mammasmurffi
Näppärä viestien naputtelija
Vastaan vielä Piipuulle, että minulla on ollut vihanneksiin ja marjoihin himoja, varmaan tulee syötyä vähän liian raskaasti normaalisti. Myös on alkanut janottaa enemmän. Raskausajan vitamiinilisä missä on foolihappoa, pitäisi kyllä hillitä puutostiloja, ja sitä myöten himoja tiettyihin ruoka-aineisiin. Jos kuitenkin on yhtä terveellisiä himon kohteita kuin minulla, niin varmaan kannattaa vaan kuunnella itseään ja toteuttaa "fantasioita" (nään mielessäni ison vuoren vasta huuhdottuja rapeita salaatinlehtiä... nam!:D )
Enemmän minulla taitaa kuitenkin olla uusia inhotuksia kun himotuksia... ! Yksi kahvihörppy vetäsee mahan ripulille (myös musta tee, eli varmaan kofeiini on syyllinen) pekonin ja minkä tahansa voissapaistetun haju pistää oksettamaan, ja aika moni muukin vahva haju kuvottaa.
Lauantai-aamun jälkeen ei kuitenkaan ole tarvinnut käydä oksentamassa - onneksi! (vielä..)
Enemmän minulla taitaa kuitenkin olla uusia inhotuksia kun himotuksia... ! Yksi kahvihörppy vetäsee mahan ripulille (myös musta tee, eli varmaan kofeiini on syyllinen) pekonin ja minkä tahansa voissapaistetun haju pistää oksettamaan, ja aika moni muukin vahva haju kuvottaa.
Lauantai-aamun jälkeen ei kuitenkaan ole tarvinnut käydä oksentamassa - onneksi! (vielä..)