Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Helpottaako nää finnit jossain vaiheessa?
Ei ollut edes teininä näin paljon/pahoja. Onhan se tietty kiva että on naama kuin 16-kesäisellä, mutta ehkä toivoisin kuitenkin erilaista "nuoruusimagoa"![]()

Olikin pakko sitten kertoa raskaudesta n. viikolla 8, kun porukka alkoi ihmettelemään miksi en vietä taukoa kahvihuoneessa
ja tappoväsymys iskee välillä ihan yhtäkkiä.

Melko oireetonta ollut vielä, mutta jos oireita alkaa kaivelemaan niin menkkakipuilua ja nippailuja. Etova olo välillä ollut eikä mitään meinaa saada alas vaikka on jatkuva nälkäja tappoväsymys iskee välillä ihan yhtäkkiä.
Mulla myös tuo kahvi aiemmissa raskauksissa tökännyt heti plussan aikoihin mutta nyt toistaiseksi maistuu ainakin vielä. Ja mikä on outoa myös niin joka raskaudessa ihan eka oire on ollu ihan jäätävän kipeet rinnat, nyt ei oo yhtään kipeet vaikka miten puristelisi
Ja hysteerikkona tästähän saa sitten ihan uudet pohdinnat päässään aikaiseksi että mikä nyt vikana kun ei tissit oo kipeet![]()
toi tissijuttu! Eli toivoa vois olla että ne ei ois kipeet koko raskauden ajan.
Mulla ollut oireetonta ja sit oireellista, nyt on ollu ehkä vähän parempi olo kun alkuviikosta, mutta hajuaisti on kyllä alkanut muuttua ja sit toi kahvin maku. Lisäks huomasin, anteeksi suoruuteni, että kun kävin kakalla, ja se kakka irtos vähän varkain niin kohdussa nytkähti kun suoli liikkui.
Vissiin nyt herkkänä koko kiinnitys siellä. 
Mulla on ihan sama! Vähän on arat tissit, ja imetys vähän nipistää. Olen yrittänyt itselleni selittää, että kaikki on varmaan ihan hyvin, koska synnytyksen jälkeen ei ole ollut tissikipua menkkojen aikanakaan.Ja mikä on outoa myös niin joka raskaudessa ihan eka oire on ollu ihan jäätävän kipeet rinnat, nyt ei oo yhtään kipeet vaikka miten puristelisi
Ja hysteerikkona tästähän saa sitten ihan uudet pohdinnat päässään aikaiseksi että mikä nyt vikana kun ei tissit oo kipeet![]()
Jep, mä oon kans yrittänyt rauhotella itelleni tätä tissien kivuttomuutta nyt sillä että on kuitenkin aika lyhyt aika imetyksen lopettamisesta eikä tosiaan mullakaan oo nyt viimesimmän synnytyksen jälkeen ollu tissit kipeet kertaakaan edes menkkojen aikaan. Aiemmin oli aina kipeet ennen menkkojaMulla on ihan sama! Vähän on arat tissit, ja imetys vähän nipistää. Olen yrittänyt itselleni selittää, että kaikki on varmaan ihan hyvin, koska synnytyksen jälkeen ei ole ollut tissikipua menkkojen aikanakaan.