Mielitekoja

Täällä eilen iski ihan hirviä himo kallen mätitahnaan...sitä siis kaupasta ja leivän päälle...ja kappas, huimauksesta ei tietoakaan :) minulla varmaan paha suolan puute, kun paineetkin huippu alhaset...

Noniin, lisätääs viikonlopun ruokalistalle kanaviillokki sitten... kiitti vaan :D
Omenoista mäkin oon aina tykännyt ja nyt varsinkin ne Granny Smithit maistuu just kivan kirpeiltä. En oikeen tiiä miks, mut en osaa syyä muita hedelmiä ku omenoita. Inhoan yli kaiken banaania, appelsiinia ja niitä kuivia muumiomandariinejä. yök. Kaikki muut hedelmät sitte taitaa ollakin hankalemmin syötävissä, ettei paljon mitään kokonaista hunajamelonia napata laukkuun evääks:P

Mä näin viime yönä unta että söin kaikenlaisia semmosia karkkeja jotka on kovia ja kirpeitä päältä ja sit sisällä on jotain salmiakkijauhoa...tarttiskohan mennä kauppaan :D

Minde, minäkin himoitsin kaupassa kallen mätitahnaa! Muy en sitten ostanut, kun mietin että olikohan sekin kiellettyjen ruokien listalla?
Maksamakkara suosituksetkin piti tarkistaa yks päivä, kun teki niin kovasti mieli ja voihan sitäkin onneks jonkun verran söidä ;)

Hyi ällötys, kaupasta mukaan värillisiä turkinpippureita.. kamalan makusia :S

Mä syön aina välillä muutaman värillisen turkinpippurin tai semmosen toisenlaisen kovan karkin. Muut karkit ei oikein maistukaan :D

Värilliset turkinpippurit on ihania, etenkin ne siniset. Irtokarkkihyllystä valkkaan aina niitä. :P

Mä en syö mitään sinisiä karkkeja! Karkin ei kuulu olla sininen :D punaiset ja oranssit turkinpippurit!

Edellisessä raskaudessa himoitsin myös kallen mätitahnaa ja jostakin sillon otin selvää että vakuumipakattu mätiä ei?? Söin tuota viimeksikkin ja ai että maistu myös nyt hyvälle :)

Hemsku just avasin "Salmiakkipommi"-pussin :D oijettä on hyvää kirpeää salmiakkia. