Millaisia raskausoireita sinulla on?

Huuteliko joku täällä kans, et päivällä ja alkuillasta väsyttää ihan törkeenä ja sit ku menee nukkuun ni ei uni tuu millään.. No täällä on ainaki yks sellanen tyyppi... :smiley-angry019

Joo minä huutelin. :grin On kyl tosi ärsyttävää. :mad:

Oireina ajoittaiset alaselkäkivut, rinnat arat, ei meinaa saada unta iltaisin vaikka kuinka väsyttäisi, siinäpä ne :grin Tänään 4+4 :Heartpink

Muokattu viimeksi:
Pari päivää olo ollut kuin ei raskaana olisikaan, paitsi maha pömpöttää jo kovin...

Tänään en pystynyt kaupassa menemään tuoreliha- hyllyväliin, sen verran pahaa teki. Pysyttelin salaattiosastolla:p 8+0

Minulla nyt 6+1. Oireet alkoivat palelulla ja rintojen turvotuksella ja "tuntemuksilla" rinnoissa. Tuossa viiden viikon jälkeen alkoi väsymys, pari päivää sitten huimaus. Välillä on tosi etova olo. Oireista vaikein on huimaus.myös jalkojen turvotus on tukalaa.

Huuteliko joku täällä kans, et päivällä ja alkuillasta väsyttää ihan törkeenä ja sit ku menee nukkuun ni ei uni tuu millään.. No täällä on ainaki yks sellanen tyyppi... :smiley-angry019

Joo täällä ihan sama et yöt sit hirveen levottomia vielä :sleep011

Monet hajut tekee pahaa, tissit on arat, ilmavaivat, ärtyneisyys, itkuisuus, yöllä ei saa nukuttua kunnolla, kuolaus, hengästyttää ja nivusia vihloo..
Et onhan näitä :banghead:

Mulla juilinu tänään tonne vasemmalle alamahaan, pistävää kipua.. o_O

Tänään oli ensimmäinen oireeton päivä! :smiley-bounce013Kolme viikkoa pahoinvointia/oksentelua tuntui ikuisuudelta, en uskalla vielä kovin iloita, mutta kovasti toivon että tämä alkaa tästä helpottamaan pikkuhiljaa..:rolleyes:

Kellään oireena levottomat jalat? Mulla alkaa taas tuntua, tuttu oire viime raskaudesta. Vinkit tän riesan helpottamiseen otetaan vastaan! Muistan viime raskaudesta magnesiumöljyn (ulkoisesti) auttaneen, mut muistelen myös että se oli tosi kallista.

Pahoinvointi tuli kuvioihin, oisin kiitos pärjänny ilmanki. Huolettaa ja jännittää, miten saan vedettyä työpalaverit läpi tän olon kanssa.

Kellään oireena levottomat jalat? Mulla alkaa taas tuntua, tuttu oire viime raskaudesta. Vinkit tän riesan helpottamiseen otetaan vastaan! Muistan viime raskaudesta magnesiumöljyn (ulkoisesti) auttaneen, mut muistelen myös että se oli tosi kallista.

Magnesiumsitraatti sisäisesti voi myös auttaa, eikä oo kallista :)

Vaikken olekaan vielä testannut, mutta oireet jatkuu eikä menkkoja näy.. nyt kp32/29. Heti aamusta hirveä nälkä, yleensä en syö mitään ja taas heräsin kauhiaan nälkään. Pientä kuvotusta myös havaittavissa.. jännitetään:facepalm:

PinguP tsempiä pahoinvointeihin! Niitä ilman raskaus kyllä sujuisi paljon paremmin ja hyvin pärjäisi ilmankin..

