Mielitekoja

Mun kauppalapussa lukee juustopallot (ne sipsit siis). Useena iltana tehnyt niitä mieli, vaan ei oo tullut ostettua (hyvä niin).
Pääsiäispyhien ruokia täs kans ollaan mietitty ja ainakin sitä lasagnee kokkaan huomenna :-D ja lohikin näytti olevan tarjouksessa nii käydään kalastamassa se kalatiskistä. Valkosipulikermaperunoita kylkeen niin avot.

Mä oon huomannut, et himoitsen rasvaisia tai kermaisia ruokia. Ruokakerma sopii ruokaan ku ruokaan :-D

Oijoi mitä herkkujuttuja! Me ollaan menossa anoppilaan pääsiäisherkuille perjantaina, varmaan sit lauantaina käydään kaupasta kotiin jotain spesiaalimpia ruokatarvikkeita. Tai no, en tiiä mitä mut karjalanpaistia ajattelin, ellei anoppi sit just sitä laita :) Ja niitä hot rodeja :wink

Mulla oli yksi ruoka jota en syönyt IKINÄ ennen raskautta: pitsa. Nyt voisin syödä vaikka joka päivä!
Rullakebab olisi silti tänään saatava.

Huh, onneks söin kaks lihapiirakkaa (niitä sellasia pieniä, rukiisia taijotain) ennen ku tulin lukeen tätä :D noista jäi vähän huono olo, niin ei tosiaankaan kyllä herättäny mielenkiintoa mikään viimesillä sivuilla mainituista tuotteista..

Me ostettiin siskon kans viime vkl, kun oltiin menossa kotiin käymään, 2 pakettia Ben & jerrys jätskiä kun ne oli citarissa melkeen puoleen hintaan! No...sunnuntaina mentiin samaisen kaupan kautta ja todettiin että pakastinta oli siellä täytetty, piti ostaa sit vielä toiset kaks... :P maistoin vaan vähäsen ja oli kyllä taas turhan makeaa mun mielestä, pitää silti maistaa uudestaan pääsiäisenä B) mikäli noi on siis säilyneet kotona....

Alkanu kyllä jonkinverran jo kaipailemaan noita valkohomejuustoja.. Sitä tuli kyllä kaupasta ostettua, Castellon ja ihan vaan Rainbownkin laatua.

Mä kuumensin valkohomejuustoviipaleet paistinpannulla ja söin leivällä ku oli jääny juusto (silloin joulukuussa) ja mies ei käytä.. oli kyl hyvää niinkin, ihme ettei oo tullu aikasemmin mieleenkään kokeilla :D

Fazerin Real ruis :woot: Sitä meni pahoinvoinnin aikaa pussitolkulla ja nyt sitä on taas mennyt. En itke jos en sitä saa, mutta kun erehdyn ostamaan niin pussillinen menee kertaheitolla.

Odotan innolla milloin ensimmäinen tiskirätin imeskelijä ilmoittautuu!

Mulla on kulunut vuohenjuustoa paljonkin kuumennettuna, joko pannulla tai uunissa. Usein laitan uunissa punajuuren kanssa tai laitan pizzan täytteeksi. Nam.

Joitain muitakin juustoja on ollut ikävä. Ja jostain syystä eilen olisi tehnyt hurjasti mieli maksalaatikkoa. Se jäi kyllä kauppaan.

Muuten ei ole kielletyt houkutelleet ja salaattia on kulunut tavallista enempi. Oon huomannut, että kepeämpi ruoka pitää pahoinvointia kurissa :)

Mua himottaa tällä hetkellä mausteet.. Suurin ongelma on se, että olen mauste-allergikko.. :D äitini tuumi eilen, että sitten se on poika, kun tytöstä himoitsis makeaa. Totesin tuolle sitten, että ei tarvitse mennä kuin pari päivää taaksepäin, niin olisin voinut mättää kaikkea makeaa sisuksiini.. Eli eipä nämä ruoka mieliteotkaan sukupuolen arvailuun auttanut! :D

Voi ei ku alko himottaa kaikkia mahdollisia herkkuja! Mullakin on tuo hese ihan tajuton himonkohde :D ja nyt kun luki näitä teidän juttuja niin pullaaa ja pizzaa ja ranskiksia tekee mieli! Ajattelin tänään repästä ranskalaiset ja nauravat nakit uunissa ja joku ihana maustevoi. Nammm. En normaalisti syö nakkeja, pikaruoasta puhumattakaan ja kaveritkin alkaa ihmetellä ku himoitsen big mac burgereita yms. Vauvan piikkiin vaan :D

Facebookki vilisee kivoista pääsiäiskuvista, koristeista ja karkeista niin mun tekee ihan hirveesti mieli pääsiäiskarkkeja tässä arvon nyt että pitäiskö lähteä kauppaan vartavasten niitä hakemaan vai yritänkö hillitä itseni...

Ostin viime sunnuntaiksi ison kasan ruohomunia ja muita pääsiäisherkkuja virpojia varten. Yhtään ei ilmaantunut ovelle, mutta arvatkaa vaan oliko päivän päätteeksi karkkeja silti jäljellä!

Jos ei muuta, niin itsehillintätreenille olis tarvetta :D

15 vuotta kasvissyöjänä ja viikonloppuna grillimakkaran tuoksun kulkeutuessa nenääni iski siihen ihan järkyttävä himo! Ja paaaljon väkevää sinappia! Toistaseks ainakin onnistuin välttään kiusauksen ja nyt jo melkein yököttää ajatus. :wtf: :grin

appelsiinituoremehua. ah. ja eikös neuvolan tätsy sanonut heti että kuules, litrassa on aterian verran kaloreita. pah!

Takaisin