Mieliteot

Meillä on vietetty herkkupäivää, jotta kaksi kuumepotilasta sais edes jotain alas. Varsinkaan tytölle ei uppoa oikein mikään. :sad001

Lounasksi oli tarjolla pannukakkua vaniljajätskillä ja mustikka-omenahillolla. Päivälliseksi syötiin tulista kanakeittoa ja iltapalaksi ois tarjolla pirtelöä.
 
Meillä oli pizzapäivä kanssa eilen en siis tehnyt itse vähärasvaista vähäsuolaista kuitupitoista vaan haettiin ihan pizzeriasta mä tosin sain alas hurjat 3.5 slicea mies hoiti loput.
Täällä menee kanssa banaania hurjasti :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Oih, maanantaina tiedossa hyvän ystävän vierailu, ja rotinoina sushi-lounas :Heartred sitä onkin jo odotettu :)

Josta tulikin mieleen, että enpäs neuvolasta saanut sitä imettävän äidin ruokaohjelistaa.. Muistaakseni siellä joku kommentti merilevästäkin oli..
 
Syötiin ihan tavan kuoripottuja, makkarakastiketta jossa oli syntisen paljon sipulia ja suolaa ja voita, porkkanaraastetta, suolakurkkuja ja punaista maitoa :hungry: Monta päivää tehnyt kauheasti mieli kaikkea ihan arkista, mutta rasvaista ja suolaista ruokaa!

Ollaan koko pesue aika hoikkia ja ihan surutta olen kokkaillut sitten tuhdimpaa ruokaa eikä meillä normaalistikaan kevyttuotteita paljoa käytetä. Pisti kyllä vähän naurattaan, kun meidän kakkonen 8v ruokapöydässä totesi, että on tosi hyvää ruokaa, mutta tiedättekö että laihoillakin voi olla sisäelinten ympärillä liikaa rasvaa jos aina käyttäisi voita ja kermaa? Hyvä että on mennyt koulussa oppi perille... :hilarious:
 
Montakohan niitä aamupaloja kehtaa syödä? :rolleyes:

Menin takaisin sänkyyn ennen seiskaa hyssyttelemään kuopusta ja isot pojat toi 7.30 mulle kahvia ja voileivän ( ihania :love017 ) ja nyt kun viimein vääntäydyin sängystä ylös, niin olis taas nälkä eikä oikein ruokaakaan viitsis vielä tehdä... Aamupala nro 3 siis?

On tämä raskaana oleminen niin... raskasta :joyful:
 
Takaisin
Top