Mieliteot

Mä join 2 alkoholitonta olutta eilen kun Paksukainen lähti pubiin moikkaamaan kavereita, olipa kiva huomata kun porukka antoi tietä pullukalle :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
No nyt on pakko hakea ölppä lähikaupasta...vaikka sitten lapin kultaa! (Se on ainut 0% mitä ne myy...)
 
Tekis ihan hullun paljon mäkkäriä mieli!! "Dabol-diis-böögöö" niinkuin lapsena tuplajuustoa kutsuin :D Ja mäkkärin ranet, oih! Jos vaan ois auto tai joku autollinen tuttu lähellä... ihan en kehtaa kelle vaan laittaa viestiä että hei nyt sais mäkkäriin ajella. :D
 
Mies teki päivälliseks hirvilihapullia ja lohkoperunoita. Oli aivan älyttömän hyvää. :hungry: Sen seurauksena tosin söin ihan liikaa. Nyt on ähky ja muksu mönkii niin, että vatsanahka repeää. :confused:
 
Laskiaispullat:P Kuin monta niitä saa syödä päivässä ;D Eilen meni 3 ja nyt tekee lisää mieli :P Kaupast pitäis kuohukermaa hakee,mut miekkonen kiels liikkumasta ulkona :sad001 (olikohan vitsi?) Kävin tarjostalossa ja siellä mua tujotti romani pariskunnan se mies aika oudosti ja ne jäi vielä oottaa siihe parkkikselle oli pakko vähä viivytellä.mitä lie halus?:O
 
Elya, sitruunahappoa apteekista ja pyörittelet namuja siin :p
 
Lähikaupassa ei ollu mitään lihan kimpaletta minkä oisin voinu uuniin tuikata. Nyt mietin, kävelenkö isolle kaupalle vai tyydynkö jauhelihaan... mutta näitä tehtiin keskimmäisen pikku naisen kans...
 

Liitteet

  • 1423496985580.jpg
    1423496985580.jpg
    91.4 KB · Katsottu: 39
No en mä nyt sentään sitruunahappoa ala veteleen :grin Mutta kirpeitä karkkeja tahtoo! Eiks kellään oo _karkki_suosituksia?
 
Eikö ne lastenkarkit jotku brainblastersit saa naaman aika mutkalle? Mä tyydyn kyl aina Missä X-pussiin ku tekee mieli irvistellä :happy:
 
Joo remixin greipit käy, alkaa olla jo tarpeeksi kirpeitä! Mutta Missä X:t ei oo, hätätilassa nekin tietty menis... Löysin tänään jotain uusia Goody Goodin kirpeitä nameja mutta ne ei ollut kyllä yhtään kirpeitä :meh: Mä haluan irvistää kunnolla! :grin
 
Takaisin
Top