Mieliteot ja Kuvotukset

Parin tunnin välein on kans jotain syötävä. Ja uni maistuisi, tänäänkin nukuin 2h päikkärit ja ois voinu nukkua vaikka kellon ympäri..:)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Itekki oon huomannu et parintunnin välein pitää syödä. Täyteen ei saa vatsaa kuitenkaan kerralla syödä tai iskee huono olo. Hedelmät on nyt kovassa nousussa, samoin kaikki raikas.

Sent from my C6603 using Vau Foorumi mobile app

Mulla himona kaikki kirpeä, lime ja sitruuna, jota syön ku appelsiinia. Kiwi edelleen on paras ja salaatti ja lämminsavulohi on niiin hyvää!!! :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

nuudeleiden liemi vois maistua
Kurkkua tekee mieli
kaikki muu oksettaa...
Kiva miettia lounaalle lahtoa...

En tiedä, uskaltaako tätä ääneen sanoa, mutta eilen maistui jopa suklaa ja pieni kuppi kahvia. Tai ei siis maistunut, mutta ei ruvennut sen suuremmin etomaankaan. :D

Mä lopetin tupakoinnin kun tiesin odottavani ja samalla kahvin haju kun sai voimaan pahoin niin sekin jäi pois, nyt on pari päivää alkanu tehä mieli kahvia. Uskaltaiskohan sitä juua :rolleyes: Ootan niin paljon et suomi mansikat halventuis 8e/litra riistohintaaa. Tekee mansikoita mieli mut ulkolaiset (ainaki lidlistä ostetut) ovat aikas happamia.

8 euroa on jo paljon marjoista. Mä söin tänään töissä karviaisia ja niistä tuli mun uus besta kompis.

Mää oon vetäny mansikoita ja mun kohalle sattu ainakin tosi hyviä saksalaisia, juhsnnukseks ostin kolme kiloa :D toinen herkku in herneet, nam

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Mä oon kans syöny s marketin, hollantilaisia ja ne on makeita mut tosi nopeesti pilaantuivat. Onneks kohta saa suomalaisia ku tulis vaan järki hintoihin

Mansikat tuoksuu jo monien metrien päähän. Oon ostanu 8€/l.. ajattelin että kun ei enää tupakoihinkaan mee rahaa niin kärsii ostaa. Mutta ryöstöähän tuo on. Makeaa tekee myös mieli ja näkyy puntarissa. Suklaa, vanukkaat, jäätelö.. tosin "raskasta" ruokaa ei tee mieli. Kevyttä ja raikasta. Ja nenä päättää kaupassa.
Mies kylläkin kahtoo kun hullua kun haistelen hedelmiä ja purnukoita :D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Stairway: Mulla on aivan sama homma, oltiin reissussa ja käytiin abc:llä syömässä lounasbuffetista. Piti ahtaa ku oli nii hyvää broilerivarrasta, ja yhtäkkii alkoi oksettaa ihan hirveesti, äkkii pikkunen kulaus vettä ja ulos huoltoasemalta.

Mun himoihin kuuluu tällä hetkellä: nuudelit (eritoten yamyam ja mama kananmakuinen nuudeli) sit mansikka ja sitruunatee hunajalla.

Sande90, onks sulla itekerättyjä marjoja pakkasessa vai uskallatko syödä kaupan pakastemarjoja kypsentämättä? Mun tekis kans mieli noita smoothieita, mutta sitähän suositellaan et kaikki marjat keitettäis 2min tai kuumennettais 90asteessa 5min.. Pakkasessa ois kyllä marjoja, ja kerran päätin et mähän vtu teen sen smoothien, mut kun pussin kyljestä tihrustin et marjojen alkuperämaa oli Serbia nii hiipu jotenki se ajatus.....

Anteeks tää on menny ihan ohi!
Mulla on pakastimessa hirveesti kaikkea :) Mustikat meinaa loppua, mutta onneks niitä saa kohta lisää :) En oo ikinä ostanu kaupasta pakastemarjoja. Aina keränny ite :)

Ja eilen rupes tekeen aivan älyttömästi mieli nuudelia kun olin kaupungilla. Ei muutaku kauppaan ja parin nuudelipussin kanssa pihalle :D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

En nyt varsinaisesti kuulu tähän ryjmään, mutta näitä mielitekoja on niin kiva lukee ja aattelin jakaa omani :) Mun teki jokin aika sitten ihan jäätävästi mieli california-sushia. Haaveilin siitä pitkin yötä, mut jäi kumminki ostamatta.
Paha-olo on ollu niin kamala viimiset kolme pv että ei oo mitään tehny mieli. Himottais jäiset viinirypäleet, suolanen ja nyt toi piimä ;D
Mä oon myös mieletön kermaperse, mut nyt ei maistu ollenkaa. Karkkia syön vaan jos on turkinpippureita tai muuta salmiakki :)

Täällä olen lähdössä kauppaan kun tajusin että omatekoista guacamolea on saatava eli taidan lounastella tortillojen kera :) ajattelin ostaa uunipadan ja alkaa tekemään erilaisia pataruokia.

Minä menin sushibuffettiin ja lappasin lautasen täyteen. Pöydässä tajusin etten raakaa kalaa saa syödä..

Mullaki on tehny sushia mieli, mut vissiin levääkin pitäis välttää...oon kyllä muutaman sushipalan syöny.

Mä tuun hulluksi se mikä maistui eilen oksettaa jo tänään se siitä ruokalistan suunnittelemisesta etukäteen.. Mulla oli himo tuna majoneesi aurinkokuivattu tomaatti avokado balsamico leipiin just kun sain syötyä ne jo ällötti..

Sitruunat! Niitä voisi syödä vaikka kuinka paljon päivässä. Kahdessa päivässä mennyt 7 ja huulet on sen verran turta, että pakko pitää pieni tauko, vaikka hirveesti tekee mieli. Kumma kun ei tee mieli sitruunavettä, pelkkää sitruunaa vaan. Piimä... Ahh sitä voisi juoda montamonta litraa päivässä!

Rasvanen ruoka, sitä en voi sietää. Tai jos esim. telkkarissa joku paistaa pihviä niin paha olo tulee samantien. Ennen syötiin vähintään kerran viikossa kunnon pihvit. Myös makeaa ei tee mieli, joka on vaan hyvä, koska aikasemmin on tullu syötyä ihan liikaa.

Edellisessä raskaudessa juuri rasvainen ja suolainen ruoka maistui!

Takaisin