Mielitekoja

Ei oo mitään tiettyä ollut. Sama juttu kuin kotivalolla että ennen raskauttakin tehnyt jotain mieli jonkun aikaa ja sitten kyllästynyt. Nyt ihan sama juttu kaikesta mahdollisesta.
 
Täällä yx kans jolla ei o ollu oikei mitää mielitekoja. Alkuun ei tehny juuri mieli mitää makeeta vaikka muuten oon kyl aika perso makeelle.
 
Täällä salaatti erilaisilla visioilla ja jäätelö.. Niillä voisin elää :D
 
Mullakaan ei oo oikein mitään erikoista pakkopakko saada hetinyt. Jotain tehnyt välillä mieli kuten normaalistikkin saattaa :-)
 
Mulla on joitakin lieviä ollu, lähinnä sellasia että "pitääpä tehdä tässä jossakin välissä sitä ja tätä". Mut ne kaalikääryleet ja nakit oli sellaset että melkeen piti töistä lähteä kesken päivän pois että pääs ostaan noita ja kotiin syömään :D Nakkeihin tuli ton jälkeen kauhea ällötys. Muutama viikko sitten elin pelkällä salaatilla, jossa oli myös kinkkusiivuja seassa: siihen oli aivan pakko saada sinappisalaattikastiketta! Sitä olis menny melkeen vaikka pelkästään:P Aiemmin en oo siis kastikkeita käyttäny, mut menin kotikotona maistamaan ja sen jälkeen oli pakko ostaa itellekki..
 
Mulla on kevätmieliteot jotka toistuu keväisin vaikka ei oiskaan raskaana.. salaattia, hedelmäsalaattia, sitruunakivennäisvettä... hedelmäsalaatti jossa appelsiininkukkavedellä maistettua bonnen mangomuusia kastikkeena.. Nam nam. Jos niitä kirsikka-Kingiksiä olis vielä niin niitä tekis mieli.
 
Happamat omenat. Ja kyl kaikki herkut, mut niitä suurimmaksi osaksi yritän välttää :p
 
Happamat nannat, greipit, sitruunat maistuu täällä. Chiliä ruokiin niin paljon että tukka nousee pystyyn... Kaikki ruoka käy mutta tuo happaman maku on jotenkin vahvistunut, greippejä joka kerta kaupasta kärrään selkä vääränä. No tietysti terveellinen vaihtoehto moniin muihin ruokiin, herkkuihin verrattuna.
 
Täällon karkit vaihtunut hedelmiin. Nektariineja kuluu tällä hetkellä eniten.
 
Täällä ei taas oikein tee mieli mitään. Vähän samaa etovuutta ilmassa, kuin alkuraskaudesta.. Hyh. Mutta kyllä nyt jotain edes menee alas ja paha olokin tulee, jos ei muista syödä..
 
Ananasta on menny aika hyvin nyt viikon ajan. Murskana ja paloina oon vetäny aamupalaks, välipalaks ja iltapalaks :D
 
Täällä myös karkit vaihtuneet hedelmiin.. Ainakin toistaiseksi! Erityisesti himottaisi mansikat :) ja jätskiä uppoaa melkeinpä päivittäin..
 
Alkuraskaudessa teki parin viikon ajan tolkuttomasti mieli kaikkea rasvaista mättöä, hamppareita, ranskiksia, pitsaa... Thank god se kesti vain pari viikkoa!! :D sen jälkeen ei olekaan ollut mitään ihmeempiä mielitekoja.
 
Vesimeloni, mansikat, suklaa ja jäätelö. Niillä voisin varmaan elää nämä viimeiset viikot!
 
Mulla ei ole ollut mitään ihmeellisiä mielitekoja muuta kun paljon hedelmiä tähän asti. Viime pe kuitenkin tuli kauhee himo mietoja jalapeno paprikoita ja ostin ison purkin jonka tyhjensin viikonlopun aikana. Sen jälkeen ostin kotiin 3 lisää purkkia. :) En ole koskaan oikein syönyt niitä aikaisemmin. Piti oikein googlata että onko ne epäterveellisiä. Liemessä ei ole sokeria ja itse kasviksissa on esim paljon rautaa ja muita mineraaleja. Luulen että kroppani tarvitsee rautaa.
 
Tämä jalapeno himo on jatkunut pahempana pari viikkoa. ImageUploadedByVau Foorumi1440089200.629122.jpg
Tässä viikon saldo
 
Minulla ei ollut ruokahimoja, mutta raahasin penkin kellariin ja kävin siellä istumassa pitkin päivää. Jotenkin se tuoksu oli aivan ihana o_O
 
Kellarihaju on mahtava, tuoksuu perunoille ja kostealle mullalle!
 
Takaisin
Top