Mielitekoja

Mulle ei maistu mikään. Tai monimutkaista: ei tee mieli mitään, mutta sitten jotkut jutut maistuukin tosi hyvälle kun vaan saa alettua syömään. Maha tulee pienestä täyteen. Voin olla pitkiä aikoja syömättä, maha alkaa jo kurnia (mulle aika harvinaista:D) mutta silti en syö, kun ei tee mieli.

Aloin miettiä, että etominen alkanee reilun viikon päästä kun vauveli "kytkeytyy" mun verenkiertoon, varmaan tissikipukin astuu silloin kuvioihin. Toivottavasti suuntaus pysyy (jokainen uusi raskaus on ollut pahoinvoinnin osalta edellistä helpompi! Viime kierroksella oksensin vain kerran.).

Muokattu viimeksi:
Mulla on lähteny 2kg painosta pois viikon aikana, kun aloin jo noudattaa raDi ruokavaliota :D ja saa mielellään tippua lisääkin... koko ajan nälkä ja parin tunnin välein syötävä jotain, vaikka mitään ei tee mieli. Ei enää ees satsumia ;)

Täälläkään ei tee mieli mitään ha sekös vasta outoa meikäläiselle. Ei edes suklaata, jolla olen elänyt ties miten pitkään:D

Mulla teki eilen illalla ihan mahdottomasti mieli trip pillimehua, sitä appelsiini versiota erityisesti.. [emoji7] muistaisikohan mies tuoda sitä kaupasta kun on siellä nyt käymässä?

Mä juon. Juon juon juon. Ja etenki Novellea menee nyt ja reilusti.
Onko teillä jano koko ajan??

Viime raskaudessa himoitsin thaikuutioita ja söin niitä pari viikkoo joka päivä :D Vielä ei oo tässä raskaudessa tullut mieli ruokia, mutta josko niitä jossain vaiheessa tulee.

Mulla taas kaikki itämainen etoo tällä hetkellä ja hapollista juomaa en voi edes harkita. En juo normaalisti mehua, mutta nyt punaisen Juissin himo on jonkinmoinen.

Luin ton thaikuution ja vähän aikaa mietin et miten kukaan voi syyä kasvisliemikuutioo paljaaltaan .. :D:D

Mäkin mietin ensin jotain kasvisliemikuutioita xD.

Anoppi soitti just ja kysyi mitä haluan syödä jouluna. Ajatus mistä tahansa raskaasta ällötti, joten pyysin sitten vaan salaattia, porkkanaraastetta ja klementiinejä :D. Niitä pystyn syömään! Muuta ei tee mieli.

Mun tekis mieli vaahtokarkkia, salmiakkia, colaa ja paistettua kananmunaa. Mielellään kaikkia yhtä aikaa. Sekä sit ruisleipää sienisalaatilla. Mulla ei oo kuukausiin ollut ruokahaluja ja nyt tollanen

Mun tekee mieli lihaa, kinkkua...!! Ostin ylikypsän kinkkupalan kaupasta, vedin siitä kertalaakista yli puolet (parisataa g). :bag:

Tervaleijonia alkoi tehä kaupassa mieli, ostin myös niitä. Ai niin ja vihreitä kuulia.

Satsumat ja paprika uppoaa hyvin ja maistuu ihanan raikkaalle.

Mä oon kans syöny jo varmaan 5 kg kuukausen sisään klementtiinejä ja tänään vedin saunapalvikinkkusiivuja ja ai että ku maistu hyvälle.. ja nyt tekis sikana mieli sipsejä..

Olo on aivan järkyttävä, eikä tee mieli syödä mitään. Välipalan kokoisina satseina pieninä määrinä menee alas aina jotain, mitä nyt sattuu juuri ja juuri mieli tekemään. Vaihtelee kyllä ihan päivittäin ja hetkittäinkin, mitä haluan. Mieskin naureskelee mulle asian takia jatkuvasti :D Esim. viinirypäleet, leipäjuusto, salamisuikalelämppärit, pakastevadelmat, kuivatut viinimarjat, mandariini, hapankorppu juustolla, luumurahka ja appelsiinimehu on olleet hetkellisesti herkkua :P Ja toisena hetkenä ei enää...

Niin ja tänään on lähdettävä äidin synttäripäivälliselle, miten ihmeessä selviän siitä tän kuvotuksen ja ruokahaluttomuuden kanssa paljastamatta raskautta:dead:

Mulla on taas "en halua syödä"-päivä. Väkisin syön ruokaa, koska tyhjä vatsa aiheuttaa surkeamman olon. Haluaisin kovasti mandariineja, ne vie sen kurjimman olon pois, mut pitäis vaivautua kauppaan enkä millään jaksais mennä.

Takaisin