Millaisia raskausoireita sinulla on?

Väsyttää, väsyttää, väsyttää ja väsyttää. Etova olo, jotkut hajut käy tosi vahvoina. Tissit on kipeet ja vatsaa turvottaa. Mielialat vähän vaihtelee.
Naama täynnä näppyjä (jos menee aikaisempien raskauksien mukaan niin ne ei helpota ennen kuin imetys sit aikanaan loppuu o_O).

Nyt rv. 5-6, en oo ihan varma viimeisimmistä menkoista.

Välillä kipua ja jonotusta. Rusehtavaa vuotoa.
Jotkut hajut on hieman normaalia ällöttävämpiä ja hieman huimauksen tunnetta.
Parin päivän ajan väsyttänyt enemmän viime viikkoihin verrattuna

Tänään etoi melkein koko kahden tunnin matkan mökille kuumassa autossa, mutta helpotti heti kun päästiin perille.

Mulla on rusehtavaa vuotoa, vatsa nippailee ja sitten vähän etoo. Syljeneritys on runsasta, ja sama homma oli esikoisesta :D eli kunnon pahoinvointia edeltää parin viikon omituinen syljeneritys. Ja sitten mulla tuntuu olevan koko ajan nälkä!

Bingo, tänään se sit tuli, ensimmäinen oksu! Mies meni pistään rasvaa käsiin ja naamaan, missä aloe veraa niin se haju! Vessaan mars. Miestä vähän meinas huvittaa ja kysy varovasti että tartteeko hänen ostaa uus hajusteeton käsirasva.. :hungover: Ei aloeveraa meidän huusholliin siis. :stop:

Ensimmäinen päivä myös täällä kun oksennus tuli.
En voi syödä lihaa, etoo pahiten.

Täällä hyvin oireetonta, tuntuu että ne plussan aikaan olleet pienetkin oireet on hävinneet. Piti tänään tehdä vielä viimeinen testi kaapista pyörimästä, ihan vaan varmistukseksi että tuleeko edes viivoja enää :hilarious: ja tulihan siihen ihan räikeät viivat heti kun tikkua kastoi. Täytyy nyt vaan yrittää nauttia hetkestä ja raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan. Ehkäpä huomenna soiteltava neuvolaan niin saa sitten lähetettä ultraan

Mua väsyttää vaan about koko ajan, odotan koska pahoinvointi alkaa kunnolla. Nyt lähinnä röyhtäisyjä ollut ja semmosia etovia oloja. Tänään olis kp1 jos kuukautiset alkaisi, on ollu pieniä juilintoja mutta ei mitään vuotoa.

Välillä meinaa olla mieli maassa, jotenkin semmoinen itsestä irrallaan olo ettei saa itseään kasaan, mutta se menee sitten ohi.

Mie en oikein meinaa illalla saada unta, menee helposti pitkälle yli puolen yön. Äsken nukuin sit päikkärit :grinToki ollaan lasten kans muutenkin lomarytmissä...ja tää hellekin varmaan väsyttää.

Mahaa turvottaa ja tänään ollut vähän juilintaa ja menkkamaisia oloja. Mulla on vielä yksi rfsun liuskatesti, taidan tehdä sen huomenna aamulla pois kaapista :rolleyes: Nälkä mulla on koko ajan, parin tunnin välein sais olla syömässä o_O

Väsymys tullut nyt. Päikkäreitä on ollut pakko nukkua.

Nälkä ja väsynyt olo lisääntyy. Tänään ollut hieman etova olo, mutta vaikea sanoa johtuu esim lämmöstä.
Kasvojen iho kans hieman huonompi kuntoinen, sellaista pientä näppyä tullut ei kunnon finnejä.
Ja yhä rusehtava vv, välillä päivittäin :bored:

Uutena raskausoireena väsymys, mutta tuntuu etten silti saa unta? Mies ja esikoinen jo vetelee sikeitä, meikäläinen on täysin hereillä.. ja oon nyt muutamana aamuna herännyt monta tuntia liian aikaisin. Lieneeköhän jotain innostusta raskaudesta vai mikä juttu.

Lisäksi ruuat maistuu & tuoksuu jotenki voimakkaasti, varmaan pahoinvoinnin esimakua. Eikä oikein tee mieli syödä mitään, mutta pakko on ettei tule ällötys.

