viiltävää mahakipua aamusta, tuli jo pahat pelot mieleen kun samanlaista oli edellisessä keskenmenossa koko ajan.. onneksi jäivät kivut aamuun ja aamupäivään, toivottavasti vain kohdun kasvukipuja..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
viiltävää mahakipua aamusta, tuli jo pahat pelot mieleen kun samanlaista oli edellisessä keskenmenossa koko ajan.. onneksi jäivät kivut aamuun ja aamupäivään, toivottavasti vain kohdun kasvukipuja..
Paineena tuntuu mullakin, varsinkin sillon kun vauva punkee itteensä ulospäin. Välillä näkyy mahassa vauvan kokonen möykky kun puskee ulospäin itseään kolmas raskaus ja kaikissa ollu sama juttu :)Minäkin jäin 10pv saikulle tän selkäsäryn takia. Saa vähän huokaista. Aamulla säikähdin kamalasti kun alamahaan koski kovasti ja vähän poltteli, mut yhdistin sen sit alaselkäkipuun ja siihen et se alkoi samalla kun olin vessassa ja maha oli sekaisin. Meni onneksi ohi. Pieni paineen tunne ollut taas enempi kuvioissa, mut eilen tuntui kuin se paineentunne olisi liikkunut puolelta toiselle hitaasti, ja välillä tuntuu vasemmalla aika navan lähellä. Onkoha mahdollista että vauvan liikkeet tuntuu paineen tunteena? vai onko toiveajattelua :D
Mulla on myös välillä samanlaista vasemmalla puolen. Ärsyttää oikeen, kun ennen oon kuitenki juossu lenkit ja nyt ei välillä pääse edes lyhyitä matkoja kävelemään ilman, että alkaa pistäänUh, mä ihmettelen että kävellessä alkaa joskus pistämään oikealta puolelta vatsaa. Oikein täytyy pysähtyä välillä.
Mulla on ollut samaa pistävää tunnetta oikealla alavatsalla melkein alusta asti. Pistää vaan välillä kun kävelen rivakkaa tahtia, muttei esim. pyöräillessä tai jumpatessa. Muistan et murrosiässä mulla oli samanlaista pistämistä minisarjan kohdalla, ni oon ajatellut et johtuu varmaan hormoneista. Muutenkin olo muistuttaa usein murrosiän hormonimyrskyisää menoa, mikä on todella rankkaa.Uh, mä ihmettelen että kävellessä alkaa joskus pistämään oikealta puolelta vatsaa. Oikein täytyy pysähtyä välillä.
Mulla ollu koko raskauden tota liittyy vissiin hormooneihin,mut sulje nyt tulehdukset pois :)Mulla on tullut nyt kahtena päivänä tosi kiinteää venyvää valkovuotoa sellanen kunnon klimppi.. Googletin jo limatulppaa yms kauhuissaan mut en tiiä ehkä toi on normaalia ku ei mitään oireita ole kuitenkaan. Aiemmin ollut enemmin vetistä.
Mulla ollu koko raskauden tota liittyy vissiin hormooneihin,mut sulje nyt tulehdukset pois :)
Nyt on alkanut selkä ja alamaha kipuilla, jos on liikkeellä pitkiä aikoja kerrallaan. Eilen ultran yhteydessä tulikin suositus hommata tukivyö. Niitä olikin sitten ehkä miljoona erilaista. Päädyin nyt ainakin alkuun tilaamaan Carriwellin edullisen säädettävän mallin, toivottavasti se auttaisi.