Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mä googlailin äsken kans monet keskustelut läpi oireiden vähenemisestä, mut kyllä se tuntuu monella olevan ihan normaalia. Keho tottuu ja raskaudet on erilaisia. Voi ku voiskin nauttia tästä helposta olosta niinkuin luonto on sen varmaan tarkoittanu. Mulla ois tänää 7+0.

Joskus tulevaisuudessa naiset miettii että miten tähän aikaan on pärjätty ilman että joka päivä voi kotona itse ultrata kännykällä 3D-värikuvana vauvansa :hilarious:

Kuulostais niin hyvältä toi kännykän 3D-ultra :D Sitä varmaan istuis päivät pitkät vaan tuijottelemassa pienen kasvua :D

Mä en ole löytänyt sydänääniä, eikä tänään löytynyt avoimessa neuvolassakaan. Oon menossa mielenrauhan takia taas ultraan torstaina....

Täälläkin oireet hävis melkeen viikoksi, nyt taas huimaa ihan huolella! Rv 7+5.

Eikö vielä ole aika aikaista kuulla sydänääniä dollarilla? Ja meillä ei lääkärikään kuuntele niitä siis kuin vasta 12vk--->
Nyt en ole saanut syötyä kuin mandariinia ja puuroa. Jotenkin tämä olo vain pahenee. Piti soittaa töihin ja kertoa nyt esimiehelle kun en pysty tän pahoinvoinnin kanssa kyllä seisomaan ja tekemään 8 tunnin asiakaspalvelu vuoroja

Mä oon lukenut että dopplerilla kuuluis useimmilla yleensä noin viikoilla 12+, mutta esim siskollani ei löytynyt silloin, vauvan asennosta,istukan paikasta yms johtuen. Mä löysin tosiaan tänään (9+0) vaimean sykkeen tuolta ihan alamahalta, siis todella alhaalta, mutta uudestaan kokeillessani en löytänyt enää, joten oli varmaan vain todella hyvä tuuri. Aikaisimpia mitä olen lukenut on joku 7+,mutta mulla ei kyllä silloin ollut toivoakaan löytymisestä.

Mä en oo ihan varma olisko mulla laatikon perällä vielä doppleri. Ostin sen käytettynä sillon ku oli tuulimuna, eikä tietysti sit kuulunu mitään. Mää hautasin sen piiloon tai annoin eteenpäin, en yhtään muista.
Täytyy ehkä alkaa testailee joskus 9+ eteenpäin jos sais kaikua.
Et ainakin se 2-3vk vielä...

Yh, tänään on eka kerran ollut vähän ällö ja heikko olo. Ei ole oikein tehnyt mieli syödä, mutta kun on nälkä tullut, niin sillon on onneksi mennyt evästä alas :yuck:
Ei ole oksettava olo, vaan ällöttävä.

Esikoisesta sain kotidopplerilla sydänäänet kuuluviin 9-10 viikon välillä. Mutta esim. samana päivänä kun olin kotona kuunnellut, niin ei neuvolassa saatu kuulumaan. Muutenkin tuntuu, että neuvolassa aina haettiin ja haettiin tosi pitkälle. Kotona tiesin mistä etsiä, niin löytyi yleensä melko helposti, ei tietenkään aina. Aamuisin helpommin kun turvotusta on vähemmän. Nytkin olen malttamattomana kokeillut kerran, vaikka tiesin että tuskin näin varhain löytyy. Täytyy viikon päästä kokeilla uudestaan.

Tsemppiä alinah! Toivotaan, että kaikki on kunnossa! Hyvä että menet ultraan, ei tarvi kärvistellä epätietoisuudessa.

