Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä nippailua ja paineen tunnetta alavatsalla. Väsymys taitaa myös astua kuvioihin. JA FINNEJÄ!

Nippaisuja ja etovaa oloa, pyörryttää välillä. Lisäks röyhtäisyjä sekä närästystä vähän turhan usein. Oli myös suonenvetoja muutama päivä sitten. Sekä klassinen väsymys. 1

..yöllistä valvomista ja muuten pitkin päivää torkkumista... Sitä oli varautunut enemmän oireilevaksi kylläkin kuin mitä on tässä vaiheessa (?) on.

Helpottaako nää finnit jossain vaiheessa?
Ei ollut edes teininä näin paljon/pahoja. Onhan se tietty kiva että on naama kuin 16-kesäisellä, mutta ehkä toivoisin kuitenkin erilaista "nuoruusimagoa" laughing7

Helpottaako nää finnit jossain vaiheessa?
Ei ollut edes teininä näin paljon/pahoja. Onhan se tietty kiva että on naama kuin 16-kesäisellä, mutta ehkä toivoisin kuitenkin erilaista "nuoruusimagoa" laughing7

Haha. Mulla vähän sama!
Pari pv naama jees, sit taas lähtee uuteen kukintoon.

Mulla ei vielä oo tullut finnejä, mutta uutena "oireena" oli että kahvi alkoi maistua liuottimelta tänä aamuna. Oikein kiva näin heti raskauden alussa. :meh:

Mulla ei oo vielä mitään kovin mainittavia oireita...semmoista ajoittaista hetken kestävää ällötystä/etovaa oloa ja väsymystä :think005

Esikoisen aikaan mulla teki kahvin haju pahaa aika varhaisilta viikoilta melkein loppuraskauteen. En pystynyt silloin alkuun muutamaan viikkoon menemään silloisen työpaikan kahvihuoneeseen ollenkaan, ohi kun käveli niin piti pidättää hengitystä :hilarious: Olikin pakko sitten kertoa raskaudesta n. viikolla 8, kun porukka alkoi ihmettelemään miksi en vietä taukoa kahvihuoneessa :grin

Melko oireetonta ollut vielä, mutta jos oireita alkaa kaivelemaan niin menkkakipuilua ja nippailuja. Etova olo välillä ollut eikä mitään meinaa saada alas vaikka on jatkuva nälkä :meh: ja tappoväsymys iskee välillä ihan yhtäkkiä.

Mulla myös tuo kahvi aiemmissa raskauksissa tökännyt heti plussan aikoihin mutta nyt toistaiseksi maistuu ainakin vielä. Ja mikä on outoa myös niin joka raskaudessa ihan eka oire on ollu ihan jäätävän kipeet rinnat, nyt ei oo yhtään kipeet vaikka miten puristelisi:wideyed::grin
Ja hysteerikkona tästähän saa sitten ihan uudet pohdinnat päässään aikaiseksi että mikä nyt vikana kun ei tissit oo kipeet:confused005:laughing001

Melko oireetonta ollut vielä, mutta jos oireita alkaa kaivelemaan niin menkkakipuilua ja nippailuja. Etova olo välillä ollut eikä mitään meinaa saada alas vaikka on jatkuva nälkä :meh: ja tappoväsymys iskee välillä ihan yhtäkkiä.

Mulla myös tuo kahvi aiemmissa raskauksissa tökännyt heti plussan aikoihin mutta nyt toistaiseksi maistuu ainakin vielä. Ja mikä on outoa myös niin joka raskaudessa ihan eka oire on ollu ihan jäätävän kipeet rinnat, nyt ei oo yhtään kipeet vaikka miten puristelisi:wideyed::grin
Ja hysteerikkona tästähän saa sitten ihan uudet pohdinnat päässään aikaiseksi että mikä nyt vikana kun ei tissit oo kipeet:confused005:laughing001

:laughing014 toi tissijuttu! Eli toivoa vois olla että ne ei ois kipeet koko raskauden ajan. :gen014 Mulla ollut oireetonta ja sit oireellista, nyt on ollu ehkä vähän parempi olo kun alkuviikosta, mutta hajuaisti on kyllä alkanut muuttua ja sit toi kahvin maku. Lisäks huomasin, anteeksi suoruuteni, että kun kävin kakalla, ja se kakka irtos vähän varkain niin kohdussa nytkähti kun suoli liikkui.:anyone Vissiin nyt herkkänä koko kiinnitys siellä. :wideyed:

