Täällä odotetaan ekaa, nyt rv 8+4. Piti liittyä tänne foorumille aikaisemmin, mutta olo on ollu niin kamala, etten ole saanu aikaseks...
Ei ole oikein mitään ihmeempiä fiiliksiä vielä, ens viikon neuvolan jälkeen varmaan vasta kunnolla tajuaa, mitä tässä tapahtuu. Oireita on kyllä ollu, muun muassa väsymystä, ällötystä, ruuat ei maistu, pahat hajut etoo...
Pahoinvointi alko hienosti just raskausviikolla 6, jolloin olin etelänlomalla koko suvun kans (onneks oltiin jo kerrottu lähisukulaisille, juurikin tuon loman takia). Tuntu, että olis ollu pakko olla heti aamulla syömässä, ja oli tuskaa odotella siihen hotellin aamupalaan asti. Sitte lopulta ei meinannukaan saada mitään alas. Kamalinta oli kuitekki lentomatka sieltä takasi: oksensin heti lennon alussa, enkä uskaltanu syödä enää mitään, vettä vaan join paljon.
Kaiken lisäks mulla on ollu vasemmassa jalassa sellasta hermosärkyä heinäkuusta asti, joka on kuitekki ollu ihan siedettävissä. Nyt viikko sitte kävi kuitekki niin, että aamuyökkäyksen yhdeydessä se kipu räjähti tosi kovaksi, ja oli toissapäivään asti ihan sietämätön koko ajan. Tuntu, että kuolema tässä varmaan kohta tulee... Oli pakko turvautua yöllä särkylääkkeeseen, että sai edes vähän nukuttua, mutta onneks aika vähillä lääkkeillä selvisin tänne asti. Nyt jalka on ihan ok, ja pahoinvoinnin olen saanu kuriin pahoinvointirannekkeilla. Olen nyt päättäny selvittää, mikä tuon hermosäryn aiheuttaa, ja toivosin kyllä pääseväni siitä eroon, ennen ku tuo vatsa-asukki rupeaa kasvamaan niin isoks, ettei voi enää nukkua vatsallaan - se on tällä hetkellä paras nukkuma-asento!