Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mä täällä taas hereillä kolmen jälkeen, oli niin kova nälkä että kävin vähän syömässäkin ja yritin vielä nukkua mutta kun ei niin ei. Nälkäkin tuntui vaan yltyvän ja klo 5.30 oli pakko nousta puuron laittoon :grin No, niin kauan ku ruoka maistuu ni ihan hyvä. Mutta yöt mielellään nukkuisin:cool: Muita oireita ei oikein ookaan ku tuo nälkä ja aamuyön kukkumiset.
 
Nyt 3+6. Jo ehkä dpo 6 pissahädän tunne herkistyi niin, että pienemmästä pissamäärästä tulee hätä. Lievää kuvottavaa oloa ollut muutaman päivän ajan. Tänä aamuna ruisleipää syödessä tuli semmoinen yhhyh-olo, ei kuitenkaan lähellä oksetusta. Röyhtäilen enemmän. :oops: Nännit huomattavan arkoina. Viime viikon väsytti hirveästi ja nukuin sujuvasti 12 tuntia, mutta viime päivinä tuo kääntynyt unettomuudeksi, herään liian aikaisin ja illallakaan ei ehkä saa unta. Aiemmissa raskauksissa ollut niin, että vrk-rytmi siirtynyt taaksepäin niin, että sekä nukuttaa aikaisin että herää aiemmin. Unet ovat käyneet kovin vilkkaiksi. Alavatsalla etenkin iltaa kohti käy tuntumaan pientä painontunnetta ja turvotusta vatsalle tulee päivän mittaan myös. Ja vajaa viikko sitten tuli hiiva kiusaamaan, tuo minulle suht harvinaista. Nyt toivottavasti asettunut paikallishoidoilla.

Lisäys: niin ja ajoittaisia vihlontoja ja jomotuksia eri puolilla alavatsaa. Joskus säteilevät nivusiin tai häpyhuuleen.
 
Muokattu viimeksi:
Kyllä ruoka on hyvää:D ihan HIRVEE nälkä koko ajan. Syön kyllä kuitenkin järjen kanssa mutta nautiskellen joka suupalasta! Eli öö, ruokahalu on kohillaan :D tissit tosi arat myös. Menkat luonnollisesti puuttuu, eipä muuta
 
Mangusti (ja Ilpuri) ihana kuulla etten ole ainoa aamukukkuja! Mä jo ajattelin että nukkuuko kaikki muut noita 12 tunnin unia kun mä saan just ja just puolet siitä :D Mullakin on Mangusti noita vihlontoja ja jomotuksia, toisaalta kivoja kun tuntuu että jotain tapahtuu :) Ja mullakin ehkä vähän enemmän röyhtäyttää, mutta ei häritsevästi.
 
Kyllä ruoka on hyvää:D ihan HIRVEE nälkä koko ajan. Syön kyllä kuitenkin järjen kanssa mutta nautiskellen joka suupalasta! Eli öö, ruokahalu on kohillaan :D tissit tosi arat myös. Menkat luonnollisesti puuttuu, eipä muuta

Mulla ihan sama juttu, kahden tunnin välein jäätävä NÄLKÄ! Mutta tosiaan, syöminen on mukavaa kun on nälkä :p
 
Tää oireiden ja oireettomuuden tarkkailu on yllättävän piinaavaa! Mulla tuntuu pahaolo lisääntyvän aina iltaa kohden, niin oli viimeksikin. Aamut/aamupäivät aina mietin että onkohan kaikki hyvin kunnes iltapäivällä/illalla alkaa ällötys. Tissit vähän arat mutta muita oireita ei oikeestaan oo. Nälkä kyllä täälläkin, ja ruokahimot kaikkeen epäterveelliseen!
 
Rv 6 käynisty tänään ja toi samalla todella pahan ja etovan olon :/ yhtenään olo että oksennanko vaiko en..
 
Mua väsyttää kokoajan, mutta en ehdi nukkumaan kun esikoinen pitää kiireisenä ja töissä käytävä :D

Yössä tulee n 6h unta ja töiden jälkeen yritän torkkua edes tunnin.. viikonloput samalla kaavalla, mutta pystyy onneks nukkumaan esikoisen päikkäriajat.

