Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Just syötiin miehen ja tytön tekemää lasagnea. Oli kyllä hyvää... :hungry:

Aamuteen kera söin bulgarian jugurttia, lorauksella vadelmamehukeittoa, myslillä ja pilkotulla kiiwillä. Slurps. Saatanpa vetää samanlaisen satsin viel iltapalaksi. :happy:
 
Mitämitä, työ syötte kaikkee herkkuu ja ei tee mitään niistä mieli :o Mie täällä ananasta vaan yritän mutustaa et turvotus karkais ja pysyis poissa..
 
Pitäisköhän hakea jo kaupasta mämmiä?! :p Mä pelkään jossei sitä voikaan syödä pääsiäisenä, jos imettää, kun se on kuitenki aika vahvaa tavaraa :eek: Tai ootteko muut pystyny syödä sitä imettäessänne?
 
Minun on tehny mieli riisipuuroa monta päivää ja se puurokeskustelu täällä on vaan lisännyt minun tuskaa. No kohta tuo puuro on valmista :p Täällä vaan näyttää siltä kuin joku ois mennyt naimisiin...riisipussi pikkasen lipesi käsistä... Kuopus veteli lastalla enimpiä hellan alle, minä itse neuvoin näin...
 
Mua ei se kokkaaminen niin ahdistaisi, jos päässä olisi kivoja ruokalajeja mutta jotenkin tulee aina vaan samat jutut mieleen. Eikä tuosta miehestä ole kyllä yhtään apua uusien juttujen keksimisessä. :/
 
Takaisin
Top