Mies ja odotus

Noin neljä vuotta sitten mun kaveri oli samantapaisessa tilanteessa,kuin tiu on nyt.tosin yhden jo syntyneen lapsen kanssa,mutta mies oli samanlainen keskenkasvuinen kakara joka uhkaili ja käskytti koko raskauden häntä.kun lapsi viimein syntyi niin ei se suhde ainakaan siitä parantunut.ensimmäiset kuukaudet meni molemmilla valvoen lapsen koliikin kansa ja sepä vasta kiristi jo muutenkin tulenarka suhdetta.kuvioon tuli tönimistä ja uhkailua lyömisestä.
Kavereiden kanssa saatin vihdoin ja viimein kaveri tajuamaan ettei tilanne voinut noin jatkua.
Yksinhuoltajana hän sai kaupungilta asunnon jo muutamassa päivässä.aluksihan kaikki oli vaikeaa ja haikeaa,mutta ajan kanssa hommat alkoi sutviintua. Hänellä oli ja on edelleen vahva tukiverkosto takana auttamassa.
Tämähän on vaan yhden henkilön tarina ja kaikillahan on omat suhteet ja seuraukset ja päätökset.ajattelin kertoa tämän tarinan,josko tiu saisi voimia ja tsemppiä tästä omiin päätöksiin. ja asioilla on tapana järjestyä!!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Okei, jonku mielestä facebook-mielipiteeni oli tyhmä :sad001 niinkuin olen aikaisemminkin sanonut, mielipide on kun persreikä, jokaisella omansa.

Ja nyt päästäänki asian ytimeen eli mieheen.. minun ukko sattuu olemaan drama queen niin eihän minun kolotuksilla ja vaivoilla ole mitään merkitystä koska HÄN joutuu sitä tätä tuota. Ja on kuulemma minulta ihan normaalia olla kauhea akka. No, jos hänen unelmien vaimonsa kerää bokserit lattialta niin se en sitten ole minä!

Kai täällä ketjussa sai myös haukkua miestä vai pitikö antaa pelkkiä ruusuja?
 
M-annika luulen että klikattu vahingossa :)
Mustaki välillä tuntuu että mies on vielä pahempi "nainen tässä meiän suhteessa kun minä. joka asiassa pitää pökkiä sitä pilkkua ja takerrutaan yhteen sanaan ja sit jos hän tuntee että on jotenkin loukattu niin nousee kyllä kolmas maailmansota.
Ja mä oon ainakin tänne valittanut muitten kyllästymiseen saakka mun miehestä kun ei siitä tällä hetkellä hyvää sanottavaa oo :rolleyes: et anna palaa vaa!
 
Kyllä, saa haukkua! Tosin tuntuu että tuleeko heti fiilis paskasta suhteesta jos enempi märisee... Hyvin menee :hug003 mutta ärsyttäviä piirteitä löytyy, toisinaan ihan helvetisti!

Sukat jätetään olkkariin sinne tänne, leipiä ei juur ikinä voi tehä ite ("no ei mulla sit niin nälkä ollukkaan"), kaupassa ei osaa käydä paitti jos oon kyvytön, ja tehtynä selkee lista siinä järjestyksessä ku tavarat tulee vastaan (hieman kärjistettynä) ja ja ja ja romua ja roinaa on piha täynnä, remppa kestäny 7v ja loppua ei näy ja.... loputon lista jos kaiken purkais.
:smiley-angelic008 toisaalta sulosta mutta toisaalta taas.... itepä tein valintani
 
^ munkaa mies ei osaa käydä kaupassa itsenäisesti tai siis se pystyy ostamaan vain seuraavan aterian tarvikkeet. Eikä listat auta, niissä saa olla max 10 tavaraa tai se menee jo ihan sekaisin. Ei se haitannut ennen lapsia ja nykyään se on jonain päivinä raivostuttavaa ja jonain päivinä söpöä :D Siispä oman mielenrauhani vuoksi mä käyn kaupassa niin pystyy tekemään ostokset koko viikoksi kerrallaan. Mies voi käydä sit hakemassa pari maitopurkkia.

Jonain päivinä kaikki miehessä ärsyttää, jonain ei. Oon alusta asti luvannut itselleni että odotan hetken ennen ku sanon mitään. Monta riitaa on jäänyt riitelemättä kun en oo heti kivahtanut jotain ikävää. Parissa minuutissa pahimmat tunteet rauhoittuu ja pystyn puhumaan loukkaamatta toista. Mulla siis aiemmin oli paha tapa suuttuessa loukata toista. Tässä suhteessa ajattelen siis muitakin. Eli MÄ oon tainnut aikuistua.

