Mieliteot ja ällötykset

Viherkasvi

Sukkela juttelija
Toukokuiset 2024
Mihin ruokiin tai juomiin on himo, mikä suorastaan ällöttää?

Vielä mulla ei ole mitään, mutta edellisessä raskaudessa himon kohteena oli avokado, sitrushedelmät ja vichy. Niitä meni PALJON.
Jauheliha ällötti, pelkkä paistamisen haju sai etomaan. En oikein pystynyt syömäänkään ruokia missä sitä oli, vaikka joku muu olisikin valmistanut sen.

Saa nähdä tuleeko nyt samoja himoja ja ällötyksiä. 😊

Himoina on kaikki rapsakka - riisikakut (erityisesti suklaakuorrutteiset), keksit, paahtoleipä 😄 erityisiä ällötyksiä ei ole (ainakaan vielä) 😎

Mitään erityistä ei ole vielä. Mutta hyvää ruokaa tekee mieli. Makeaa olen hieman syönyt, mutta jostakin syystä ei kovin hyvin uppoa. Pienikin määrä riittää ja sit ei tee mieli enempää 😄 Pitkästä aikaa ei tehnyt mieli edes ostaa viikonloppunameja, joten en ostanut.

Mulla oli viime raskaudessa himo mandariineihin ja vaniljajogurttiin. Tässä raskaudessa ei ole mitään erityisiä himonkohteita vaan jotenkin tekee mieli kaikkea mutta sitten kun alan syödä niin yhtäkkiä ei tee enää ollenkaan mieli. Mun teki koko tämän viikon mieli jotain Mäkin safkaa mitä muuten syödään harvoin. Mies tänään suostui lähtemään hakemaan ja toi kaikkea mitä olin pyytänyt. Mutta kun aloin syömään niin ei sitten tehnytkään enää oikein mieli, järsin sitten vähän pakolla jotain nugetteja kun toinen oli pakkasessa lähtenyt ulos hakemaan niin en hennonnut sanoa ettei teekään enää mieli.. 🫣

Mulla oli viime raskaudessa himo mandariineihin ja vaniljajogurttiin. Tässä raskaudessa ei ole mitään erityisiä himonkohteita vaan jotenkin tekee mieli kaikkea mutta sitten kun alan syödä niin yhtäkkiä ei tee enää ollenkaan mieli. Mun teki koko tämän viikon mieli jotain Mäkin safkaa mitä muuten syödään harvoin. Mies tänään suostui lähtemään hakemaan ja toi kaikkea mitä olin pyytänyt. Mutta kun aloin syömään niin ei sitten tehnytkään enää oikein mieli, järsin sitten vähän pakolla jotain nugetteja kun toinen oli pakkasessa lähtenyt ulos hakemaan niin en hennonnut sanoa ettei teekään enää mieli.. 🫣
Eikä toi on kyl niin samaistuttava tunne🥲 Sit alkaa itteänki harmittaa et toinen on lähteny hakemaan.

Takaisin