olla itkuhanat herkillä, voi ei, tätä ei kyllä ollu ekalla kierroksella juuri ollenkaan 
.. Lohduttavaa, että muillakin olotilat vaihtelee.
Toivottavasti olo paranee keskiraskauteen mennessä.
toki tää kelikin tekee, en juonut eilen läheskään tarpeeksi. Verenpaineet otettiin tänään, melko matalalla kun 85/65 oli kolmen mittauksen keskiarvo
jospa ne siitä lähtis vähän nousuun. Ihme kun ei kuitenkaan huimaa tai mitään sen kummemmin.
Oikein takaisin teini-ikään. Esikoisesta mulla oli ekalla kolmanneksella sellasia hirveitä paise finnejä, mutta sen jälkeen iho oli tosi hyvässä kunnossa. Nyt on naama täynnä tollasta pientä näppylää, inhottavaa. 
Ihan hirveä väsymys! Onneksi taapero ei oikein osaa ihmetellä miksi äiti makaa koko ajan leikkien aikana.