Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mua kans ärsyttää aina miettii mitä ruokaa tekee. Tykkään kans kokata ja laittaa, mut se sit et mitä. Mieheltä ku kysyy ni "ihan sama, mulle käy kaikki" tai sit "makaroonia ja makkaraa/jauhelihaa" se ei muuta syökkää :) Ja kauppaan en koskaa suostu lähtee ilman valmista kauppalistaa ja suunnitelmaa mitä syödään koska siellä miettiminen alkaa tympäsee ja sit mä lähen kärryt tyhjinä kotiin tai kassissa kaikkee muuta ku jotain järkevää ruokaa :o
 
Sisko tykkää tehä kuukauden (vai kahen viikon) ruokalistat etukäteen. Yhen illan surffaa netissä ja tekee galluppia perheelle niin ei tartte pitkään aikaan miettiä.
 
Ku ei kerta saa syödä omenaa ja päärynää ni syödään sit banaania ja porkkanaa :p
Päivällä meni 4 banaania melkee yhteen soittoon ja äsken 1 kg:n porkkana pussista melkein puolet :eek:
Mieski kysy jo et meinaanko kauanko rouskuttaa :p häirihti vissii ku katto telkkaria ja minä jyystän porkkanaa korvan juuressa :smiley-angelic006
 
Pikku myy banaani on tosi hyvä kaliumin lähde, jos on ollut verenpaine koholla on elimistöstä hukkaantunut kaliumia ja banaani täydentää kalium varastot nopeasti :) joten kroppa on viisas :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Nukuin huonon yön jälkeen koko aamupäivän ja heräsin äsken nälkäisenä kuin karhu keväällä. Äkkiä uunileipiä pellille, kinkkua, tomaattia, oreganoo, mozzarellaa... Juuri kun otin leivät uunista, ovi aukeaa ja 10-v pimu astuu sisään kaverinsa kans "Jee täällä tuoksuu pitsa" !! Nostin leivät tytöille pöytään ja aloin tehdä itselle uusia. Tätä on saanut opetella kohta 17 vuotta ja jatkuu ainakin vielä toiset 17...
 
Mie haluun lisää sitä bostonkakkuu, käviskö joku miun puolesta kaupassa hakee ainekset ja viel leipois sen :p se edellinen ei kestänyt ees 24h kun söin sitä pitkin päivää ja yöllä heräsin vetämään loput :D
 
Mju, kyllä mua vähän jo nauratti tuossa matkalla kun kaikki se pukeminen ja taaperrus yhden pullan takia, mut saipahan samalla tosiaan ulkoiltua :)
 
Melkosta sinnikkyyttä :D miulta puuttuu puolet bostonkakun aineista ja kauppaan on 100m matkaa ja mie täällä mietin et jos vaan vähän sovellan tuota ohjetta :D
 
Mikähän tässä nyt on:
Aamupala kaurapuuro mansikoilla ja öljyllä
Välipala 3 isoa ruispalaa becelillä broilerilla ja maustamatonta jugurttia
400 g porkkanaa
Juustosämpylä ja maustamatonta jugurttia
Suklaapatukka
Ja vieläkin tekis mieli hiilareita ????


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla on vaihtunut proteiinihimo hiilareihin. Eikös se menny niin, että paksukaisille protskuu ja imettäjille hiilaria? Alkaako tässä muka oikeesti kropan tehtävä vaihtua...
 
Takaisin
Top