Mielitekoja

Kaupan sellanen tölkissä olevat eineslihapullakastike, tekee niin paljo mieli että mietin tosissaan lähenkö vielä hakeen lähikaupasta.. Lämmittelis iltapalaksi :)

Voi maksalaatikko, kyllä oliskin hyvää...!

Täälläkin suunniteltu (karppi-)pizzan tekemistä viikonloppuna, mut voi olla että päädyn johonkin makaroni-pastakastikejuttuun.

On tässä jo muutaman kerran saanut niin hyvää lihaa, että tosissaan on kaivannut punaviiniä sen seuraksi. Alkoholittomia ei ole tullut edes mieleen kokeilla siihen tarkoitukseen, koska ainakin kaikki alkoholittomat punaviinit, joita eri seurakuntien ehtoollisilla on päässyt maistamaan, on olleet aika hirveitä!

Mä en myöskään suostu alkoholittomiin viineihin koskemaan,ne on kamalia!

Ai höh, no ehkä niihin on sit turha tuhlata rahojaan. Mä kyl luinkin just jonkun viiniarvostelun parista alkoholittomasta punkusta ja ne sai kyllä murskatuomiot. Joku valkkari siinä oli mikä oli ilmeisesti ihan ok.
No, eiköhän tässä kärsi muutamia kuukausia olla ilmankin :)

mitäs se kuohujuoma on mitä kaupasta saa, se sellanen hauskannäkönen pullo... varmaan lähinnä lapsille tarkotettu? :D Niitä on erivärisiä ja oisko jotain elukan kuvia kyljessä. Saattaa kyllä olla aikamoista sokerilitkua..

Aijaa, no hyvä tietää niin ei tarvi alkaa metsästämään sitä kaupoista!

Tai ei se nyt mitään super kallista kai, mutta hinnakasta kuitenkin väittäisin :)

Mä pääsen viimeistään pääsiäisenä grilliruoan äärelle, kun vietämme pääsiäisen vanhempieni luona :) ne on kovia grillaamaan. Ja tässä ihan lähellä asuu kaveri pariskunta, jotka grillailee ahkeraan.. Sinne täytyy itsensä kutsua kanssa :D

Voi nami! Oispas hyvää saada grilliruokaa! :)

Alkuraskaudessa teki jokusen kerran hulluna mieli grillimakkaraa kunnes se rupes etomaan koko ajatus! Nyt kyllä taas maistuis! :rolleyes:

Mun suurin mieliteko tällä hetkellä on tomaatit ja niiden päälle aromisuolaa :D grilliruoka ei oikein uppoa vaikka ennen sitä olis voinu syödä useinkin. Salmiakkia voisin syödä vaikka joka päivä, mutta täytyy yrittää pystyä rajoittaa.

Salmiakki ja lakritsa maistuisi täälläkin aina toisinaan kovastikin. Miksi juuri se, mitä pitäisi rajoittaa? :D

Takaisin