Millaisia raskausoireita sinulla on?

Joo, aina yhtä jännittävää lähtee illaks töihin, kun on yrjönny ensin aamupalan ja sitten lounaan, mut kuin ihmeen kaupalla sitä on selvinny kunnialla työpäivistään ilman, että yrjö lentää. Sais kyllä jo oikeesti helpottaa, onneks on välillä helpompia päiviä, sillä jo luulin, että ois jo ollu loppumaan päin tämä, vaan eipä vielä ollutkaan.

Tsemppiä muillekin oksentelijoille, kyllä tää jossain vaiheessa helpottaa!
 
Mä kans toivon, että helpottaisi, mut yhden raskauden oksensin kokonaan, joten eipä tuo välttämättä helpota :sad001 Hetken mulla olikin jo helpompi olo, mut nyt taas pahentunut. Yleensä siinä rv16 kieppeillä helpottanut jos helpottanut ja on siihen vielä aikaa kun nyt 10+2 menossa :dead:
 
Jooo neljästi lentäny oksennus kaaressa tänään. Eli about kerran tunnissa :confused: mikään ei pysy sisällä näemmä yhtään :arghh: no tänää on onneks neuvolalääkäri iltapäivästä ja sinne on pakko selviytyä jotenki...
 
Voi ei elokuinen, toivottavasti saisit sairaslomaa niin pääsisit lepäämään kunnolla. Tsemppiä!
 
Voi ei elokuinen, toivottavasti saisit sairaslomaa niin pääsisit lepäämään kunnolla. Tsemppiä!

Joo eiköhän onnistu, kun ei oikein voi käydä yrjöllä ja sit tehä hampparii tai palvella asiakkaita oksennukselta haisevalla hengityksellä :wacky:
 
Joo eiköhän onnistu, kun ei oikein voi käydä yrjöllä ja sit tehä hampparii tai palvella asiakkaita oksennukselta haisevalla hengityksellä :wacky:
Sit siihen tulis vielä asiakkaaksi joku alkuraskauden pahoinvoinnista ja himoista kärsivä, terävän hajuaistin omaava henkilö, joka alkaisi oksentamaan kun haisee oksennus :D
 
Mulla on nyt luojan kiitos ollut pari vähän parempaa päivää oksentelun suhteen takana, pari kertaa oksentanut aamupäivästä ja illalla vasta alkanut se rynnäkköoksentelu. Saanut vähän voimia kerättyä takasin kun on ollut muutama tunti siinä, että on voinut jopa syödä leivän ja jugurtin kokonaan! Pysyispä tämä nyt tällaisena eikä pahenis uudestaan.. Tämä on niin perseestä, sanon suoraan. Ei voi tehdä mitään, ei voi pitää edes omia lapsia vieressä, ei pysty puhumaan, saati syömään, kokoajan tuntuu vaan, että kuolee. Mutta kyllä se tästä se vielä iloksi joskus muuttuu.
 
Itestä tuntuu myös et pikkuhiljaa on saanu oman elämän takas, kun pahoinvointi on lieventynyt... viime viikonloppuna en oksentanut, kertaakaan, kun sain nukuttua kunnolla. Tänään aamuvuoro töissä ja huonot unet takana, joten oksennus lensi heti kun sängystä ylös pääsi. Aika selkeesti huomaa tuon huonojen yöunien ja pahoinvoinnin yhteyden. :rolleyes: Kaikista kurjimmalta tuntuu, että oman esikoisen normaalisti ihana "ominaistuoksu" (esim. kun halatessa nuuhkii hiuksia) ei tuoksu omaan nenään tällä hetkellä yhtään hyvältä, päinvastoin jotenki makealta ja pahalta. :oops:
Mulla siis tänään rv 10+6 ja noin viikon verran ollut jo helpompaa. Eli toivoa on!
 
Mulla ei oo ollu enää pariin viikkoon pahoinvointia, mutta viime yönä valvoin klo:3-5 ku heräsin vessaan enkä saanukaan enää nukuttua ja sit esikoinen heräs kuuden jälkeen, niin tänään on ollut kyllä ihan kauhee olo. Ei oo oikein ruoka maistunu, päätä jomottaa ja huimaa. Et kyllä ne hyvät yöunet (tai edes kohtalaiset) tekee paljon.
 
Saikkuahan sieltä lykkäs 2 viikkoo :eek: luulin et max viikko tulis mut 2 :eek:
 
Kyllä ihminen on hullu kun pitää uhmata tätä pahoinvointia ja silti yrittää sinnitellä töissä :depressed::hungover: yövuoro on todella raskas tässä aamun puolelta :dead: kertakaikkisen järkyttävä kuvotus ja oksennusta vastaan taistelua:banghead: :depressed::dead:
 
Kellään muulla ihan järkyttävää väsymystä? Musta tuntuu, että voisin vaan nukkua, töihin lähtiessä haluis vaan jäädä sänkyyn ja töistä tullessa kaadun suoraan joko sohvalle tai sänkyyn ja nukahdan. Tää on ihan älytöntä. Tulis jo vapaapäivä niin sais nukkua! Pelottaa jo valmiiks, ku yövuoro tulossa, että miten käy, tavallaan teen tosi mielellään niitä, mut nyt vähän jännittää.
 
Mua väsyttää kanssa aivan jatkuvasti, vaikken sitten välttämättä kuitenkaan saa unta.
Ja nyt tuntuu myös, että oon aivan syväjäässä koko ajan. Nytkin on villakerrasto ja villapaita päällä ja vois vielä lisätä vaatetta :D

Pahoinvointi on ehkä ihan vähän hellittänyt otettaan. Kyllä mä edelleen oksennan useampana päivänä viikosta, mut lähinnä aamuisin ja ehkä ei ihan 24/7 oo se etova oli päällä, vaan sen saattaa hetkeksi jopa unohtaa.
 
Väsyttää normaalia enemmän ja ei paljoa auta nuo meidän nuorimmaisen yöheräilyt ja se, kun ukko kömpii iltavuorosta yöllä kotiin :sad001 Meen joskus kahdeksan ja yhdeksän välillä yleensä nukkumaan ja nousen ylös viideltä, mut eipä ole kovin levännyt olo. Normaalisti riittä kun 23 aikaan menee nukkumaan ja herätys viideltä.
 
Mulla kans pahoinvointi helpottanut mut väsymys ja palelu jatkuu ennallaan. Oon yrittäny olla nukkumatta päikkäreitä alkuillasta ja mennä mielummin aikasin nukkumaan, mut sit tulee kauheen kylmä, meen sohvalle villaviltin alle ja sit yllättäen huomaan et oon nukahtanu siihen. Vähä jänskättää et mikä hb-arvo mahtaa olla seuraavalla neuvolakerralla..
 
Nää aikaset aamut on kyllä pahimpia. Väsyttää ja tulee paha olo ja jossain välissä lentää takuuvarmasti oksennus. :wtf:
 
Viime yö oli ensimmäistä kertaa piiiitkään aikaan sellainen, ettei mun tarvinnut nousta kertaakaan vessaan ja heräsin vasta herätyskelloon! Ehkä nyt jaksaa töissäkin vähän paremmin:rolleyes:
 
Täällä alkanut ihan jumalaton flunssa viikko sitten ja siihen liittyvä järkyttävä päänsärky :sorry: Ja nyt on alkanut raskausaivot vaikuttaa, en muista juuri mitään. Salasanat ja kaikki katos yhtäkkiä päästä.
 
Takaisin
Top