Mieliteot

Missä mun mielihalut on??:eek: Viimeeksi heti plussattua ahmin sitruunoita, sitten appelsiineja ja katkarapunuudelia, mitä inhosin yli kaiken. Nyt ei mitään.. vaikka enköhän mä kohta keksi jonkun tosi inhan mielihalun kun näin valitan :grin
 
Tekee mieli jotain raikasta, niinkuin viinirypäleitä tai kurkkua! Ja olen parina aamuna syönyt banaanin mitkä ei ole maistunut vuosiin :joyful: Myös janottaa kokoajan.
 
Paahtoleipä ja sämpylät :grin

Viikolla tuli pakkomielle saada makkarakastiketta ja perunamuussia :)
 
Olen leiponut joka toinen päivä jonkun makean piirakan, mitä en normaslisti tee juuri koskaan. Ehkä mulla siis se!
 
voi kun olisi mielitekoja:D voittaisi sata-nolla tämän, ettei mikään mene alas. Tänään meinasin yökötä, kun piti kilpirauhaslääkkeet niellä.
 
Vielä ei ainakaan ole tullut suurempia mielitekoja :) Esikoisen aikana himoitsin vain uimista :D
 
Omenamehu. Sit mulla on kaupassa kaikenlaisia mielitekoja sit ostan niitä niin ei tee mieli enään kotona syödä.
 
Ruisleipää ja puuroa on tehnyt viimeaikoina mieli... Varmaan johtuu myös siitä, että maha ei oikein toimi erityisen jouhevasti. (Lisää inhorealistista infoa tästä aiheesta "oireet" -ketjussa.)
 
Nyt tuli selkeesti suolakurkku. Aina oon tykännyt mutta nyt maistuu paremmalta kuin koskaan!! ☺
 
Mulla tekee mieli perunamuusia ja hirvenlihakäristystä....koko ajan :). Muuten ei sitten teekään mieli mitään. Hankala tilanne, kun kyseistä ruokaa ei ole oikein saatavilla ja jos kaupasta lähtee ostamaan lihat, niin tulee kalliiksi :joyful:. Voi tekispä mieli jotain helpommin saatavilla olevaa.
 
Mulla ihan uutena himo sitruunaan :) aamulla juon lasin vettä johon puristan puolen sitruunan mehut. Ja tätä tekis mieli pitkin päivää, hampaat vaan tuskin tykkää...
 
Itsellä ei vielä ole mitään mielihaluja tullut, eikä nyt muistu mieleen oliko viime raskaudessakaan mitään kovin ihmeellistä.
 
Ei ole ollut kyllä mitään mielihaluja. Sen olen huomannut, että maitoa tulee juotua enemmän kuin ennen. Ennen plussaa oli oikein himo maitoon ja silloin saatoin juoda purkillisen päivässä, joka on harvinaista minulle :D
 
Ou mai gaad, mulla on himo silliin!!!! Parempi kai se on himoita suolasta kuin makeeta:)
 
pääsikin eilen sanomasta ettei ole mitään mielihaluja... koko päivän tehnyt ihan älyttömästi vuorotellen mieli jotain makeaa (=suklaata!) ja sitten jotain suolaista.. makean himolle en ole vielä antanut periksi, tosin voi olla että kohta hipsin hakemaan mun suklaalevynjämän tuolta kaapista.. :D
 
Ai että, nyt on kauhia mielihalu viiliin ja piimään! Harmi ettei näin myöhään viiti hakea, mut huomenna pakko saada viiliä. Hedelmät on alkanut kans maistumaan. Äsken tein ihanan hedelmäsalaatin, joka harmi kyllä loppui jo. Ois voinu syödä enemmänkin :D
 
Onitus mulla kans tekee hirveästi mieli piimää. Toinen mitä himoitsen on näkkäri. Voisin elää sillä pelkästään :D
 
Takaisin
Top