hani
Puuhakas puhuja
voi Tiu 
omasta kokemuksesta sanon kyllä että jos mies etsii seksiä muualta tai sanoo naistaan pihtariksi (jos ei seksihalut oo samanmoiset tai kohtaa) ei tule kyllä ikinä muuttumaan. itse elin 4v suhteessa jossa toivoin vain koko ajan että kyllä se mies muuttuu... ei muuttunut. eikä oo muuttunut vieläkään. mitä oon sen elämää sivusta aina välillä kuullut/nähnyt. (erosta jo 12v.. muistaakseni
) tein itselleni kyllä niin hallaa olemalla suhteessa jossa itse vaan pääsääntöisesti kärsin vaikka välillä meillä oli ihan kivaankin ja ihanaa. onneksi tajusin että siitä hommasta ei tuu mitään ja ansaitsen niin paljon parempaa.
ymmärrän sen että lasten kanssa suhteesta lähteminen on todella vaikeaa. mutta tilanne saattaa lasten synnyttyä vaan pahentua. harvoin lapset saa jo sekaisin olevan suhteen toimimaan...... jo tuo on hälyyttävää että valehtelee raha-asioissa. nousee ihan niskakarvat pystyyn.
se että mies on työtön on yleensä miehelle tosi kova pala.
silloin kun mä lähdin äippäloman jälkeen töihin mieshän jäi kotiin ipanan kaa kun firma missä oli lomautti ja irtisanoi just samaan aikaan työntekijöitä. kuvitteli että sitten kun vaan hakee töitä saa. mutta niin ei käynytkään. mies turhautui ihan täysin yli vuoden kotona olon jälkeen ja meidän suhde oli kaatua ihan oikeesti siihen. mies koki ettei oo mikään kun ei tuo rahaa perheelleen vaikka sai hyvää ansiosidonnaista ja osallistui kuluihin täysin. voi sitä kiukuttelun määrää......... (mies ei ois halunnut missään tapauksessa erota) onneksi meillä oli niin pitkä ja ihana suhde takana että tiesin että se on väliaikaista ja sinniteltiin. ja niin se arki taas parani. ja osasyy siihen oli ihan se että mies pääsi töihin ja koki olevansa tarpeellinen. muuttui taas omaksi itsekseen..
rahaongelmiin monet suhteet varmaan kaatuukin............. se että tiun mies on taas työelämässä voi helpottaa tilannetta...
en ihan helposti kyllä oo tarjoomassa "jätä se" korttia. erot on aina vaikeita.
omasta kokemuksesta sanon kyllä että jos mies etsii seksiä muualta tai sanoo naistaan pihtariksi (jos ei seksihalut oo samanmoiset tai kohtaa) ei tule kyllä ikinä muuttumaan. itse elin 4v suhteessa jossa toivoin vain koko ajan että kyllä se mies muuttuu... ei muuttunut. eikä oo muuttunut vieläkään. mitä oon sen elämää sivusta aina välillä kuullut/nähnyt. (erosta jo 12v.. muistaakseni
) tein itselleni kyllä niin hallaa olemalla suhteessa jossa itse vaan pääsääntöisesti kärsin vaikka välillä meillä oli ihan kivaankin ja ihanaa. onneksi tajusin että siitä hommasta ei tuu mitään ja ansaitsen niin paljon parempaa.ymmärrän sen että lasten kanssa suhteesta lähteminen on todella vaikeaa. mutta tilanne saattaa lasten synnyttyä vaan pahentua. harvoin lapset saa jo sekaisin olevan suhteen toimimaan...... jo tuo on hälyyttävää että valehtelee raha-asioissa. nousee ihan niskakarvat pystyyn.
se että mies on työtön on yleensä miehelle tosi kova pala.
silloin kun mä lähdin äippäloman jälkeen töihin mieshän jäi kotiin ipanan kaa kun firma missä oli lomautti ja irtisanoi just samaan aikaan työntekijöitä. kuvitteli että sitten kun vaan hakee töitä saa. mutta niin ei käynytkään. mies turhautui ihan täysin yli vuoden kotona olon jälkeen ja meidän suhde oli kaatua ihan oikeesti siihen. mies koki ettei oo mikään kun ei tuo rahaa perheelleen vaikka sai hyvää ansiosidonnaista ja osallistui kuluihin täysin. voi sitä kiukuttelun määrää......... (mies ei ois halunnut missään tapauksessa erota) onneksi meillä oli niin pitkä ja ihana suhde takana että tiesin että se on väliaikaista ja sinniteltiin. ja niin se arki taas parani. ja osasyy siihen oli ihan se että mies pääsi töihin ja koki olevansa tarpeellinen. muuttui taas omaksi itsekseen..
rahaongelmiin monet suhteet varmaan kaatuukin............. se että tiun mies on taas työelämässä voi helpottaa tilannetta...
en ihan helposti kyllä oo tarjoomassa "jätä se" korttia. erot on aina vaikeita.
Yhen asian se sais kyllä tehdä ja se on kosinta! Ite oon pari kertaa sanonu että mennäänkö kihloihin mutta kun hän haluaa kosia ja mä en saa sitä tehdä 

Tiedä pitäsköhän itkee vai nauraa