Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä jäin saikulle niitten vuotojen ja supistuksien kans et pitää seurailla tuleeko vielä yms ärsyttää ku esikoisen aikaan ei ollut mitään tällästä :/ nyt ihan paniikissa katsoo joka kerta paperiin vessassa ja pikkareihin..
Ei selvinnyt :/ mit ei niitä ollut kun kerran ja sydän äänet sai kuuluviin ja liikkuva kaveri kyseessä,mut supistelut jos jatkuu niin ”pääsen” hyvinkäälleNyt koitat levätä ja ottaa rauhallisesti, toivottavasti tilanne helpottaa! Selvisikö mitään syytä niille vuodoille? Mulla oli sillon marraskuun lopulla kanssa muutamana päivänä hiukan rusehtavaa vuotoa, onneksi meni ohi. Mutta kyllä ne vuodot aina säikäyttää, vaikka suurin osa varmasti harmittomia onkin.
No se perätila ei haittaa yhtään tässä kohtaa, siinä on hyvin tilaa pyöriä ympyrää useamman kerran vielä. Meidänkin tyyppi oli poikittain rakenneultrassa.Eilen lähin hyvinkäälle lapsivesi epäilyn takia ja ei ollut onneksi lapsivettä vaan hiiva ja selvisi samalla,että vauva perätilassa :/
No se perätila ei haittaa yhtään tässä kohtaa, siinä on hyvin tilaa pyöriä ympyrää useamman kerran vielä. Meidänkin tyyppi oli poikittain rakenneultrassa.
Mites tuon hiivan kanssa, hoidetaanko tavalliseen tapaan raskauden aikana tai onko jotain vastaavaa kuin VTI:n kanssa että on tärkeää hoitaa heti ja tehokkaasti pois vauvan turvallisuuden takia? Musta tuntuu että mulla on esiintynyt lievää kutinaa välillä ja mietin pitäisikö sittenkin mennä näytille jonnekin. Olen jotenkin niin käsi näissä hommissa kun on aina päässyt helpolla terveysasioilla, etten tiedä mitä kautta pitää kääntyä johonkin.
Pitää hoitaa rasvalla ja emätinpuikolla ainoo vaan ettei saa käyttää sitä asetinta vaan pitää itse työntää se sormella ettei mee liian lähelle kohdun kaulaa :)No se perätila ei haittaa yhtään tässä kohtaa, siinä on hyvin tilaa pyöriä ympyrää useamman kerran vielä. Meidänkin tyyppi oli poikittain rakenneultrassa.
Mites tuon hiivan kanssa, hoidetaanko tavalliseen tapaan raskauden aikana tai onko jotain vastaavaa kuin VTI:n kanssa että on tärkeää hoitaa heti ja tehokkaasti pois vauvan turvallisuuden takia? Musta tuntuu että mulla on esiintynyt lievää kutinaa välillä ja mietin pitäisikö sittenkin mennä näytille jonnekin. Olen jotenkin niin käsi näissä hommissa kun on aina päässyt helpolla terveysasioilla, etten tiedä mitä kautta pitää kääntyä johonkin.
Tuntuu, että mahalaukku on muutaman päivän sisällä pienentynyt. Tulen täyteen pienestäkin määrästä ja jos erehdyn syömään liikaa, on kauhea ähky useamman tunnin. Ei se muuten erityisesti haittaisi, mutta söisin mielelläni enemmän kuin mitä maha vetää.
Tuntuu, että mahalaukku on muutaman päivän sisällä pienentynyt. Tulen täyteen pienestäkin määrästä ja jos erehdyn syömään liikaa, on kauhea ähky useamman tunnin. Ei se muuten erityisesti haittaisi, mutta söisin mielelläni enemmän kuin mitä maha vetää.