Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla pahin viikko pahoinvoinnin kanssa takana. Jokohan tämä pian alkaisi helpottaa 8+6 tänään. Neuvolassa varoitteli kyllä viime viikolla, että vielä ehtii pahentuakkin Ei vaan enää jaksaisi. En minä eikä varmaan mieskään. Ei ole mielialakaan ihan täys kymppi kun kokoajan puhalluttaa..
Mulla myös nyt viikolla 8 ollut pahoinvointi entistä voimakkaampaa, olen jopa oksentanut. Äityy erityisesti iltaa kohden..
Ihan kamalaa tää iltaa kohti lisääntyvä turvotus ja mahan ”jämähtäminen”.. Ei tee mieli syödä mitään kun maha tuntuu aivan täydeltä :X Sit yöllä herää nälkään. Ei olisi pitänyt päivällisellä syödä jälkkäriksi omena-kaurapaistosta, siitä alkoi mahakipu..
Mulla on tismalleen samanlainen olo! Oon normaalisti aktiivinen, urheilen paljon ja syön terveellisesti, mut nyt raskaana lepäilen/nukun/röhnötän aina kun mahdollista ja syön mitä sattuu. Eilen kaupassa pyörin varmaan puoli tuntia ja lopulta mukaan tarttui pakastepitsa, kaikki muu yökötti. Neuvolassa terkkari kyl lohdutti ihanasti sanomalla, et ekan kolmanneksen jälkeen usein helpottaa väsymys eikä kuulemma kannata stressata liikunnasta ja ruokavaliosta nyt niin paljon. Myös sillä on väliä, miten on elänyt ennen raskautta jne.
Täällä tuntuu että tietyt lievätkin oireet alkaa helpottamaan. Tänään 11+0. Oon muutaman edellisen yön nukkunut tosi hyvin ja vaikka oisin käynyt vessassa, saanut unta sen sijaan että olisin jäänyt pyörimään niin kuin aikaisemmin. Energiakin tuntuu palailevan pikkuhiljaa ja tekee mielikin lähteä urheilemaan. Lievää etovaa oloa edelleen mutta sekin on vähentynyt edellisen viikon aikana.