Mieliteot

Minä oon himoinnut ja syönyt niin paljon porkkanaa, että aloin jo kuvitella odottavani pikku pupua... Huomasin tästä ketjusta kuitenkin, että onhan täällä muitakin porkkanan popsijoita :) Mulle kelpaa porkkana kaikissa muodoissaan, laatikkona ihan parasta, keittokin käy ja/tai keitetty porkkana. Raaka porkkana on aina aiheuttanut närästystä. Päivittäin on saatava porkkanaa. Jos komerossa ei ole mitään porkkanapitoista murehdin sitä jo yöllä nukkuessani. Porkkanalaatikkoa ei muuten aina ole kaupoissa, välillä on vähän itkettänyt. Sitten olen keittänyt porkkanoita.

Toinen mieliteko on kaikki maitotuotteet, rahkat, viilit, jugurtit, piimät tai maito maitona... Niitä menee päivittäin tosi paljon!

Sokeria en normaalisti syö ollenkaan, nyt sitä tekee välillä mieli. Syytän tästä miestäni joka on tosi kova syömään imelää. Eli se on vauva joka siellä isänsä imelägeenien kanssa himoitsee sitä sokeria... Kuningatarhillosta silmä viiliin...:p NAM!
 
Porkkanahimo täälläkin: Oon kasvissyöjä ja joka päivä kokkaan itelleni ruokaa, johon työnnän porkkanaa. Se vaan on ihan paras kasvis. Tää raskaus on jotenkin eronnut muista siinä, että kunnon ruoka maistuu mulle suklaata enemmän. Oon ollut oikea suklaan suurkuuttaja. Nyt olis haaveissa päästä suklaahimosta raskauden myötä eroon. En vaan oikein jaksa uskoa, että onnistuu.
 
Nyt on yllättäen alkanut maistua makea. Suklaata tekee tosi paljon mieli. Juon kaakaota aamulla ja illalla. O'boy on hyvää, mutta kaikista parasta on Tazza-kaakao :D Aikaisemmin ei tehnyt mitään makeaa mieli.
 
Täällä vesetään päivittäin raakaa sipulia:D

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä himoitsen kaikkia tulisia chilihuttuja koko ajan ja sellaisten syöminen ei kauheesti helpota tätä närästystä :p
 
Nyt on sit testattu, että maha on yhtä pinkeenä karkista ja viinirypäleistä, jos mussuttaa niitä koko illan telkkarin ääressä. Tiedoksenne, jos ootte just miettineet tota.
 
Juu mä kans pystyn samaistumaan oikeen hyvin (juuri 3,5 lettua syöneenä ja kaupasta jaffapullon janooni ostaneena). Don`t worry be happy! :)
 
Mä vetelen karjalanpiirakoita (niitä cocktail-versioita, kaupan pakastealtaasta), hapankorppua ja "fetaa" (siis sitä salaattijuustoa) ja VETTÄ, oi vettävettä nam! Tosin eilen tuli juotua pari tölkkiä pepsimaxia. Varmaan kun pää oli kipee ni teki mieli jotain kofeiinipitoista, mene ja tiedä. :D


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Jodelie, mäkään en juo cokista kuin ehkä 3 kertaa vuodessa kun oon mäkkärissä tmv mutta raskauden aikana kun kahvi ei oo mennyt alas on ollut pakko juoda light cokista epäilen kofeiiniriippuvuutta :)
Tämä syntyvä amazoni myös on syönyt masussa asuessaan koko ajan chiliä joten saa nähdä miten käy myöhemmin soseruokien kanssa :p pitääkö mamman laittaa potkua pöperöön..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Happy; jos suu ja vatsa kestää chiliä se auttaa suolen toimintaa (mulla oli pari viikkoa hankalaa kun ruoansulatus oli niin jumissa, kuidun lisäystä, vettä, kasviksia, liikuntaa ja ethän unohda että monia laksatiiveja voi ihan turvallisesti käyttää raskaana ollessa, osaavat apteekissa neuvoa ei kannata kärsiä :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Suomalaisia omenoita. Ja hapankorppua. Ja suklaata.
 
Takaisin
Top