Minä oon himoinnut ja syönyt niin paljon porkkanaa, että aloin jo kuvitella odottavani pikku pupua... Huomasin tästä ketjusta kuitenkin, että onhan täällä muitakin porkkanan popsijoita :) Mulle kelpaa porkkana kaikissa muodoissaan, laatikkona ihan parasta, keittokin käy ja/tai keitetty porkkana. Raaka porkkana on aina aiheuttanut närästystä. Päivittäin on saatava porkkanaa. Jos komerossa ei ole mitään porkkanapitoista murehdin sitä jo yöllä nukkuessani. Porkkanalaatikkoa ei muuten aina ole kaupoissa, välillä on vähän itkettänyt. Sitten olen keittänyt porkkanoita.
Toinen mieliteko on kaikki maitotuotteet, rahkat, viilit, jugurtit, piimät tai maito maitona... Niitä menee päivittäin tosi paljon!
Sokeria en normaalisti syö ollenkaan, nyt sitä tekee välillä mieli. Syytän tästä miestäni joka on tosi kova syömään imelää. Eli se on vauva joka siellä isänsä imelägeenien kanssa himoitsee sitä sokeria... Kuningatarhillosta silmä viiliin... NAM!
Toinen mieliteko on kaikki maitotuotteet, rahkat, viilit, jugurtit, piimät tai maito maitona... Niitä menee päivittäin tosi paljon!
Sokeria en normaalisti syö ollenkaan, nyt sitä tekee välillä mieli. Syytän tästä miestäni joka on tosi kova syömään imelää. Eli se on vauva joka siellä isänsä imelägeenien kanssa himoitsee sitä sokeria... Kuningatarhillosta silmä viiliin... NAM!