Vaikken olekaan vielä testannut, mutta oireet jatkuu eikä menkkoja näy.. nyt kp32/29. Heti aamusta hirveä nälkä, yleensä en syö mitään ja taas heräsin kauhiaan nälkään. Pientä kuvotusta myös havaittavissa.. jännitetään:facepalm:

PinguP tsempiä pahoinvointeihin! Niitä ilman raskaus kyllä sujuisi paljon paremmin ja hyvin pärjäisi ilmankin..

Milloin ajattelit testata? :)

Milloin ajattelit testata? :)

Jos loppuviikosta ei kuulu niin sitten.. jos maltan oottaa tai menkat ei ala. On vaan jotenkin vahva fiilis, samanlainen kuin esikoisestakin.. mutta voihan keho ja mieli tehdä tepposetkin. :nailbiting: ei ole mitään säännöllistä yritystä takana, joten tavallaan ei tule pettymystäkään.. vähän kyllä mahanpohjassa kutkuttelee ajatus toisesta.

Huoh täälläkin alkanut koko päivän kestävä etova olo sellainen "krapula" olo... Järkky. Koko ajan tuntuu, että jos vähän söisi, niin helpottaisiko olo, mutta ei. Viimeksi tämä olo kesti muistaakseni jonnekin 16 viikolle ja yleensä, jos yrjö lensi, niin se tuli aina illalla. Toivottavasti menisi tällä kertaa nopeammin ohi.

Magnesiumsitraatti sisäisesti voi myös auttaa, eikä oo kallista :)

Kiitos vinkistä, täytyy ottaa testiin. :)

Hoksasin muuten taas, että noi raskausajan monivitamiinit aiheuttaa mulle öklötystä. :yuck: Muuten pahoinvointi on vielä väistäny mut.

Täällä oli pari ekaa viikkoa raivostuttavan levottomat jalat öisin! Tuntu ettei saanu yhtään nukuttua, muutenkin nukku huonosti ja alkuyön tuo vaiva oli riesana. Nyt onneks helpottanut. Joku vinkkasi täälä että myös rautalisä saattaa auttaa :happy:

Mulla kipeyty rinnat kuudennella viikolla ja sen jälkeen onkin ollu kipeät ja ISOT! Väsymystä ja yleista saamattomuutta. Makaan vaan sängyssä tai sohvalla koko ajan. Joudun keräileen itteäni hulluna, että jaksan lähteä koiran kanssa ulos. Ja todella monet ruoat ällöttää. Mutta oireet hyvin siedettäviä ❤️

Mä en saata aamusta syödä paljoa.. oikeestaan menee yleensä johonki 16-17 paikkeille asti pienillä ja tiheillä ruoka-annoksilla ennen ku voi syödä kunnolla.. ja herään yleensä siis 7-10 väliin riippuen esikoisen heräämisestä ja onko kumman, mun vai miehen aamu.. :D (mies tällä hetkellä kotona, kun kesän työrupeema ei oo viel alkanu!)
Illalla en meinaa saada millään unta ja aamut ja aamupäivät oon ku joku puoliunessa hoipertelija.. mul on alkanu selkä kipuileen ihan samoin ku esikoisen ja ekan raskauden aikoihin! Myös vihlontaa on ollu samoin! Sit vatsa on turvoksis aika hyvästi, niin ei kyl naapureillekkaa varaan epäselvää et raskaana ollaan.. vaikka viikot on vasta 5+1.. ja en pysty enää tehä esikoisen kaa yksin pitempiä lenkkejä, ku selkä kipeytyy nii paljon.. kaipaan kuitenki lenkkejä, niin onneks mies lähtee aina välil mukaan, nii saan kävellä silloin reippaammin ja jos oon yksin esikoisen kaa niin sit vahan varovaisemmin..

Niin ja onhan mul tos aamusta pahoinvointiaki, se on voimakkaampana nyt entä kummassakaan aiemmassa raskaudessa. Aamulla hädin tuskin sain puuroa neidille syötettyä, kun oli pakko jo päästä maaten, ettei aamupala tuu pihalle...

Takaisin