Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla tehny muutaman päivän ajan keksejä ihan hirveesti mieli ja nyt kun ostin niitä ei enää teekkään mieli o_O Nyt alkaa tuntuu etten enää kestä näitä mielihaluja :grin
 
Minun teki päivällä mieli pitsaa ja sitä teinkin, mutta ei se sitten maistunutkaan. No ehkä parempi näin.
 
Mä himoitsen TAAS banaania :dance011, vaikka "normaalitilassa" en edes pidä kyseisestä hedelmästä. Sama himo vaivasi alkuraskaudesta ja teki paluun tässä pari viikkoa sitten.

Tänään oon syönyt jo KOLME banaania. Enemmänkin menis, mutta täytyyhän tässä nyt jonkinlaista itsehillintää harjoittaa enkä mä kai voi pelkillä banaaneilla elää.

Ehkä se meidän Kungfu-panda ei ookaan mikään panda vaan Kungfu-apina...
 
Samsam vedä vaan huoletta banaania siinä on runsaasti kaliumia joka auttaa laskemaan verenpainetta paikkaamalla kropan kaliumvajetta :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Eikös se Uuno Turhapurokin vetänyt sitä banaania (kuorineen!!) kun luuli olevansa raskaana :)
Mä tykkään sekottaa banaanin maitorahkaan, mutta se kovettaa vaan entisestään kovaa vatsaa.
 
Viiliä/maustamatonta jugurttia ja banaania tai sit sellanen hedelmä mix: Banaania, kiiwiä, mansikoita ja suklaa jätskiä... :b voi nam oispa ihana aamupala :)
 
Onneksi tää mun mies pitää huolen siitä etten saa turhia raskauskiloja :
Ostin viikko sit sipsipussin josta nappaan hyppysellisen silloin tällöin suolan himoon, 200 gramman pussista mun suuhun päätyi maks 50.
Otin 2 kakkupalaa sulaan täksi illaksi onneksi kerkisin maistaa toisesta palasta postimerkin kokoisen palasen ennenkin se hoiti loput.
Ajattelin että ostan 2 viikon jälkkärisuklaat dumle ja fazermint ja paan niitä mariskooliin 2x150 grammaa. Mä kerkisin ottaa 4 konvehtia loput meni.
Ostin kaupungilta joulusuklaa tankoja 4 sain yhden kaupan päälle maistoin yhdestä taas postimerkin kokoisen palan mies hoiti loput ja näköjään 2 /5 oli jäljellä..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Se ei ikinä itse osta karkkia herkkuja mutta tasaisen varmasti imuroi mun ostokset ja salaa :) mä oon sen muutamaan kertaan läksyttänyt siitä että joo syötäväksi ne on tarkoitettu mutta ei saa olla niin että kerkeen syömään yhden palan se vetää loput ja kun menen kaapille hakeen palaa suklaata totean että jahns meni pois..
Sen äiti on samanlainen syö herkkuja salaa, niillä on molemmilla painon kanssa pientä probleemaa äiti vielä pahempi tuon salassa syömisen kans.

Oikeeta ruokaa pyörittää lautasella ja sanoo ei oo nälkä ja ei voi syödä kun lihoo vaan roskiksesss on 6 pack muffinsseja boksi..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä oon niin "mustasukkanen" mun herkuista ja karkeista, että vedän isot herneet nenään jos mies on salaa syönyt mun namit! :oops::p Siks mä säilytänkin niitä piilossa siltä :wink
 
Joo mä oon vetänyt siitä useammat raivarit muttei enää jaksa sitten vaan kylmästi nakitan sille että tuot mulle viinikumeja Ruotsista tai jäätelöä kaupasta ja mulla on kanssa salainen stash sen lisäksi mitä on kaapissa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Smoothieita... Kylmiä raikkaita smoothieita menee täällä niin, että isäntä olis varmaan lähteny tänään ostamaan mulle uuden, paremman blenderin jos kaupat olis ollu auki :)
 
Mulla oli alussa hirvee himo banaaneihin,mut se meni ohi ja nyt on mandariinit ja jaffa :)
Ja eilen siivutin kasan juustoa ja siivun väliin jemmasin suolakurkun siivun...vedin niitä ihan hullunlailla :D

Nyt tekee mieli sitä pannaria...apua
 
Hirveä dilemma leipoisko viikonloppuna pannaria vaiko limejuustokakkua :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mäkin mietin että tekiskö jo tänään kun munat pitäs jääkkäristä käyttää pois ettei me vanhaksi maitopurkkia vaan uupuisi tämä projekti


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top