Lumikukka
Jostain jotain jo tietävä
Sushia ja muuta "kiellettyä" aina alkaa tehdä mieli. Onneksi on aika monta korviketta, joita voi kokeilla.
Sama... Just äsken haistelin antaumuksella miehen punaviinilasia... :DDD Joo-o...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sushia ja muuta "kiellettyä" aina alkaa tehdä mieli. Onneksi on aika monta korviketta, joita voi kokeilla.
Mielitekoja odotellessa... viime raskaudessa ei kyllä tullut mitään muuta kuin hullu viilin himo. Se tosin meni ohi kun aloin syömään kalsium-lisää, eli aika looginen halu lopulta sekin oli :)
Sama... Just äsken haistelin antaumuksella miehen punaviinilasia... :DDD Joo-o...
Mulla alkoi ennen plussan saantia suklaa maistua oudolta..nyt tekee mieli hedelmiä ja vihanneksia tosi paljon, oiskohan tyttö nytkin tulossa,kun viime raskaudessakin näin oli ja tyttö tuli![emoji2]
Mua ei vielä ällötä mikään. Edellisessä se oli kahvi mikä sai mut oksentamaan. Loppujen lopuksi pelkkä ajatus siitä sai mut laattaamaan.
Ei mun kyllä tee mielikään mitään. Kiva koittaa kaupassa miettiä että mitä tänään syötäisiin kun ei herää mitään ajatuksia mihinkään suuntaan... Esikoista odottaessa mä söin kaikkea tulista ihan hulluna. Jopa chiliä chilikastikkeella![]()