Mieliteot

Elya mä ihan vähän epäilen, että sun tapauksessa närästyksen syy on enempi määrä kuin laatu :grin:
 
Ripitii, ai mitenniin :grin Ei se laatu vaan se määrä, eikun mitenkäs se nyt menikään...

No ei kun oikeesti, ihan sama syökö yhden vai samaan konkurssiin muutaman enemmän, sama vaikutus. Samallahan kärsimisellä ne jälkimmisetkin menee, ei vaikutusta määrällä. Testattu on.
 
Tää asenne vaan kostautuu kun tarvii kiivetä neuvolan vaakalle... :rolleyes: Nimimerkillä teenpä tässä lähtöä kuulemaan tuomioni.
 
Ei mullakaan terkka sanonu mitään tuosta kolmen kilon noususta kahessa viikossa :) Sitä ehkä huvitti minun reaktio enemmänkin. Vaan ei se näy missään, paitsi mahassa. Mahapallo vaan baisuu baisumistaan! Se on jo ohittanut minun kaksi edellistä vauvamahaa ja lähentelee mitoissaan esikoisen aikaista mahaani. Terkan kommentti kun astuin aamulla ovesta: "Ohhoh" :eek:
 
Miulla tekee hirveesti mieli tulista ruokaa! Väsäsin eilen possu katkarapu papu pinaatti chilisoosi kastiketta, ni tuli vissiin vähän tulista :D mies yleensä syö tulisempaa ku mie, ja sen mielestä oli tosi tulista ja miusta ei oikeestaan ollu yhtään tulista.. Oisin varmaan vaan lisänny siihe chiliä jossei se ois mtn sanonu :eek: kysy sit viel et paljonko laitoin chilisoosia ni melkei desi erittäin tulista chilisoosia (kukkosoosin tulisin versio) ja puol desii habanerosoosia :D tos ois siis varmaan 3 tuliseen kastikkeeseen chilisoosit :D mies valitteli viel myöhemmi et närästää ja maha meni sekasi ja miul ei mitään :D pitäsköhän vetää ne loput..
 
Takaisin
Top