Viikonloppuna iski vähän väsymys ja huono olo.
Nälkä muttei tee mieli mitään ja tietyt ruoat etoo.

Tietää olevansa paksuna, kun kahdet päiväunet kuulostaa hyvältä idealta. Muuten ei sitten mitään oiretta juuri olekaan ollut lukuun ottamatta sellaista pientä ärsyttävää etomista, joka ei oikein oikeuta "mulla on huono olo, en pysty tekemään mitään" valitukseen, mutta ei myöskään motivoi oikeasti tekemään mitään.

Kauhee väsymys. Ja koko ajan on nälkä, suolasen nälkä. Tiskiaine haisee aivan kamalalta.:yuck:

Aivan tajuton väsymys ja välillä etova olo. Hajuaisti herkentynyt ja varsinkin paistettu jauheliha haisee kaamealle (tätä oli viimeksikin). Alamahaa nippailee välillä ja olo on turvonnut. Rinnat ollu nyt kaks viikkoa kipeänä.

Ensimmäiset oksut täälläkin tänä aamuna, Bingo!:hungover::salutTänään oli vielä vaan tyytyväinen olo, kun niin "selkee" raskausoire ilmeni, mutta veikkaan, että jos tota luvassa useamman viikon niin huumori loppuu kyllä juhannukseen mennessä:wacky:

Rintojen turvotus on kyllä jotain ihan omaa luokkaansa. Kipeet on tissit edellisilläkin kerroilla olleet, mutta en ihan ollut varautuut vielä tässä vaiheessa toppi-ostoksille lähtemään.

Kauhee väsymys. Ja koko ajan on nälkä, suolasen nälkä. Tiskiaine haisee aivan kamalalta.:yuck:

Mulla kans maistuis suolainen. Ja siis ihan lämmin ruoka. Joku kanakeitto oli eilen niiiiiiin taivaallisen kuulosta:grin

Mulla on tänään 4+1, ja aika paljon on jo oireita. Mietin kyllä, että ainakin osa oireista varmaan johtuu cyclogesteistä eli keltarauhashormonista, jota olen käyttänyt luteaalivaiheen tueksi. Sehän pitäisi kyllä nyt lopettaa, mutta ajattelin käyttää paketin loppuun eli vielä huomisen. Jännä kyllä, että ekalla cyclogest-viikolla oireita ei ollut, vaan vasta sitten tokalla kun kiinnittyminen oli jo tapahtunut, mutta onhan silti mahdollista, että oireet johtuu niistä.

Eka ero normaaliin kiertoon oli se, että yleensä mulla on loppukierrosta aina koko ajan kylmä, mutta nyt ei ollut vaan päinvastoin tuli välillä sellaisia hikoilukohtauksia. Oon myös nukkunut tavallista enemmän päikkäreitä.

Sitten tuli plussan saamisen aikaan lievä etova olo. Syömisen jälkeen tulee aika pian taas nälkä, mutta ei tee mieli oikein syödä mitään. Syömisen jälkeen tulee sellaisia röyhtäyksiä, että ruuan maku nousee takaisin suuhun.

Vatsakipuja on ollut, vähän kuin menkkakipuja mutta ei kuitenkaan ihan samanlaisia. Kuukautisten oletettuun alkamisaikaan niitä oli aika paljonkin, vähän mietin että toivottavasti tää nyt ei meinaa niitä menkkoja, mutta eipä ne ole alkaneet. Eikä varmaan kyllä alkais muutenkaan tuon cyclogestin takia, mutta raskuastestin viivakin on onneksi koko ajan vahvistunut.

Niin ja pissahätä. Oon vähän ongelmissa, kun haluaisin vielä testailla, mutta en meinaa jaksaa pidättää niin kauaa että siitä kannattaisi testata. Vaikka käyn pissalla just ennen nukkumaanmenoa, niin herään parin tunnin päästä pissahätään. Tänään väen vängällä yritin nukkua pissahädissäni, kun halusin aamulla testata kunnolla rakossa olleella pissalla. Nyt vois kyllä jo lopettaa noi testailuhulluudet, kun tänään tuli vahva viiva.

Yleensä kaikki puhuu ensimmäisenä rintojen arkuudesta, turpoamisesta tms., mutta mulla sellaista ei ole ollut. Ainoastaan vasen rinta on vasemmasta reunasta kosketusarka. Mutta kai nämä on niin yksilöllisiä juttuja.

Takaisin