Mielitekoja

Mielitekoja odotellessa... viime raskaudessa ei kyllä tullut mitään muuta kuin hullu viilin himo. Se tosin meni ohi kun aloin syömään kalsium-lisää, eli aika looginen halu lopulta sekin oli :)

Tänään iski äkillinen kuohukerman himo, joten ehkä alankin taas popsia kalsiumia purkista jo nyt :)

Mun tekis mieli syödä juustoja ja suolakeksejä, mut tää himo on ilman raskauttakin. Tänään kaupassa tuli tarve ostaa hedelmiä ja viime raskaudessa mulla olikin kauhee himo persikkaan ja mansikkaan, mut vielä ei oo sellasta pakottavaa tarvetta mihinkään syötävään. Nyt vois tulla himoksi kaikki terveellinen esim. Tomaatti, porkkana... :)

Toistaiseksi ei ole mitään ja toivottavasti ei paljoa tulekaan :) esikoisen raskaudessa söin ihan hulluna toffifee-karkkeja, ja niihin tulikin parin vuoden tauko sen ylisyömisen takia :D
Keskimmäisen kohdalla himoitsin ihan perus kotiruokaa todella paljon sekä vihanneksia ja dippiä :)

Kaupasta on tullut nyt joka kerta hedelmiä mukaan, joten taitaa hiljalleen taas himo niihin muodostua.

Kaikissa raskauksissa ollut suolakurkkuhimo on kova, lisäksi tekee mieli näkkileipää, bulgarian jogurttia ja appelsiineja. Varsinkin illalla tuntuu, että täytyy syödä vähän väliä jotain pientä, ettei ala etoa liikaa.

En osaa varmasti mieltää tätä oireeksi raskaudesta, koska olen muutenkin vähän tuulella käyvä(;
Mutta makuaisti tuntuu terävöityneen, kaikki maistuu jotenkin tosi hyvältä (esim paprika).
Kahvia on toistaiseksi tehnyt mieli paljon, milloinkahan tyssää.

Mahtaako tulla kunnon ruokahimoja... :bag:

Mulla teki yks päivä mieli ihan hirmuisesti kasler pihviä paistettuna voissa ja muusin kera. Ja nyt sitten tekisi mieli kinkkua. :-P

Sama... Just äsken haistelin antaumuksella miehen punaviinilasia... :DDD Joo-o...

Minun mielestä viini ja muut alkoholit haisee nyt suorastaan myrkylle ! Suurena viinin ystävänä tämä on kyllä hauska havainto ja on varmastikin luontainen vinkki jättää vinkut väliin toistaiseksi. Se olikin itsestäänselvää.

Hauskaa miten kaikilla on aivan eri tuntemukset ja mieliteot! Näinhän se menee!

Mulle on tullut kauhea suolan himo... Nyt on tullut sitten syötyä ranskiksia/sipsejä.. toivottavasti ei kestä kauaa

Mä oonki vastannu tonne oire -ketjuun, mut joo kolmatta päivää vedän satsumia ja viinirypäleitä ja tekee mieli vaan kaikkea raikasta. Poikkeaa edellisestä raskaudesta, kun sillon oisin voinu vetää vaan hesen hampurilaisia ja perunamuusia :D
Mut tiedän jo joutuvani sokerirasitukseen ja todennäkösesti sielä taas jotku arvot koholla ja joudun alottaa vähähiilihydraattisen ruokavalion enkä saa vetää ees hedelmiä mielinmäärin ku ne nostaa sokrut kattoon! :---( Positiivista, että ainakin viimeksi puoleenväliin mennessä tippu paino 4kg kun opetteli syömään oikein :D

Oon aina ennen huvittuneena seurannut muiden mielitekoja, joten ootan kyllä innolla mitä mulla alkaa tekee mieli ja miten se tulee omalla kohdalla esiin:D Onko teillä ollut siis niin, että tekee kokoajan sitä tietttyä mieli eikä pysty syömään muuta vai miten? Itsellä ei siis ole vielä esiintynyt mitään, lähinnä vain halu syödä mahdollisimman terveellisesti:D

Mulla alkoi ennen plussan saantia suklaa maistua oudolta..nyt tekee mieli hedelmiä ja vihanneksia tosi paljon, oiskohan tyttö nytkin tulossa,kun viime raskaudessakin näin oli ja tyttö tuli![emoji2]

Mulla on ihan samat! Tyttö olisi hiukan enemmän toiveissa sekä itsellä että miehellä, oliskin ennusmerkki :D.

Täällä on vain yleisesti nälkä vähän väliä. Tuntuu että kokoajan saa olla kaapilla, mutta varsinaisia mielitekoja ei ole tullu.

Mua ei vielä ällötä mikään. Edellisessä se oli kahvi mikä sai mut oksentamaan. Loppujen lopuksi pelkkä ajatus siitä sai mut laattaamaan.
Ei mun kyllä tee mielikään mitään. Kiva koittaa kaupassa miettiä että mitä tänään syötäisiin kun ei herää mitään ajatuksia mihinkään suuntaan... Esikoista odottaessa mä söin kaikkea tulista ihan hulluna. Jopa chiliä chilikastikkeella :rolleyes::grin

Mua ei vielä ällötä mikään. Edellisessä se oli kahvi mikä sai mut oksentamaan. Loppujen lopuksi pelkkä ajatus siitä sai mut laattaamaan.
Ei mun kyllä tee mielikään mitään. Kiva koittaa kaupassa miettiä että mitä tänään syötäisiin kun ei herää mitään ajatuksia mihinkään suuntaan... Esikoista odottaessa mä söin kaikkea tulista ihan hulluna. Jopa chiliä chilikastikkeella :rolleyes::grin

:D Ihan kunnon tujut mieliteot sulla ollu :D

Takaisin