Jääkahvia ja paahtoleipää voilla ja juustolla tekee koko ajan mieli Ja etikkasipsit (tai etikka ylipäätään, voisin varmaan juoda suoraan pullosta ). Suurin ällötys on ehdottomasti peruna.
Nyt oon monena aamuna syönyt ihan täysrasvaista kreikkalaista jugurttia saksanpähkinöiden ja banaanipalojen kanssa. Kovasti tekisi mieli pellavansiemenrouhetta, mutta kai on täysin kielletty? Normaalisti en koskaan syö jugurtteja taikka banaania. Vaikka on rasvainen, niin tekee mieli.
Sit tänään mulla oli jo eväät mietittynä valmiiksi töihin, mutta sitten aamulla oikein ällötti ajatus sen ruoan syömisestä ja kävin kaupasta uudet eväät. Sellainen juusto-tacosalaatti ja lisään siihen öljyssä olevia salaattijuustopaloja ja salaattikastiketta
Eli saattaa yhtäkkiä käydä niin, että jokin ällötttää ja sit haluaa muuta. Juustoiset salaatit maistuu tosi hyvin ja muutenkin kasvikset ja hedelmät.
Viikonloppuna kaikki makea ällötti enkä pystynyt yhtään namia edes syömään Ainut mikä on hyvä, niin todella todella laimea mehu heti aamulla. Se ei tee niin huonoa oloa kuin pelkkä vesi. Normaalisti en juo mehuja ollenkaan. Sellainen 1-2tl tiivistettä per lasi riittää.
Mulla alko pahoinvointi pari pv sitte. On tullu ulos perunamuusi ja lohi, ja valmiit jauhelihapihvit. Teki hulluna mieli kreikkalaista salaattia nii tein sitä aamupalaks, mutta nyt on taas paha olo niin saa nähä tuleeko taas ylös ainakin kaikki kala ällöttää ihan kauheena ja ajatus kans rasvaisesta ruuasta etoo. Mandariinit ja juotava jogurtti on ollu pelastus näinä parina päivänä!
En koe tätä mitenkään raskaushimoksi, mutta mandariineja on tässä muutaman viikon aikana mennyt jo useampi kilo. Sopiva nopea välipala kun alkaa tuntua etovaa oloa