Tekis ihan hullun paljon mäkkäriä mieli!! "Dabol-diis-böögöö" niinkuin lapsena tuplajuustoa kutsuin :D Ja mäkkärin ranet, oih! Jos vaan ois auto tai joku autollinen tuttu lähellä... ihan en kehtaa kelle vaan laittaa viestiä että hei nyt sais mäkkäriin ajella. :D
Pakko vissii lähtee kauppaan.... Tekee mieli kylmää kaakaota ja karjalanpiirakoita munavoilla Kaikki muu löytyy, mut piirakat on kaupassa Munat on jo kiehumassa joten kauppaan siis :)
Ei ollu holitonta olutta meijän kaupassa. Vatelmarahkaa sitten, mutta nyt oon niin kaiken antanu ja touhunnu, että ootan jonkun muun elikkä ukon sen tekevän. No nyt se tulikin
Oli ihan pakko lähtee kauppaan hakeen aineet risottoon slash paellaan: jasmine-riisiä, jauhelihaa, kukka-, parsa- ja keräkaalia, sipulia, paprikaa, porkkanaa ja chiliä. Kyllä kannatti
Mies teki päivälliseks hirvilihapullia ja lohkoperunoita. Oli aivan älyttömän hyvää. Sen seurauksena tosin söin ihan liikaa. Nyt on ähky ja muksu mönkii niin, että vatsanahka repeää.
Laskiaispullat:P Kuin monta niitä saa syödä päivässä ;D Eilen meni 3 ja nyt tekee lisää mieli :P Kaupast pitäis kuohukermaa hakee,mut miekkonen kiels liikkumasta ulkona (olikohan vitsi?) Kävin tarjostalossa ja siellä mua tujotti romani pariskunnan se mies aika oudosti ja ne jäi vielä oottaa siihe parkkikselle oli pakko vähä viivytellä.mitä lie halus?:O
Lähikaupassa ei ollu mitään lihan kimpaletta minkä oisin voinu uuniin tuikata. Nyt mietin, kävelenkö isolle kaupalle vai tyydynkö jauhelihaan... mutta näitä tehtiin keskimmäisen pikku naisen kans...
Joo remixin greipit käy, alkaa olla jo tarpeeksi kirpeitä! Mutta Missä X:t ei oo, hätätilassa nekin tietty menis... Löysin tänään jotain uusia Goody Goodin kirpeitä nameja mutta ne ei ollut kyllä yhtään kirpeitä Mä haluan irvistää kunnolla!