Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voihan ripuli :/ meillä nyt esikoisella kestäny viikon oksentelu ja ripuli ollaan kolmesti käyny lääkärissä...kenelläkää muulla ei ole tätä :/
Allergioita sillä on vaikka kenelle jakaa ja keliakiaa tässä mietittynä.. mut kiva kun sitä ripuli lääkettä mitä lääkäri määräs ei oo koko suomessa!!Allergiaa voisko olla?
Mulla nyt tukivyö. Vähän kyllä hukassa tuon kanssa, seisoessa pitäis olla tosi kireällä, mutta sitten ei voi kumartua tai istua ollenkaan, koska sattuu Seisoessa ei auta, ellei ole tosi napakka. Alamassun painontunne on niin voimakas.
Allergioita sillä on vaikka kenelle jakaa ja keliakiaa tässä mietittynä.. mut kiva kun sitä ripuli lääkettä mitä lääkäri määräs ei oo koko suomessa!!
Ei oo lapsille :/ mut tallinnasta ois löytyny :D nyt jo onneks takana päin :)Olisko jotain korvaavaa lääkettä mahdollista saada? Tuo on kyllä kiva, kun määrätään sellainen lääke, jota ei ole mistään saatavilla. Mulla oli joskus kuiviin huuliin ja suupielten rikkoutumiseen määrätty yksi voide, joka oli oikeastaan ainut, mikä auttoi niihin aikoihin. Ja se kanssa loppui niin, että taisi olla monta viikkoa koko Suomesta loppu.
Ei oo lapsille :/ mut tallinnasta ois löytyny :D nyt jo onneks takana päin :)
Supistuksista.. onko muilla sellasia et tekee vaikeeta hengittää samalla ku supistelee? Tulin kotiin ja vähän tuntuus siltä et supistelis ei kumminkaan satu mut vaikea hengittää samalla onko normaalia? Oltiin siis shoppailu reissulla äitin kans..
Mä lähinnä mietin tarviiko lähtee näytille jotenki ärsyttää et edellisest raskaudest on 5 vuotta :/Hengittäminen menee ainakin jotenkin raskaammaksi, haluisi istua/nojata johonkin tai olla etukumarassa, että helpottaa.
Mä lähinnä mietin tarviiko lähtee näytille jotenki ärsyttää et edellisest raskaudest on 5 vuotta :/
Supistuksista.. onko muilla sellasia et tekee vaikeeta hengittää samalla ku supistelee? Tulin kotiin ja vähän tuntuus siltä et supistelis ei kumminkaan satu mut vaikea hengittää samalla onko normaalia? Oltiin siis shoppailu reissulla äitin kans..
Tänään kävin neuvolassa ja vauva potkas terveydenhoitajaa käteen,joten siellä kaikki on kunnossa :) nyt sit ku tulin kotiin huomasin rusehtavaa vuotoa alushousuissa ja pyyhkiessä ei tullu mitään nii mietin mitähä hittoa
Joo on ja ei oo näkyny enää sen jälkeen toki soitin heti neuvolaan takas ja sanoi et jos ei oo kirkasta nii ei tarvi huolestua..Jos sulla on limakalvot herkillä?
Joo on ja ei oo näkyny enää sen jälkeen toki soitin heti neuvolaan takas ja sanoi et jos ei oo kirkasta nii ei tarvi huolestua..
Tutkittiinko sitä ikinä? Oon iha hermo rauniona tästä ja sit pitäis olla ihan rentonaMulla oli molemmista pojista kans ajoittain tota ongelmaa, välillä tuli pikkuhousunsuojaan rusehtavaa vuotoa, mut pyyhkiessä ei kumminkaan tullu. Tytöistä on ollu ihan erilainen toi alapään eritekoostumus niin ei oo ollu herkillä ollenkaan.
Tutkittiinko sitä ikinä? Oon iha hermo rauniona tästä ja sit pitäis olla ihan rentona