Hah, meillä lähinnä mies ihmetteli että mitenniin kannattaisi tehdä valmiita ruoka-annoksia pakkaseen ennen synnytystä, ja että mitenniin mulla ei aika/jaksaminen välttämättä riitä kotitöille heti synnytyksen jälkeen... että miksi hänen niskaansa ne muka enemmän kaatuisivat... että näin meillä 
Eilen tuo sentään sen verran tajusi, että kun oli seurannut mun ähinää ja puhinaa sen ajan kun olin 7 isotuomipihlaja-pensasta aidanteesta saanut leikeltyä (jäljellä varmaan vähän vajaa 100), niin hän tuli nappaamaan multa sakset ja pyysi opastusta siihen leikkelyyn, ja passitti mut sisälle salaatin tekoon
Mies aika usein masua silittelee ja pussailee.
Ja kyselee vointia niin, että "Mitäs mun rakkaille kuuluu?)
Eilen tuo sentään sen verran tajusi, että kun oli seurannut mun ähinää ja puhinaa sen ajan kun olin 7 isotuomipihlaja-pensasta aidanteesta saanut leikeltyä (jäljellä varmaan vähän vajaa 100), niin hän tuli nappaamaan multa sakset ja pyysi opastusta siihen leikkelyyn, ja passitti mut sisälle salaatin tekoon
Mies aika usein masua silittelee ja pussailee.
Ja kyselee vointia niin, että "Mitäs mun rakkaille kuuluu?)

Nyt ei tee sitäkään vähää mieli. Tai siis kun en osaa edes ajatella koko seksiä, muuta kuin aina välillä tulee mieleen tuo miesrukka että ai niin, pitäisikö sille silti antaa hellyyttä seksin muodossa, vaikka itse en sitä kaipaakaan.
ei ole todellakaan arkipäivästä meillä että alkais hieromaan ilman erillistä pyyntöä, jos sillonkaan.
Raukka oli kai kyllästyny mun mäkätykseen mun vanhasta rottelosta, nyt on tilaa tytöillä takapenkillä ja kamat mahtuu hyvin kyytiin kun lähdetään sukuloimaan mun sukulaisten luo. Osaa olla niiiin ihana ja ajattelevainen... ainekin aina välillä <3 :)