Mieliteot

Mulla oli kans aamiaisleipien jälkkärinä jotain unelmien suklaata (70% kaakaota), jossa vadelmahippuja. Pari palaa meni, sen verta tujua tavaraa et normisti menee vain yks.
 
Mä niin oon ihastunu tohon gefiluksen appelsiini-persikka mehuun. Ja jos tänään mustikka tai vadelmapiirakan tekis kun niin hirvee himo iski siihenkin.
 
Mä en siis niin enää tajua tätä mun puurohulluutta! Lapsena mitään niin vihannu ku puuroa, mut nyt sitä on saatava joka päivä! Arkena kaurapuuroa voisilmällä ja sunnuntaina isäntä keittää mannapuuron, joka nautitaan voisilmän ja kanelin kera.. Nom nom! :Heartred
 
Mehulinko on ihana ja appelsiini-porkkana mehu ihan parasta! :-) Harmi että tosta härvelistä tulee ihan suhteettoman paljon tiskiä mehumäärään nähden...
 
Mehujää, kurkku ja sinappiherkuttelut siis eri aikaan :D kurkkuja menee helposti pari päivässä, mehujäitä jopa puoli paketillista ja sinappia tulee pistettyä ruisleivänkin väliin :)
 
Mun tekee ihan simona mieli riisisuklaata :p saa kyllä mies tuoda mulle tullessaan ku tulee kattomasta peliä :3some
 
Mie tein jo kolmannen bostonkakun nyt varmaan viikon sisään.. Viime yönä heräsin kauheaan nälkään ja tuli semmonen PAKKO saaha bostonkakkuu! :D ei ollu enää ni oli pakko tehä lisää :p tein sit samalla vähän laskiaispullia :p
 
Mun tarvii varmaan lopettaa tän ketjun lukeminen kun aattelin koittaa kuinka pitkälle selviän herkuttomassa helmikuussa :grin Tosin jääkaapissa olevia runebergintorttuja ei lasketa tähän mukaan, pakkohan ne on pois syödä ettei pahene!
 
Takaisin
Top