Mulla ei vielä tähän asti oo ollut mitään mielitekoja, tänään sit tuli ja oli pakko ostaa kaupasta suolakurkkuja. Vois syödä vaikka kilon, mutta vois janottaa vähän sen jälkeen.
Mun tekis mieli hesen juustohampparia ja ranskalaisia majoneesin kanssa. On ollut tosi väsyttävä viikko ja nyt hirvee nälkä, siksi varmaan tekee mieli pikaruokaa :/ :D Ootteko uskaltaneet syödä raskauden aikana hesessä, lähinnä majoneesia mietin?...
Mulla olis torttutaikinalevyjä ja hilloa vissiin kumpaakin, jos en väärin muista. Mulle iskee aina keskellä kesää tarve saada ja siksi yleensä aina on tarpeet :D
oi joulutortut on kyllä ihania! Meillä kyl ruokakaupassa on vielä myynnissä noi torttuhommat, voiskin ostaa enskerralla pakkaseen levyjä. Eihän sitä tosiaan koskaan tiedä millon alkaa tortuttaan :D
Mun on tehnyt jo monta päivää mieli niitä "rinkulasipsejä". Mitä ne nyt onkaan nimeltään, mut tiiätte varmaan. Oltiin leffassa viime viikolla ja siinä vieressä joku söi niitä.. Hyvä etten kysynyt saanko minäkin maistaa :D En kyllä uskalla yksin ostaa pussia, sitten tulee vaan porsasteltua turhaan. Mutta jos sais edes vähän maistaa...
Samoten siideriä tekee välillä mieli Siis vain sen maun vuoksi, se on ihan erilaista kuin limsa. Onkin pitänyt pari kertaa ostaa alkoholitonta, että saa sen himon kuriin.
Mulla on lavallinen somersby:n päärynäsidukkaa kotona. Kylläpä on monena iltana tehnyt mieli laittaa pari kylmään ja ottaa saunajuomaksi Toivottavasti ne ei mene mikskään, et voin sit joskus tulevaisuudessa ne vielä nautiskella ilman et ne on ihan väljähtäneitä Valkkariakin löytyis, kyllä menis nyt pääsiäisenä lasi jos toinenkin...
Just niitä Katik! Ää, ihan kamalaa :D ehkä mun täytyy ostaa niitä kun mennään käymään mun porukoilla.. Ei kertyis pelkästään mun takapuoleen ne sipsit :D
Ei vitsi kun nyt tekee mieli noita hot rodeja!! Mulla on se periaate että yks sipsipussi per viikonloppu.. nooh viimeks ostin kartanon niitä tilli sipsejä ja perjantai illassahan ne hurahti:D On kans tehny mieli siideriä ja viinejä! Alkoholittomat viinit, varsinkin punkku on vaan niin oudon makusta.. taitaa jäädä viininmaistelut sitte myöhemmäksi
Hot rodit on kyllä hyviä! Kiitos vaan tällekin ketjulle, eiköhän ne ens kerralla ruokakaupassa päädy ostoskärryyn. :P Tuli just mieleen, että "unohdin" viime viikonloppuna ostetun ben&jerryn kokonaan, siellä se kotona pakastimessa odottelee syöjäänsä