Millaisia raskausoireita sinulla on?

Siis jee pakko kertoo et en oo tänään vielä oksentanu kertaakaan! Eilen meni koko päivä oksentaessa ja siis viimeset kolme viikkoa oon oksentanu joka päivä vähintään kerran. Toivon niin et tää nyt helpottais

Oikeestaan ei muutaku järjetön pahoinvointi ja kahen imetyksen jäljiltä kärpäslätkäks jäöneet tissit on ku mitkäki silarit. Turvoksis js kipeet! Mies totes et ihan kiva ku ne on tollaset. Tää mun nykyinen ku ei oo ikin nähnykkää niit ku vaa just kärpäslätkämallisina. :D
Ja sit nää hajut..osa tuntuu olevan vaa jotenki nii kamalia et hyih ja muovailuvaha edelleen houkuttaa. :D

Muokattu viimeksi:
Täällä 7+0 ja aivan järkyttävä pahoinvointi ja etominen joka päivä aamusta iltaan viimeiset kaksi viikkoa. Töihin lähteminen aamuisin hankalaa ja autossakin tulee herkästi huono olo, vaikka työmatka ei ole 30min pidempi. Vähän väliä pitäisi jotain puputtaa niin oksetus ei iske, mutta kuten muillakin - oikein mitään ei tee mieli. Appelsiineja (jääkaappikylminä) olen saanut syötyä, muut hedelmät ei mee alas. Lounasruokalassa on joutunut välillä oikein tarkkaan miettimään mitä ottaa, kun kaikki vaihtoehdot on tuntuneet yhtä huonoilta. Kotona nappaan välillä hapankorppuja välipalaksi, vievät pahimman terän jos lämmintä ruokaa ei ole heti saatavilla.

Nenän olen huomannut olevan tukossa, mutta hajuaisti silti äärimmäisen tarkka; ja sehän se vasta hauskaa tästä etomisesta tekee :yuck:

Liikunnan olen joutunut jättämään minimiin. Muutaman kovemman treenin tein ja huomasin sen jälkeen tulevan ikäviä vihlontoja, alavatsajuilimista ja huonon olon.. Jatkossa siis pelkkiä kävelylenkkejä minulle.

Onko kenelläkään pahoinvointirannekkeita käytössä? Onko niistä mitään apua?

Esikoista odottaessa kokeilin rannekkeita ja minulla eivät auttaneet, oksensin silti joka päivä ja pahoinvointia kellon ympäri:shifty:. Pari viikkoa jaksoin yrittää pitää, mutta sitten heivasin pois kun ei auttaneet.

Täällä 7+0 ja aivan järkyttävä pahoinvointi ja etominen joka päivä aamusta iltaan viimeiset kaksi viikkoa. Töihin lähteminen aamuisin hankalaa ja autossakin tulee herkästi huono olo, vaikka työmatka ei ole 30min pidempi. Vähän väliä pitäisi jotain puputtaa niin oksetus ei iske, mutta kuten muillakin - oikein mitään ei tee mieli. Appelsiineja (jääkaappikylminä) olen saanut syötyä, muut hedelmät ei mee alas. Lounasruokalassa on joutunut välillä oikein tarkkaan miettimään mitä ottaa, kun kaikki vaihtoehdot on tuntuneet yhtä huonoilta. Kotona nappaan välillä hapankorppuja välipalaksi, vievät pahimman terän jos lämmintä ruokaa ei ole heti saatavilla.

Nenän olen huomannut olevan tukossa, mutta hajuaisti silti äärimmäisen tarkka; ja sehän se vasta hauskaa tästä etomisesta tekee :yuck:

Liikunnan olen joutunut jättämään minimiin. Muutaman kovemman treenin tein ja huomasin sen jälkeen tulevan ikäviä vihlontoja, alavatsajuilimista ja huonon olon.. Jatkossa siis pelkkiä kävelylenkkejä minulle.

Onko kenelläkään pahoinvointirannekkeita käytössä? Onko niistä mitään apua?

Ystävälläni oli ja hällä auttoi nii et ei tarvinnu olla töistä pois

Ompa monella alkanu huono olo kurkkiin nurkan takaa. Harmi koska se kyl vie innon kaikesta muusta.

