Huuteliko joku täällä kans, et päivällä ja alkuillasta väsyttää ihan törkeenä ja sit ku menee nukkuun ni ei uni tuu millään.. No täällä on ainaki yks sellanen tyyppi...![]()
Joo minä huutelin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huuteliko joku täällä kans, et päivällä ja alkuillasta väsyttää ihan törkeenä ja sit ku menee nukkuun ni ei uni tuu millään.. No täällä on ainaki yks sellanen tyyppi...![]()

Kellään oireena levottomat jalat? Mulla alkaa taas tuntua, tuttu oire viime raskaudesta. Vinkit tän riesan helpottamiseen otetaan vastaan! Muistan viime raskaudesta magnesiumöljyn (ulkoisesti) auttaneen, mut muistelen myös että se oli tosi kallista.

Vaikken olekaan vielä testannut, mutta oireet jatkuu eikä menkkoja näy.. nyt kp32/29. Heti aamusta hirveä nälkä, yleensä en syö mitään ja taas heräsin kauhiaan nälkään. Pientä kuvotusta myös havaittavissa.. jännitetään
PinguP tsempiä pahoinvointeihin! Niitä ilman raskaus kyllä sujuisi paljon paremmin ja hyvin pärjäisi ilmankin..
Milloin ajattelit testata? :)
ei ole mitään säännöllistä yritystä takana, joten tavallaan ei tule pettymystäkään.. vähän kyllä mahanpohjassa kutkuttelee ajatus toisesta.Magnesiumsitraatti sisäisesti voi myös auttaa, eikä oo kallista :)
Muuten pahoinvointi on vielä väistäny mut.Täällä oli pari ekaa viikkoa raivostuttavan levottomat jalat öisin! Tuntu ettei saanu yhtään nukuttua, muutenkin nukku huonosti ja alkuyön tuo vaiva oli riesana. Nyt onneks helpottanut. Joku vinkkasi täälä että myös rautalisä saattaa auttaaKellään oireena levottomat jalat? Mulla alkaa taas tuntua, tuttu oire viime raskaudesta. Vinkit tän riesan helpottamiseen otetaan vastaan! Muistan viime raskaudesta magnesiumöljyn (ulkoisesti) auttaneen, mut muistelen myös että se oli tosi kallista.