L
Luruh
Vieras
Siis jee pakko kertoo et en oo tänään vielä oksentanu kertaakaan! Eilen meni koko päivä oksentaessa ja siis viimeset kolme viikkoa oon oksentanu joka päivä vähintään kerran. Toivon niin et tää nyt helpottais
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Täällä 7+0 ja aivan järkyttävä pahoinvointi ja etominen joka päivä aamusta iltaan viimeiset kaksi viikkoa. Töihin lähteminen aamuisin hankalaa ja autossakin tulee herkästi huono olo, vaikka työmatka ei ole 30min pidempi. Vähän väliä pitäisi jotain puputtaa niin oksetus ei iske, mutta kuten muillakin - oikein mitään ei tee mieli. Appelsiineja (jääkaappikylminä) olen saanut syötyä, muut hedelmät ei mee alas. Lounasruokalassa on joutunut välillä oikein tarkkaan miettimään mitä ottaa, kun kaikki vaihtoehdot on tuntuneet yhtä huonoilta. Kotona nappaan välillä hapankorppuja välipalaksi, vievät pahimman terän jos lämmintä ruokaa ei ole heti saatavilla.
Nenän olen huomannut olevan tukossa, mutta hajuaisti silti äärimmäisen tarkka; ja sehän se vasta hauskaa tästä etomisesta tekee
Liikunnan olen joutunut jättämään minimiin. Muutaman kovemman treenin tein ja huomasin sen jälkeen tulevan ikäviä vihlontoja, alavatsajuilimista ja huonon olon.. Jatkossa siis pelkkiä kävelylenkkejä minulle.
Onko kenelläkään pahoinvointirannekkeita käytössä? Onko niistä mitään apua?

Ystävälläni oli ja hällä auttoi nii et ei tarvinnu olla töistä pois
Jonkun aikaa yökin ja keräilin itteäni vessassa. Oon niin iloinen, että alkaa tulla kunnon oireita!
Rinnat on myös ajoittain arat ja nyt oon parina yönä herännyt aamuyöstä valvomaan. Sitä oiretta en kyllä kaivannut, mutta onneksi tässä on nyt näitä vapaapäiviä, että saa nukkua päikkärit