Mieliteot

Keskustelun 'Laskettu aika helmikuussa 2015' aloitti Lily91, 4 heinä 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Riipitii Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Guinnesia... Oi, mä haluun Guinnesia!
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Mju82 Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Mä join 2 alkoholitonta olutta eilen kun Paksukainen lähti pubiin moikkaamaan kavereita, olipa kiva huomata kun porukka antoi tietä pullukalle :wink

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
    • Tykkää Tykkää x 3
    • Voittaja Voittaja x 1
  3. Happy79 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

No nyt on pakko hakea ölppä lähikaupasta...vaikka sitten lapin kultaa! (Se on ainut 0% mitä ne myy...)
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. jodelie Tuttu foorumilla Helmikuunmammat 2015

Tekis ihan hullun paljon mäkkäriä mieli!! "Dabol-diis-böögöö" niinkuin lapsena tuplajuustoa kutsuin :D Ja mäkkärin ranet, oih! Jos vaan ois auto tai joku autollinen tuttu lähellä... ihan en kehtaa kelle vaan laittaa viestiä että hei nyt sais mäkkäriin ajella. :D
    • Tykkää Tykkää x 2
  5. Pikku_Myy85 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Pakko vissii lähtee kauppaan.... Tekee mieli kylmää kaakaota ja karjalanpiirakoita munavoilla :p Kaikki muu löytyy, mut piirakat on kaupassa :eek: Munat on jo kiehumassa joten kauppaan siis :)
    • Tykkää Tykkää x 5
  6. Happy79 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Ei ollu holitonta olutta meijän kaupassa. Vatelmarahkaa sitten, mutta nyt oon niin kaiken antanu ja touhunnu, että ootan jonkun muun elikkä ukon sen tekevän. No nyt se tulikin :p
    • Tykkää Tykkää x 4
  7. Riipitii Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Oli ihan pakko lähtee kauppaan hakeen aineet risottoon slash paellaan: jasmine-riisiä, jauhelihaa, kukka-, parsa- ja keräkaalia, sipulia, paprikaa, porkkanaa ja chiliä. Kyllä kannatti :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 3
  8. Samsam Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Mies teki päivälliseks hirvilihapullia ja lohkoperunoita. Oli aivan älyttömän hyvää. :hungry: Sen seurauksena tosin söin ihan liikaa. Nyt on ähky ja muksu mönkii niin, että vatsanahka repeää. :confused:
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  9. tiada92 Rakastunut foorumiin

Laskiaispullat:P Kuin monta niitä saa syödä päivässä ;D Eilen meni 3 ja nyt tekee lisää mieli :P Kaupast pitäis kuohukermaa hakee,mut miekkonen kiels liikkumasta ulkona :sad001 (olikohan vitsi?) Kävin tarjostalossa ja siellä mua tujotti romani pariskunnan se mies aika oudosti ja ne jäi vielä oottaa siihe parkkikselle oli pakko vähä viivytellä.mitä lie halus?:O
  10. Elya Tuttu foorumilla

Mä haluan KIRPEITÄ karkkeja! Muttaku ei kaupasta löydy tarpeeksi kirpeitä :sad001 Nyt kaikki vinkit kehiin, haluan irvistellä oikein kunnolla!
    • Tykkää Tykkää x 2
  11. Happy79 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

LIHAA!!! Siis ihan punasta lihaa ei mitään kanaa!
  12. Riipitii Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Elya hae sitruunahappoo ja sinne dippaat sit jotain kurkkua :D
  13. mannikka Ei muuta elämää Helmikuunmammat 2015 Elomammat 2016 Elomammat 2018 Syysmammat 2016

Elya, sitruunahappoa apteekista ja pyörittelet namuja siin :p
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  14. Happy79 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Lähikaupassa ei ollu mitään lihan kimpaletta minkä oisin voinu uuniin tuikata. Nyt mietin, kävelenkö isolle kaupalle vai tyydynkö jauhelihaan... mutta näitä tehtiin keskimmäisen pikku naisen kans...

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 5
  15. Endorfiinitähtönen Tuttu foorumilla

Määkin haluuun Happyn tekemiä nameja!!!:rolleyes:
  16. Edit Peruskäyttäjä

Oli "pakko" käyttää kaapissa ollut kermaviili pois..

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 9
    • Voittaja Voittaja x 1
  17. Elya Tuttu foorumilla

No en mä nyt sentään sitruunahappoa ala veteleen :grin Mutta kirpeitä karkkeja tahtoo! Eiks kellään oo _karkki_suosituksia?
  18. jodelie Tuttu foorumilla Helmikuunmammat 2015

Käyks ne remix-pussin "greippisektorit" (ne vaalea-keltaiset kolmiot)? Niitä saa täältä Makuunista irttareina, aaah. ♡
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. Mashnu Addikti Helmikuunmammat 2015 Elomammat 2018

Eikö ne lastenkarkit jotku brainblastersit saa naaman aika mutkalle? Mä tyydyn kyl aina Missä X-pussiin ku tekee mieli irvistellä :happy:
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. Elya Tuttu foorumilla

Joo remixin greipit käy, alkaa olla jo tarpeeksi kirpeitä! Mutta Missä X:t ei oo, hätätilassa nekin tietty menis... Löysin tänään jotain uusia Goody Goodin kirpeitä nameja mutta ne ei ollut kyllä yhtään kirpeitä :meh: Mä haluan irvistää kunnolla! :grin
    • Tykkää Tykkää x 2

Jaa tämä sivu