Tänään on semmonen fiilis että mies on ihan ja elämäni rakkaus. Harmi vaan että jonain päivinä tuntuu siltä että se on elämäni suurin virhe. Tunteet siis vaihtelee näin raskausaikana melkoisesti.
 
Oon miettiny monesti, et jos oisin jääny jonkun exän kelkkaan, olis tullu tehtyy elämän suurin virhe :grin aikamoisia tapauksia ollu, oon nii ilonen etten niin huonoihin miehiin/suhteisiin tyytyny loppupeleis! Saati yrittäny perustaa perhettä sellasten kans... mut pitäähän sitä nuorena kokeilla, ja siitä sen sit oppi et mitä terveeltä suhteelta pitää vaatia ja saada että siinä voi olla onnellinen :wink Itsekin oon huomattavasti järkevämpi (monessaki mieles) tässä suhteessa, siinä sitä huomaa kasvaneensa ja et tosiaan sopii yhteen toisen ihmisen kanssa, kun ei ole mitään niitä samoja ongelmia ollut mitä edellisissä suhteissa. Kyl se vaa kannatti vähän aikaa ettiä sitä Oikeeta ihmistä, eikä ottaa ekaa vastaantulijaa :wink
 
Olemme kaikki onnellisia puolestasi, Miu88 :) en sano että tuossa ukossa ois aina vikaa, hän on myös hauska ja oikeasti aika symppis, paitsi niinä "akkapäivinä" :D ja tuo kommentti siitä että olen kauhea akka oli varmaan puoliksi vitsi, mutta kauhea akkani heräsi sen kuultuaan :D

No, olen hetkeksi rauhoittunut, ootellaan tulevia raivopuuskia :D
 
Ai jumankekka kun voi ottaa tuo oman miehen käytös niiiin päähän. Hetken jo luulin että nää ollaan kotona illalla normijutut ois jäädäkseen, mut ei. Viikolla mies on sitte sen verran väsyny et ei ruuan jälkeen kykene ku löhöämään sohvalla ja töllöttämään telkkaria (okei, on toki kotona) mut sitte näin vkloppuna sitä yllättäen kiinnostaa paljon enemmän kykkiä kaivamassa jotain frisbeegolf rataa tai kyhätä kaverinsa emännälle jotain kaninhäkkiä.... eikä sitten edes ymmärrä tai viiti ilmottaa et ei tarvi oottaa kotiin saunaan tai saatika syömään. TURHAUTTAVAA!!!:mad:
 
Kävelin just koiran kanssa aamulenkillä, kun yhtäkkiä tuli vahva tunne että piti miehelle laittaa tekstaria kuinka paljon häntä rakastan, ja sain vastauksen että hänkin rakastaa mua tosi paljon ja :Heartred...siellä mää sit itsekseni itkeskelin kävelylenkillä...onneks ei tullu ketään vastaan!:grin olen kyllä ennen raskautta ollut melkein samanlainen pillittäjä, mutta on tämä kyllä jo vähän liikaa...:p
 
Eipä ole minunkaa ukkoa paljo kotona näkyny.. työkaverit näkee sitä enemmän entä minä. Sitten ulkopuoliset kehtaavat sanoa kuinka tulen pärjäämään "yksin". Piru vie, uudessa osoitteessani on sentään kulkuyhteydet ja ystävät lähellä, mieheni asunnossa taas 25km päässä kaikesta. 100km päästä ystävistä. Ei liittynyt taas yhtään asiaan mutta helpottaa sanoa ääneen että mitä minä sanoin!!

Ja oletpas symppis number1 :rolleyes: ja kärsivällisyyttä sinulle äippä-14, pistä ukko koville!
 
Täytyy kyllä kehua että mies on koittanut ottaa enemmän ottaa osaa kotitöihin ja esikoisen hoitoon kun ite en oo valvomisilta jaksanut. Vielä kun sais ymmärtämään et laitettais huonekaluja takaisin paikoilleen tapetoinnin jäljiltä ni saisin siivottua kun esikoisen synttärit lähestyy ja ei saada projektia valmiiksi sitä ennen. Vaikka jaksaisikin siivota niin parin päivän välein saa homman aloittaa alusta ja kyykkiminen käy voimille tän pallon kanssa.
 
