Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kenestä muusta tuntuu että puuskuttaa koko ajan? :D fantsu ainakin näkyy olevan samoilla linjoilla. Tuntuu hengästyy pienestäkin, ihan vaan kävelystä. Että onko oire vai onko kunto romahtanut totaalisesti
Mulla eilen ja viimeyönä tuntui ohimeneviä tosi viiltäviä kipuja (kesti pari sekkaa, tuli hetken päästä takaisin, varmaan yhdellä kerralla 4-5krt) ihan tuonne lantioluun viereen vatsan, noin navan korkeudella. Onneks meni ohi nopeasti mut säikäytti kyllä että mitähän tämä on. Voiskohan olla liitoskipuja, kun lantio tai lihakset siellä venyy ja paukkuu? Vai onkohan jtn muuta. Onneks on se neuvola tänään, muuten varmaan pitäs mennä yksityiselle purkamaan oloan ja kahtomaan onko vauva mukana :I
Itse huomasin hilpeydekseni, että mahaan on kasvanut karvoja aiemmin jo tunsin silitellessä että navasta ylöspäin nousee ihan uutena vana, mutta eilen illalla sattumalta valoa vasten huomasin, että navan allahan alkaa olee jo melkoinen talviturkki. Sinne ei hirveän hyvin enää näe, joten sohin sheiverillä ristiin, rastiin, ylös ja alas, eikä ainakaan kädelle tunnu enää. Mutta jännä oire, ei mulla niitä siellä ollut vielä 16 viikkoa sitten...