En muistanutkaan miten paljon ihmistä voi alkuraskaudessa väsyttää!!
 
Aamuista ja yöllistä heräilyä täälläkin. Aamuisin on vähän huimausta mutta etova olo pahenee aina iltaa kohti. Tekee mieli roskaruoakaa ja jäätelöä, sitten jos syön liikaa, tulee huono olo.

Maito ja tuoremehu auttaa vähän pahaan oloon. Ajattelin ehkä kokeilla sitä B vitamiinia myös. Mulla on loma joten saan ottaa rennosti mutta esikoinen pakottaa leikkimään ja pitää koittaa jaksaa.
 
Mua väsyttää kokoajan, mutta en ehdi nukkumaan kun esikoinen pitää kiireisenä ja töissä käytävä :D

Yössä tulee n 6h unta ja töiden jälkeen yritän torkkua edes tunnin.. viikonloput samalla kaavalla, mutta pystyy onneks nukkumaan esikoisen päikkäriajat.

En muistanutkaan miten paljon ihmistä voi alkuraskaudessa väsyttää!!
Heh, taitaa olla minulla pää vähän pehminnyt, tuon "töissä on käytävä" -kohdan luettuani mietin, että miten se vaikuttaa asiaan, että töissä on käytävä tai käytäviä... :wacky:
 
Heh, taitaa olla minulla pää vähän pehminnyt, tuon "töissä on käytävä" -kohdan luettuani mietin, että miten se vaikuttaa asiaan, että töissä on käytävä tai käytäviä... :wacky:

Hahahah :D no täällä niitä vasta on! Ja kävelyä tulee jo töissä 10km päivässä .______. ZzzZzz
 
Nyt rv 5+5 menossa ja oireita on ollut vähän. Lähinnä ajoittain kipeät nännit/rinnat, huono olo jos tulee liian pitkä ruokailuväli ja iltaisin/levossa paineentunne alavatsalla. Viime raskaudessa alkoi rv 5+4 verinen vuoto, jota kesti muutama viikko ja sitten tuli keskenmeno. Välillä toivoo, että olisipa niitä oireita enemmän, niin pystyisi ehkä olla luottavaisemmin mielin :sorry:

Ja hcg mitattu rv 3+6 89 ja rv 4+5 1900, ainakin on lähtenyt ilmeisesti hyvin nousuun.
 
Nyt rv 5+5 menossa ja oireita on ollut vähän. Lähinnä ajoittain kipeät nännit/rinnat, huono olo jos tulee liian pitkä ruokailuväli ja iltaisin/levossa paineentunne alavatsalla. Viime raskaudessa alkoi rv 5+4 verinen vuoto, jota kesti muutama viikko ja sitten tuli keskenmeno. Välillä toivoo, että olisipa niitä oireita enemmän, niin pystyisi ehkä olla luottavaisemmin mielin :sorry:

Ja hcg mitattu rv 3+6 89 ja rv 4+5 1900, ainakin on lähtenyt ilmeisesti hyvin nousuun.

Mulla samat viikot. Missä oot saanu mitattua ton hcg arvon? Mulla on ultra maanantaina mutta ei verikoetta. No, molempia ei kai tarvita. Tuntuu että arvot olis nousseet kyllä. Tänään meinasin oksentaa. Silti jännittää mitä siellä ultrassa näkyy. Ja eihän tässä turvallisilla viikoilla olla vielä pitkään aikaan. Mutta mulla keskenmeno kanssa takana näillä viikoilla. Joten jos nyt ultrassa kaikki ok maanantaina niin yksi etappi ohitettu. Pääsetkö varhaisajan ultraan?
 
Nyt rv 5+5 menossa ja oireita on ollut vähän. Lähinnä ajoittain kipeät nännit/rinnat, huono olo jos tulee liian pitkä ruokailuväli ja iltaisin/levossa paineentunne alavatsalla. Viime raskaudessa alkoi rv 5+4 verinen vuoto, jota kesti muutama viikko ja sitten tuli keskenmeno. Välillä toivoo, että olisipa niitä oireita enemmän, niin pystyisi ehkä olla luottavaisemmin mielin :sorry:

Ja hcg mitattu rv 3+6 89 ja rv 4+5 1900, ainakin on lähtenyt ilmeisesti hyvin nousuun.

