Mieliteot

Mä voisin syödä kokoajan vaan kaikkee epäterveellistä roskaruokaa... ei niinkään taas tee mieli karkkia eikä sipsiä mut kaikkee rasvasta mättöö...
 
Hedelmiin on nyt kamalat mielitekt. Voisin vetää mandariineja ja viinirypäleitä kilotolkulla.. Ja vispipuuro vaniljakastikkeella,en kestä
 
Mahtavia mielitekoja! :) Tännekin on iskenyt tuo klementiinihimo eikä loppua näy. Kaksi viikkoa himoitsin korvapuustia jostain syystä niin paljon että se alkoi haista nenässäkin. En edes pidä pullasta! Mies kävi ostamassa pussillisen pakastekorvapuusteja :D Yksi korvapuusti naamaan ja himo katosi. Hulluimpia mielitekoja tällä hetkellä on ollut aivan järjetön himo etikkaiseen alkusalaattiin mitä söin vanhassa kotikaupunkini ravintolassa yli 10 vuotta sitten.
Mistä näitä mielitekoja oikein tulee?
 
Päiväunet aiheuttaa mulle kamalia mielitekoja.. Nytkin mies töistä tullessaan meni kauppaan ostamaan hampurilaisvärkit että saan tehdä hampurilaisia. Ruisleipää,itsetehdyt pihvit,cheddar,salaatto,punasipuli oioioii mitä kaikkea laitankaan
 
Mulle on iskeny suola- ja kalahimo... silliä suoraan purkista pakko välillä ottaa, mätitahnaa ja ruisleipää :D ja sienisalaatti uuuh!
 
Mulle niitä kanelipullia kiitos! Salmiakkia, kaikkea makeaa namnam. Rasvaista tekee myös mieli. Hedelmätkin on nyt pop, erityisesti juuri satsumat ja klementiinit. Nämäkin mieliteot kyllä tulee ja menee aikalailla päivän mukaan. Oon aiemminkin ollut melkoinen sokerihiiri ja nyt varsin maistuu :woot: Mies ei niin välitä ja kysyykin, että pitääkö meillä olla aina karkkia ja jäätelöä yms. mun puolesta vois vaikka kaikkea löytyä varuiksi :woot::p

Jotakin hyvää keittoa haluaisin myös :Heartred
 
Kävin eilen illalla vielä kaupassa vaikka olin kun ois lattioita pesty (minulla siis) ja satoi vettä. Ostin: Porkkanapiirakoita, pienen karkkipussin, salmiakkia ja kanelipullia :woot: Olin niin onnelinen kun vihdoin sain porkkanapiirakoita! Ostin mä myös ohimennessäni lahjanarua ja pakettikortteja :woot:
 
Appelsiinit on osa mun jokapäiväistä ruokavaliota ja jälkiuunileipä tomaatilla!!!!!!!
 
Mun uusin mieliteko on hapankaali normaalisti ois varmaan aika yök mut nyt maistuu niin hyvälle :P
 
Toi hapankaali menee kyllä jo aika erikoisten mielitekojen puolelle :grin

Mikä juttu ne suolakurkut muka on? Multa kysyy kaikki heti ekana kun saa kuulla raskaudesta, että onko tehnyt mieli suolakurkkuja. Onko se muka joku yleinen himo? Hyi hemmetti :confused:
 
Miun pitää sillo tällö saada suolakurkkua leivän päälle. Ei aikasemmin tehny mieli, mut nyt piti varta vasten lähtee kauppaan niitä hakee. Suolan puute? Mää ja tiiä. :)
 
Tulispa ees joku himo! Alussa niitä oli vähän, mutta nyt ei oo ollut pitkään aikaan. Toivottavasti ei kuitenkaan suolakurkku eksy minunkaan himoihini :depressed:
 
Mulla ei ollut ensimmäisessä raskaudessa mitään himoja ja eikä ole tässäkään raskaudessa vielä ilmennyt mitään kummallista. Salmiakkia tekee välillä mieli, mutta ei sitäkään mitenkään niin etten pystyisi vastustelemaan. :hungry: Toisaalta hyvä näin, jos ei mitään ihme ruokahimoja tulekaan. Pääsee helpommalla :joyful:
 
Mä en ennen syönyt leipää juuri koskaan. Nyt syön päivän aikana monta palaa ruisleipää ja juustoa pitää olla päällä kinkun kanssa. En o ennen ollut mikään juustohiirikään mutta nyt leipää tehdessä menee muutama viipale jo pelkästään suuhun viipaloidessa. Ja sitten päällä maistuu parhaalta vain paprika. Oon syönyt aina kurkkua ja tomaattia paljon mutta nyt vaan paprika. Ja päivästä toiseen tätä samanlaista leipää ja ihan parhaalla ruokahalulla. Nytkin odotan oikein aamua että pääsee tekeen aamupalaksi tätä ihanuutta!! :D Niin ja tietysti juusto tulee alle ja kinkku päälle :D :D
 
Mulla on ilmennyt himo happamiin makuihin, kuten maustamaton jogurtti ja rahka marjojen tai myslin kanssa... Hapankorpuista kun luin täältä, niin pakkohan niitä oli itsekkin käydä kaupasta, mieskin innostunut hapankorppuihin! :D Kananmuna missä tahansa muodossa on tämän hetkinen nou nou, vaik ennen raskautta olin niiden suurkuluttaja... Hassua! :)
 
Mulle maistuu suolakurkut leivän päällä! Samoin juusto+paprika leivän päällä on ihan herkkua. :) maustamaton jugurtti maistuu vielä enemmän kuin ennen raskautta, samoin marjat. Lakritsia ja salmiakkia tekee paljon mieli mutta sitä pitää rajoittaa. Aika samanlaisia himoja siis tuntuu olevan kuin muillakin :)
Lihat jotenkin ällöttää, en pysty syömään kanaa, yyh.
 
Takaisin
Top