Mä en oo kans vieläkään saanut sydänääniä kuulumaan, nyt 10+2. Ostin käytettynä AngelSounds -merkkisen dopplerin. Se on luultavasti tarkoitettu selvästi myöhäisemmille viikoille kuunteluun, kun siinä se anturi on kiinni siinä itse laitteessa. (Vaikea selittää, jos ei tiedä millaisesta puhun.) Sillä ei pääse kohdistamaan kunnolla sitä anturia syvälle ja tarkasti. Pitäis olla sellanen sauvamallinen, mikä neuvolassakin on.

Vai enkö vaan osaa käyttää sitä? :D

Onko joku saanut ton merkkisellä kuin aikasin äänet kuuluviin?

Mä en muista millä viikoilla esikoisesta kuulin muuta ku että ennen nt-ultraa. Oisko sit 10-11 viikolla. Nyt saan viikonloppuna kaverilta dopplerin, niin katsotaan löytyykö. Ja mulla oli just toi AngelSoundsin doppleri.

Mulla on joku paska Unborn Heart, ja oon pohtinut vähän hintavampaa kotidopplerin hankintaa..

Mulla on joku paska Unborn Heart, ja oon pohtinut vähän hintavampaa kotidopplerin hankintaa..
Mulla on kans juuri tuo sama, mutta itse olen ihan tykännyt. Ei kyllä ole kokemusta muistakaan kotidopplereista, että tiiä sitten oisko joku muu parempi.

Mulla on kans toi UnbornHeart. Just äsken yritin kuunnella mut sain vaan istukan äänet kuuluviin. Kyl se näytti jotain 156-160 sykkeitä mut ei kyl kuulunu muuta ku toi oma syke :shy:

Joo mullakin kuuluu vaan "viuh viuh viuh viuh" sit se vilauttelee ihme lukemia vaikka koko laite ei oo mahalla. Patterit vaihdettu.

Ootteko jotenkin saanu pääkivun lievitettyä muulla kun särkylääkkeillä.

Eilen oli ite pakko ottaa 1g panadol ku alko pääkipu muuttuun mikreeniks.

Joka ilta kauhee pään jomotus :(

Pojottimella!upload_2019-1-8_21-42-25.jpeg
Tää on ainoa mikä mulla auttaa. Aiemmin oli särkylääkkeen lisäksi energiajuomat, mutta kun ne on poissa listalta niin tän varassa ollaan.

Ällöttävä olo on ollut jo pari viikkoa, mutta eilen se sitten äityi oksentamiseksi. Järkyttävää tämä paha olo. Olin jo ehtinyt unohtamaan, kuinka paha olo sitä voikaan olla. Totesin miehelle, että en muista esikoisesta tällaista pahoinvointia, mutta mies kuulemma muistaa:hilarious:

Vaikea keksiä mitä söisi ja vihonviimeinen juttu on se, että kuvittelet että kun tänään maistuu tuo ruoka niin hamstraanpa sitä kaappiin. Ja huomenna se ruoka oksettaa Tänä aamuna aloitin aamun hesen kanahampparilla ja päivällä päikkäreiden jälkeen hain kanahampparin Burger Kingistä.. ihan vain siksi, kun en kehdannut heseen nenä uudelleen kun siellä olis kumminkin ollut työvuorossa vielä se sama myyjä:oops:

Illemmalla kaupassa tajusin ostaa pähkinöitä ja ne on mennyt nyt hyvin alas. Niiden lisäksi slaissasin porkkanaa ja kurkkua jääkaappiin valmiiksi tikuiksi ja tämä on pitänyt olon siedettävänä. Asiaan vaikuttaa ehkä myls tänään hankkimani pahoinvointirannekkeet -esikoisen aikanakin koin saavani pientä lievitystä pahoinvointiin niillä.

Tänään on lisäksi rinnat tulleet kipeiksi ja plussasta saakka on viluttanut. Päikkärit nukuin tänään kahden täkin alla. Viimeksi mulla loppui kuin seinään pahoinvoinnit rv:lla 12.. sitä odotellessa.. enää vajaa 6viikkoa:meh:

Takaisin