Tosi hyvältä nousulta kuulostaa!:) Juuri luin jostain että se on oikeasti tosi pieni prosentti ihmisiä jotka saa keskenmenon useammin kuin kerran vaikka itsestä on tuntunut että olisi tosi yleistä. Mutta kyllä todennäköisyydet on sun puolella että menee tällä kertaa hyvin loppuun saakka! :)

Mulla nälkä tuntuu yltyvän vaan, tänään teki mieli kuristaa lounasravintolan tarjoilija kun se avasi ovet KAKSI MINUUTTIA myöhässä! :hilarious: Siinä alkoi jo tulla huono olo mutta meni ohi kun sai syötyä. :)
 
Mulla on eka neuvola vasta 10+3. Täällä kuulemma käytäntönä, että eka käynti vasta viikolla 10, mutta toi kyllä jo viikko 11.
 
Mulla samat viikot. Missä oot saanu mitattua ton hcg arvon? Mulla on ultra maanantaina mutta ei verikoetta. No, molempia ei kai tarvita. Tuntuu että arvot olis nousseet kyllä. Tänään meinasin oksentaa. Silti jännittää mitä siellä ultrassa näkyy. Ja eihän tässä turvallisilla viikoilla olla vielä pitkään aikaan. Mutta mulla keskenmeno kanssa takana näillä viikoilla. Joten jos nyt ultrassa kaikki ok maanantaina niin yksi etappi ohitettu. Pääsetkö varhaisajan ultraan?

Ensimmäisen kerran mitattiin lapsettomuusklinikalla, kun oltiin siellä noin puoli vuotta hoidossa ennen tätä plussaa. Toisen kerran kävin itse Mehiläisessä, kun halusin tietää miten arvo nousee.

Ihanaa että pääset maanantaina ultraan :Heartred Itse vielä arvon menenkö vai en ennen kunnallista. Toisaalta haluaisin nähdä mikä siellä on tilanne, mutta omalla kohdalla ei välttämättä hälvennä pelkoa kun ekassa raskaudessa nähtiin pari kertaa syke ja silti viimeisellä kerralla sydän oli sammunut. Tosin siinä raskaudessa oli veristä vuotoa näillä alkuviikoilla ja siksi ravasin ultrassa, nyt ei onneksi ole vuotoja ainakaan toistaiseksi :nailbiting: Ja jotenkin nyt vaan haluan uskoa, että siellä on kaikki hyvin. Mutta jos alkaa liikaa huolestuttamaan, niin sitten menen ultraan.

Toivotaan, että molemmat saatais tällä kertaa pieni syliin asti! :Heartred
 
Tosi hyvältä nousulta kuulostaa!:) Juuri luin jostain että se on oikeasti tosi pieni prosentti ihmisiä jotka saa keskenmenon useammin kuin kerran vaikka itsestä on tuntunut että olisi tosi yleistä. Mutta kyllä todennäköisyydet on sun puolella että menee tällä kertaa hyvin loppuun saakka! :)

Mulla nälkä tuntuu yltyvän vaan, tänään teki mieli kuristaa lounasravintolan tarjoilija kun se avasi ovet KAKSI MINUUTTIA myöhässä! :hilarious: Siinä alkoi jo tulla huono olo mutta meni ohi kun sai syötyä. :)

Voi ei apua, mua alkoi ihan itkettää kun olit kirjottanut niin ihanasti ja tsemppaavasti! Voi vähän hormonit myllertää.. :biggrin Mulla on kyllä ihan erilainen olo kuin ekassa raskaudessa, ja yksi lähipiirin naispuoleinen henkilökin sanoi, että näytänkin ihan erilaiselta kuin ekassa raskaudessa laughing6

Ja vitsi miten ärsyttävää, jos ruokaa ei saa silloin kun tarvii, olkoot vaikka kyse tosta kahdesta minuutista :angel4
 
Takaisin
Top