Mikä fiilis?

Minä himoitsen juustoja.. :eek: chévreä, brietä, mozzarellaa, parmesaania, sinihometta, savujuustoa, mustapekkaa.. ihan kaikkea!

kannattaa olla tarkkana !:)mulle sanottiin neuvolasta että sinihomejuustoa vain kypsennettynä jja monet muut juustot "kiellettyjä" en muista miksi :D varmaa netissä lukee... mutta kaikkiha loppujen lopuks on :D jotenki haitallisii kaikessa rajansa ?

Listerian takia monetjuustot on kiellettyjä, mutta suurin osa (ellei kaikki) kotimaiset juustot on tehty pastöroidusta (kirotetaanko se ees noin :confused:)maidosta ja sellaisia saa syödä :) Viime raskaudessa ilokseni huomasin, että Rainbown valkohomari on pastöröitu. Samasta syystä myös vakuumipakatut kalat on syytä jättää pois. Itse graavattua saa onneksi vetää :) Mun joulu on siis pelastettu :Heartred

Tänään aamulla luin näitä keskusteluita. Aattelin et aamu ulkoilun jälkeen ilmottaudun heinämammoihin mukaan :) Noh, oltiin pojan ja koirien kans ulkona..aloin vuotaa kirkasta verta. Noin 3 ruokalusikkallista(ko) ois tullu. Nyt sit paniikki päällä oliko se siinä. Vihlovaa pientä kipua myös alhaalla oikeella :(

Viikkoja ois 5+1 et terve vaan... Seuraillaan nyt sit et miten käy. Nyt sit kauhee ressi et viittinkö iltaan mennä töihin. Aika fyysisiä hommia ajoittain..ja vainoilija kun oon ni pelkään myös et jos ei menny/mee kesken ni oisko sikiöllä kaikki kunnossakaan..jos verta vuotaa...ARGH! :crybaby2

Oi saako itse graavattua lohta syödä? JES! Täälläkin oltiin jo valmistauduttu ankeampaan jouluun. Jotain lohtua siihen että jouluviinit jäävät juomatta vaikken mikään juomari muutoin olekaan.

helmimeri
, juu noista juustojen vaaroista itsekin jonkin verran jo luinkin ja mietin että pitääkö tässä alkaa vaan puremaan hammasta näiden himojen kanssa :grin mutta hyvä siis että pastöroidut (hmmh.. joo, on se noin, Zeni) sallittuja. Kohtuudella, tietenkin.

Nönnönnöö, sinuna odottelisin vielä ja katsoisin, onko ihan normaalia raskauden vuotoa. Tuo kuulostaa vielä aika pieneltä määrältä? Toki jos kivut kovenevat niin soitto neuvolaan.

Niinhän se voi olla. Oon vaan niin vaino. Sit kun ei ekassa raskaudessa ollu mtn ongelmia..ni heti alkaa pelottaa et josko sit ei ois kaikki hyvin. No ei tähän muu auta kun aika... :)

Mä haluaisin maksalaatikkoa. :( Kai silläkin joku suositusraja on, jos jouluna vähän maistais..?

Niinpä! Ehkä jos vaan malttaa olla övereitä vetämättä. :D

Kai sitä maksalaatikkoa voi vähän syödä :D mä söin edellisessä raskaudessa jouluna ja aion syödä nytkin, kun ei sitä oikee muuten tuu syötyä ja joulun muut laatikot ei oikeen uppoo :) ImageUploadedByVau Foorumi1416236056.508199.jpg

Toi Odotukseni- sovellus on kätevä, siellä on mitä ei saa syödä, liikuntavinkkejä, nimiä, kertoo mitä milläkin viikolla tapahtuu ymym. Maksaa muutaman euron, mutta mä oon tykänny :p tällästä tänään
ImageUploadedByVau Foorumi1416236261.425819.jpg

Uskaltaa jo hengittää...huoh. Vuoto loppu..ei mtn älyttömiä määriä tullu. Et toivon todella et kaikki oiskin sit kunnossa. Minnes sitä viestiä pitää päästä et pääsee teijän kans samoille listoille? :D Ja minne sitä kertoo vähä ittestään ja tylsästä elämästään?

Töihin tulin..pamahti niskat ihan jumiin :O En tiiä oisinko sit tulossa kipeeks...mikä ois tosi harvinaista kun en yleensä mtn sairasta.

Kommentoi tohon ekaan (?) alotukseen laskettu aika ja muut tiedot, Bartender (?) sitten lisäilee niitä listaan kun joutaa. Sitten vaan höpisemään :)

Jännittynyt fiilis, plussattu torstaina. Vielä ei oo ehtinyt varaamaan neuvoloita tai muita. Laskettu aika saattaa vielä vaihtua mutta laskettu vau:n sivustolla. ihan innoissani ja samalla peloissani

Oksettaa, närästää... Tekis vaan mieli maata paikallaan ja olla mutta kun ei vaan voi kun on tekemistä niin kamalasti nyt, olen tällä hetkellä lasten kanssa keskenään kotona...

onnea plussasta zri!! auma koita pärjäillä!saako raskaana syyä närästyslääkkeitä??? :D vai voisko olla nii pahaaki ettei auttas ? mulla heikottaa vaa.. heti ku on hetkenki syömättä.... mut sit taas iha pieneks hetkeks helpottaa

Arg, paska fiilis! :mad: Kamala flunssa iski ja särkylääkkeen voimin nousin sohvalta ylös. Pitäis vielä jaksaa laittaa pyykit kuivumaan... Jos sitä huomenna sais levähtää, kun mies kattoo esikoisen perään.

Huoh...viikonlopun myötä pojan rytmi menny ihan päin peetä...Tuolla se vielä huutelee :mad: Tulee olemaan itse aurinkoinen aamulla ku pitäis päikkyä kohti laahustaa.

Unia nään taas ihan sikana, muuten en muista kyllä mtn nähneeni..mut raskaus aikana nään ja muistan. Viime öinen oli vielä aikas pelottava...näin et olin ekassa ultrassa ja lääkäri sano et täällähän on kaks :grin Apua...ja muistan kuinka siinä unessa jo mietin niitä tulevia raskausarpia.

Päätä särkee...muuten tosi harvoin, mut raskausaikana tutuu joka päiväseltä. Panadolia on ihan turha ees ottaa kun ei oo ikinä mulla tehonnu...Maha meinannu kans olla kipeenä... :O

Meen munuaisten ultraan perjantaina ja meinasin siinä samalla kysyä et josko ois niin ihana tapaus et vois iiiihan äkkiä vilkasta sinne pötsin puolelle. Kipeyden ja sen veren vuodon takia on pikku huoli ollu päällä. Pidetään peukkuja et suostuis. Ihan jepa fiilis kaikin puolin. Tuntuu et on nyt tän toisen kans vielä malttamattomampi...toivoo et viikot vieris ja pääsis äkkiä neuvoloihin ja ultriin. Nyt kun tietää mitä sitten oottaa :Heartred

Takaisin