Millaisia raskausoireita sinulla on?

viiltävää mahakipua aamusta, tuli jo pahat pelot mieleen kun samanlaista oli edellisessä keskenmenossa koko ajan.. onneksi jäivät kivut aamuun ja aamupäivään, toivottavasti vain kohdun kasvukipuja..:sorry:
 
viiltävää mahakipua aamusta, tuli jo pahat pelot mieleen kun samanlaista oli edellisessä keskenmenossa koko ajan.. onneksi jäivät kivut aamuun ja aamupäivään, toivottavasti vain kohdun kasvukipuja..:sorry:

Mulla on muutaman kerran tuntunut just hetkellisesti tuollaisia viiltäviä kipuja vatsassa, ilmeisesti juuri kohdun kasvukipuja, varmaan sullakin kyse niistä.

Voin vaan kuvitella, että miten just nuo aikaisemmat ikävät kokemukset tulee mieleen, kun tulee vähän vastaavia oireita.
 
Mullakin paineen tunnetta alapäässä ja vatsassa ja jäinkin sairaslomalle ja huomenna lääkäriin :/ ei kai näillä viikoilla enään kesken mee :O
 
Minäkin jäin 10pv saikulle tän selkäsäryn takia. Saa vähän huokaista. Aamulla säikähdin kamalasti kun alamahaan koski kovasti ja vähän poltteli, mut yhdistin sen sit alaselkäkipuun ja siihen et se alkoi samalla kun olin vessassa ja maha oli sekaisin. Meni onneksi ohi. Pieni paineen tunne ollut taas enempi kuvioissa, mut eilen tuntui kuin se paineentunne olisi liikkunut puolelta toiselle hitaasti, ja välillä tuntuu vasemmalla aika navan lähellä. Onkoha mahdollista että vauvan liikkeet tuntuu paineen tunteena? o_O vai onko toiveajattelua :D
 
Mulla alko napsumaan häntäluu. Se on jo jonkin aikaa saattanut jumahtaa kun pötkötän selälläni, mutta nyt ihan kesken kävelyn vaan naksahtaa ja julmettu kipu. Samoihin aikoihin alkoi esikoisestakin (ellei jopa vähän myöhemmin) niin saa nyt nähdä, missä kunnossa olen joulun jälkeen. Tekeekö paljoakaan töitä... :meh:
 
Minäkin jäin 10pv saikulle tän selkäsäryn takia. Saa vähän huokaista. Aamulla säikähdin kamalasti kun alamahaan koski kovasti ja vähän poltteli, mut yhdistin sen sit alaselkäkipuun ja siihen et se alkoi samalla kun olin vessassa ja maha oli sekaisin. Meni onneksi ohi. Pieni paineen tunne ollut taas enempi kuvioissa, mut eilen tuntui kuin se paineentunne olisi liikkunut puolelta toiselle hitaasti, ja välillä tuntuu vasemmalla aika navan lähellä. Onkoha mahdollista että vauvan liikkeet tuntuu paineen tunteena? o_O vai onko toiveajattelua :D
Paineena tuntuu mullakin, varsinkin sillon kun vauva punkee itteensä ulospäin. Välillä näkyy mahassa vauvan kokonen möykky kun puskee ulospäin itseään :love7 kolmas raskaus ja kaikissa ollu sama juttu :)
 
Oi jospa se tosiaan ois sitten pienen möyrimistä :love017 paikka kun aina vaihtelee, välillä ihan alhaalla ja välillä ylempänä, ja toisinaan keskellä ja toisinaan vasemmalla. Tiistaina olis neuvola jos pääsis näkee ultran, tai ainakin kuuntelee sykkeet!
 
Uh, mä ihmettelen että kävellessä alkaa joskus pistämään oikealta puolelta vatsaa. Oikein täytyy pysähtyä välillä.
 