Ja mikä on outoa myös niin joka raskaudessa ihan eka oire on ollu ihan jäätävän kipeet rinnat, nyt ei oo yhtään kipeet vaikka miten puristelisi:wideyed::grin
Mulla on ihan sama! Vähän on arat tissit, ja imetys vähän nipistää. Olen yrittänyt itselleni selittää, että kaikki on varmaan ihan hyvin, koska synnytyksen jälkeen ei ole ollut tissikipua menkkojen aikanakaan.

Mullakin on tissit kipeet, on kyllä muutenkin aina joka kierrossa ollut ennen menkkoja, joten ei mikään erityinen oire joka viittaisi vain raskauteen.

Muistaakseni aiemmissa raskauksissa tissikipu on jossain vaiheessa alkuraskauden jälkeen helpottanut, ei oo tarvinnut koko raskautta kärsiä :rolleyes::grin

Mulla on ihan sama! Vähän on arat tissit, ja imetys vähän nipistää. Olen yrittänyt itselleni selittää, että kaikki on varmaan ihan hyvin, koska synnytyksen jälkeen ei ole ollut tissikipua menkkojen aikanakaan.
Jep, mä oon kans yrittänyt rauhotella itelleni tätä tissien kivuttomuutta nyt sillä että on kuitenkin aika lyhyt aika imetyksen lopettamisesta eikä tosiaan mullakaan oo nyt viimesimmän synnytyksen jälkeen ollu tissit kipeet kertaakaan edes menkkojen aikaan. Aiemmin oli aina kipeet ennen menkkoja

Mutta oli oireita tai ei ni tätä huolehtimistahan tää nyt on taas sit seuraavat 9kk, jos on oireita ni miettii onko kaikki ok ja google laulaa ja jos ei oo oireita ni seki huolestuttaa. Ja sen 9kk jälkeen alkaa sit taas ihan uudet huolet. :hilarious:

rinnat ollut kipeinä täälläkin, mikä tuo ongelmia mm. nukkumiseen kun tykkään nukkua sillei puolittain vatsallani, ja toisella puolella ei onnistu ollenkaan kun tissi on niin kipeä :meh:laughing7

Mulla alakuloisuus on helpottanut onneksi ja tunnen itseni jo enemmän omaksi itsekseni:grin turvottaa ja eilen tein virheen että otin mamma vitskun aamulla niin ai kamala mikä paha olo tuli hetkeksi! Meinas tulla oksennuso_O siitä oppineena otan sen iltaisin:grin

Positiivisesta testistä jo yli viikko, mutta ei vieläkään ole raskaana oleva olo.

Jotain pientä oireilua on, kuten rinnat on hieman arat ja jotkut hajut käy pahemmin nenään, mutta siinä ne taitaa olla. Kahvikin maistuu ihan normaalisti.

Unettomuutta on ollut, mutta voi johtua kuumuudesta.

Pari aamua on tyhjään vatsaan otetut lisäravinteet yökityttänyt, mutta sisällä ovat ainakin vielä pysyneet:depressed:

Ikävin ja stressaavin vaiva on tullut alkuraskauden tukilääkityksen myötä (lugesteron), se kuivattaa öisin limakalvot ja näin ollen parina aamuna on pyyhkiessä tullut häivähdys rusehtavaa tuhrua:sad001 Mutta kun on selvästi ruskeaa väriltään ja erittäin vähäistä niin yritän pysyä luottavaisena, että tämä ei suoraan tarkoita mitään pahaa:arghh::smiley-angelic001

Älytön väsymys koko ajan! Tissit kipeet, pahoinvointia ja oksentelua, menkkakipuja, turvotusta, unettomuutta. Lista on aika pitkä jo nyt niin jännittää kuin ton pahoinvoinnin kans käy. :nailbiting:

Nukukän yöt heräämättä, oikeastaan ihanaa kun on levollinen uni. Aamulla kyl väsyttää silti. Muita oireita ei ole tullut viel.

Takaisin