tiada92
Sanavalmis juttuseppä
Mulla otettiin uus virtsa viljely saan huomenna tulokset..ihana kuulla :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla otettiin uus virtsa viljely saan huomenna tulokset..ihana kuulla :)
Mulla kipuilee alaselkä ilmeisesti ylitaitan sitä töissä seisoelteen ja menin sitte naksauttamaan,jonka jälkeen rupesin miettii saakohan niin tehdä?
Venyttämällä mä sen naksautin :DRiippuu miten sen tekee. Mut en usko et on haittaa ollu. Mulla itellä selkä lannerangasta naksahtaa "itestään" kun menen sängyn laidalle kyljellee ja venytän päällimmäistä jalkaa laidan yli. Esikoista odottaessa OMT-fysioterapeutti naksautteli mun nikamat paikoilleen pariikin otteeseen. Ekan kerran just näillä puolivälin viikoilla. Silloin oli niin pahat lukot siellä et kaikki oleminen oli yhtä tuskaa.
Itellä liitoskivut on vielä onneks lähinnä paineen tunnetta nivusissa, pääsääntösesti vasemmalla puolen. Aina kun käytän vasenta jalkaa, astun tai liikutan sitä, tulee sellanen inhottava paine.Millaisia noi liitoskivut on teillä olleet? Entäs supisteleeko joillain jo ja minkä verran? Itsellä ei kumpaakaan ja huomenna 23+0. Vatsan kireys vaivaa ajoittain sekä kova närästys jo toista viikkoa. Välillä sattunut ylävatsaan ihankuin olisi liian ahdasta tms. Ei kauhean kova kipu kuitenkaan. Maha kasvaa kovaa vauhtia tällä hetkellä selvästi!
Mulla ainakin vaihtelevasti pieni tai ihan mieletön nivelkipu. Nivusiin ja/tai häpuuhun sattuu kävellessä niin että pitää kävellä tosi hitaasti. Samoin kun nousee makuulta tai kääntää kylkeä. Pitää kai alkaa ottaa Panadolia. Ultran kätilö suositteli myös akupunktiota.Millaisia noi liitoskivut on teillä olleet? Entäs supisteleeko joillain jo ja minkä verran? Itsellä ei kumpaakaan ja huomenna 23+0. Vatsan kireys vaivaa ajoittain sekä kova närästys jo toista viikkoa. Välillä sattunut ylävatsaan ihankuin olisi liian ahdasta tms. Ei kauhean kova kipu kuitenkaan. Maha kasvaa kovaa vauhtia tällä hetkellä selvästi!
Mulla ainakin vaihtelevasti pieni tai ihan mieletön nivelkipu. Nivusiin ja/tai häpuuhun sattuu kävellessä niin että pitää kävellä tosi hitaasti. Samoin kun nousee makuulta tai kääntää kylkeä. Pitää kai alkaa ottaa Panadolia. Ultran kätilö suositteli myös akupunktiota.
Onko teillä ollut todella kiristävä tunne ylävatsassa? Tuntuu että pitää kävellä maha pitkällä ku kiristää koko ylämahaa. Ei siis koske mut epämiellyttävää. Voisko olla et siellä kasvetaan niin hurjana et sisäelimet ja lihakset oikuttelee? Pakko oli oikaista heti töistä pääsyä pitkälleen