Uh, mä ihmettelen että kävellessä alkaa joskus pistämään oikealta puolelta vatsaa. Oikein täytyy pysähtyä välillä.
Mulla on myös välillä samanlaista vasemmalla puolen. Ärsyttää oikeen, kun ennen oon kuitenki juossu lenkit ja nyt ei välillä pääse edes lyhyitä matkoja kävelemään ilman, että alkaa pistään :meh:
 
Mulla tuli kans yks päivä, vähän saman tyylinen kipu kuin olis vasta syönyt ja lähtenyt reippaalle lenkille, vaikka ei oiskaan syöny vähään aikaan
 
Se pistävä kipu kertoo siitä, että keskivartalon lihasten tuki ei enää ole sama, kasvavan kohdun vuoksi.
 
Uh, mä ihmettelen että kävellessä alkaa joskus pistämään oikealta puolelta vatsaa. Oikein täytyy pysähtyä välillä.
Mulla on ollut samaa pistävää tunnetta oikealla alavatsalla melkein alusta asti. Pistää vaan välillä kun kävelen rivakkaa tahtia, muttei esim. pyöräillessä tai jumpatessa. Muistan et murrosiässä mulla oli samanlaista pistämistä minisarjan kohdalla, ni oon ajatellut et johtuu varmaan hormoneista. Muutenkin olo muistuttaa usein murrosiän hormonimyrskyisää menoa, mikä on todella rankkaa.
 
Onko kellään ollut tai osaako sanoa mitä on, kun joitain kertoja on mahan aluetta, enempi ihoa ja pintaa tuntunut polttelevan? Liittynyt on aina kyykistelyyn tai johonkin fyysiseen tekemiseen, äsken kyykkyilin siivotessa ja taas tuntui. Maha ei mene kovaksi kuitenkaan. Voiko olla supistuksia vai onko vaan harmitonta nahan venymistä?
 
Mulla on tullut nyt kahtena päivänä tosi kiinteää venyvää valkovuotoa sellanen kunnon klimppi.. Googletin jo limatulppaa yms kauhuissaan mut en tiiä ehkä toi on normaalia ku ei mitään oireita ole kuitenkaan. Aiemmin ollut enemmin vetistä.
 
Mulla on tullut nyt kahtena päivänä tosi kiinteää venyvää valkovuotoa sellanen kunnon klimppi.. Googletin jo limatulppaa yms kauhuissaan mut en tiiä ehkä toi on normaalia ku ei mitään oireita ole kuitenkaan. Aiemmin ollut enemmin vetistä.
Mulla ollu koko raskauden tota liittyy vissiin hormooneihin,mut sulje nyt tulehdukset pois :)
 
Voihan se olla ns. limatulppaakin, se kun uusiutuu jatkuvasti raskauden aikana. Normaalia sekin siis. Se tulppa ei siis ole mikään oikea tulppa joka pysyis samana läpi raskauden, nimeä pidetään harhaanjohtavana.
 
Nyt on alkanut selkä ja alamaha kipuilla, jos on liikkeellä pitkiä aikoja kerrallaan. Eilen ultran yhteydessä tulikin suositus hommata tukivyö. Niitä olikin sitten ehkä miljoona erilaista.:wideyed: Päädyin nyt ainakin alkuun tilaamaan Carriwellin edullisen säädettävän mallin, toivottavasti se auttaisi.
 
Nyt on alkanut selkä ja alamaha kipuilla, jos on liikkeellä pitkiä aikoja kerrallaan. Eilen ultran yhteydessä tulikin suositus hommata tukivyö. Niitä olikin sitten ehkä miljoona erilaista.:wideyed: Päädyin nyt ainakin alkuun tilaamaan Carriwellin edullisen säädettävän mallin, toivottavasti se auttaisi.

Kerro sit kokemuksia kuhan oot hetken käyttänyt. Pakko varmasti itekin ostaa ku tuntuu nyt jo et selkä kipeytyy.
 
Takaisin
Top