Mä käytän töissä tukisukkia muutenkin, suosittelen kaikille, jotka paljon joutuu olemaan jaloillaan työkseen. Alaselkä puolestaan ei tuntuis kestävän mitään, pitää varmaan sitä tukivyötä alkaa pitämään töissä, tai en oo työkuntonen pitkään...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä pohkeet ollu jo kovilla, kaikki käveleminen töissä tekee nyt sen että pohkeissa tuntuu illalla... vaikuttaneeko tuo verimäärän lisääntyminen. Entistä helpommin turvottaa pohkeita ja tukisukat piti ottaa käyttöön. Muutamia hentoisia suonenvetoja jo ollut, siitä ne vielä lisääntyy.. sen tiedän! Ei vaan aikaisemmin näin aikaisessa vaiheessa ole ollut tarvetta tukisukille mutta näköjään nyt on
Tänään rv 12![]()
Elokuinen, mulla oli tota samaa, kun pahimmat pahoinvoinnit oli jo helpottanut. Saattoi siis olla ihan normaali olo ja sitten yhtäkkiä pitiki suunnilleen juosta vessaan oksentamaa. Nyt tuota ei ole käynyt enää viikkoon ja toivottavasti ei enää käykään.
Mun pitäis kans mennä ostamaan tukisukat. Mulla on vahva geneettinen taipumus suonikohjuihin, kun sekä äidiltä, että mummilta on aikanaan leikattu suonikohjuja. Onneksi nykyään niitä kai hoidetaan ruiskeilla, mutta silti ne olisi kiva välttää.
Netistä saa muuten tosi kivoja tukisukkia ostettua, on vaikka minkälaista kuosia, esim. Color4care ja tukisukat-Shop on isot valikoimat. Ite oon tilannu molemmista. Mulla tosi vahva sukurasite suonikohjuihin ja sydän- ja verisuonitauteihin muutenkin, lisäks jalat alko väsyä ja turvota töissä niin kauheesti, että pari vuotta oon jo työsukkina pitäny tukisukkia. Nyt on kevyet jalat vuoron päätteeks, eikä levottomat jalatkaan enää vaivaa :) Kotona en oo kyllä käyttäny ku ei oo ollu tarvetta. Tämmönen pikku mainospuhe :D

minulla aikaisempien raskauksien aikana ihan sama juttu.. paineet huitelee pohjalukemissa vaikka normaalisti ei ole paineiden kanssa mitään ongelmaa.