Mä en oikeesti kestä tätä pahaa fiilistä. Raskausaikana koko seksielämä hiipunut kasaan enkä edes muista millon viimeksi toi mies olis muhun koskenut. Kyse ei tosiaan oo siitä etten minä haluais, oon yrittäny niitä alotteitaki tehdä välillä moniakin päivässä mutta tuo mies jättää ne huomiotta. Yleensä lähtee pois koko tilanteesta tai sanoo jotain tyyliin "uutisissa puhuttiin afrikan lapsisotilaista". Eiköhän siinä sitten katoa iteltäkin into. Tunnen vaan oloni niin rumaks ja epähaluttavaks että ihan itkettää :sad001 Ihankun kämppiksiä olis kun ei oikein minkäänlaista kosketusta ole. Anteeksi vuodatus mut en tiedä mihin muuallekaan pystyisi purkamaan :angry1'

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
No onpas mieheltäs törkeetä käytöstä!!!
 
Meillä kun sain miehen houkuteltua peti puuhiin ni rupes kyselee et yritätkö synnytystä käynnistää... Ei tosin paljon tarvinut houkutella
 
Mä oon kans monesti vihoissani verrannu meidän suhdetta kämppiksiin, ku oon miehelle turhautunu seksin vähyydestä. Tää siis ei oo mitään raskauteen liittyvää, vaan meille ihan normia. Mies ei vaan oo niin kiinnostunut seksistä, ei oo koskaan ollu. Ehkä pari ekaa kuukautta oli sellasta huumaa, mut ei sillonkaan taidettu harrastaa vaikka kahta kertaa putkeen... Luotan kyllä tosissani siihen, että rakastaa mua yli kaiken, pitää mua kaikkein kauneimpana eikä pärjäis ilman mua. Mutta kyllähän se välillä syö naista, ku ei peitto heilu. Mutta nyt kyllä aattelin alottaa pupuviikot, jos se edistäs kohdunsuun kypsymistä. Oon jo varotellu tästä etukäteen ja eiköhän mieski oo valmis "uhrautuun", jos sillä pystys välttään edellisen raskauden yliaikasuuden.

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app
 
Huli, kyllähän mulla vähän käämit kieltämättä palo mieheen. :D Vois mielummin sanoa sit ihan suoraan mikä mättää ettei innosta.
Stardust, meilläkin mä olen selkeästi se joka kaipaa enemmän seksiä. Alkuhuuma meni meillä samaan tapaan kun ilmeisesti sielläkin. Ja kyllä risoo! Tosin täällä mies ei taida haluta uhrautua edes vauvan tulon edistämisen vuoksi. Kaipa sitä sitten jollain tapaa ahistaa kun aika kahdestaan käy niin vähiin muutenkin. :D

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla tuli nyt monen kuukauden tauko, etten ole juurikaan käynyt edes lueskelemassa palstaa, johtuen juurikin syystä MIES! Mies siis ilmoitti hieman ennen raskauden puoliväliä, että haluaa erota. Minä siis jäin yksin esikoisen kanssa kaksosia odottamaan. Varmasti pidemmällä tähtäimellä parempi näin, mutta.. On ollut aikamoinen odotustaival yksinään..Olen kirjoittanut hieman blogipäiväkirjaa miehen edesottamuksista ja odotuksesta http://www.lily.fi/blogit/yksin
 
Luin blogiasi ja kyllä oot joutunu kokemaan aika järkyttävän asian miehesi puolelta( Kuinka kukaan voi tehdä toisella tuolla tavalla) Tsemppiä pienten poikien kanssa ja samoin esikoisen, tulee varmasti olemaan hektistä arkea teillä, mutta vaikutat taistelijaluonteelta kuitenkin!!!
Ja kaikki mahdolliset sympatiat myös!:3some
 
Muokattu viimeksi:
Ehdin pikaisesti hieman tutustua tuohon blogiisi valonjuuri ja täytyy taas ihmetellä kuinka voimakkaita ja sitkeitä me naiset olemme!! Hirveästi tsemppiä loppuodotukseen ja jos joskus haluat "apua", keksin jo vaikka kuinka monta kakkajäynää exäsi pään menoksi. :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Valonjuuri, ihan kamalasti tsemppiä odotuksen loppuaikaan ja vauva-arkeen! Mulla on kanssa kaksoset tulossa ja parisuhde niin ja näin mutta toistaiseksi ainakin vielä mies kuvioissa.
Jos haluat niin täältä ainaki saa vertaistukea monikko-arkeen ♡
 
Takaisin
Top