Itellä ehkä normia enemmän väsyttää mut ei se mitään aina jaksaa innostia mukavista asioists. Mutta alamahalla on inhottava paineen tunne eikä jaksa sillai kulkea ryhdikkäänä et ei tulis alaselkä kipeeks jos pitkään on jalkeilla. Työ on selladta et saa kyl seisoa ja kävellä et oon sika onnellinen et alkonyt viikonjoululoma :happy:

Mulla on rannekkeet ja tänään otin ne käyttöön. En tiedä auttaako vai ei mutta kaikki keinot on kokeiltava.

Kyllä oli eilen illalla hampaiden pesu oikeen tuskaa. En tiijä miten monta kertaa yökkäsin ja oli TODELLA lähellä ettei yrjö tullut.

Mulla alkoi heti plussauspäivänä tuntua etovaa oloa, joka iskee päälle erityisesti mikäli vatsa on tyhjä. Syöminen auttaa oloon. Toistaiseksi ei muita oireita.

Rv jotain välillä 4+2 ja 4+5

Mullakin pahoinvointi pahentunut. On ihan aamusta iltaan etova ja ällö olo ja koko ajan pitäisi napostella jotta ei tulisi oksennus. Töissä vaam vähän hankalaa kun on asiakaspalvelutyö:confused: ja tää väsymys! Viime yönä nukuin 10 tunnin yöunet ja edelleen väsyttää
Nyt menossa 6+5

Mulla myös aamusta iltaan sellanen aalloittain tuleva paha olo/kuvotus, oksennus ei onneks ole tullut.. vielä..
Närästää ja röyhtäyttää.

Rinnat on ollu arat viikon verran ja pahenee vaan.

Pää on iltasin kipeä, eikä uni meinaa millään tulla jonka takia oon kokoajan väsynyt. Tänään ajattelin alka metsästää unta jo nyt klo 21.00 et jos vihdoin sais ennen kolmee yöllä unenpäästä kiinni, aamulla kun taas ois klo 6 herätys :(

Alavatsassa jatkuvaa pientä menkkamaista kipua iltasin!

Mulla ei päivisin oikeastaan rintojen arkuutta lukuunottamatta muuta, mutta näin aamuöisin herään etovaan oloon ja lievään närästykseen. Tällä kertaa myös alaselässä menkkamaista jomotusta. :grumpy:

Muokattu viimeksi:
Mulla on niin aikaista vielä, että oireet ovat rajoittuneet pieneen alavatsan neppailuun. Esikoisesta tissit rupesivat turpoamaan jo ennen plussaa, mutta nyt ei ole vielä rinnoissa tuntunut. Imetän esikoista vielä, joten saa nähdä miten maidontuotannon käy.

Parempia vointeja oksentaville! Innolla odotan niitä aikoja...

Melkein oksensin tänä aamuna :happy093 Jonkun aikaa yökin ja keräilin itteäni vessassa. Oon niin iloinen, että alkaa tulla kunnon oireita! :happy: Rinnat on myös ajoittain arat ja nyt oon parina yönä herännyt aamuyöstä valvomaan. Sitä oiretta en kyllä kaivannut, mutta onneksi tässä on nyt näitä vapaapäiviä, että saa nukkua päikkärit :grin

Eilinen oliki vaan joku onnenkantamoinen. Tänään taas ihan hirvee olo ja kerkesin jo oksentaakin :shifty:

Pystyttekö juomaan kahvia? Etovasta olosta huolimatta mun tekee hurjasti mieli kahvia, varsinkin aamuisin. Juon normaalisti pari kuppia aamulla ja sama meno näköjään jatkuu toistaiseksi.

Mä en oo pystyny plussaamisen jälkeen juomaan yhtään kahvia. Normaalisti oon suurkuluttaja :rolleyes:

Mä juon normaalisti aamuisin ainakin sen puoli litraa kahvia, ja nyt menee ehkä desi :) Kupissa olevan viilentyneen kahvin hajusta tulee kauhea olo.

Joo täälläki oli eilen ihan jees olo, onneks tuli käytettyä hyödyksi ja tehtyä vikat lahjat ja ostettua vikat ja leivottua anoppilaa varten.. Tänään onkin sitten niin karsee olo että miehellekki ihmettelin et miten harvinaisen huono olo on.

Takaisin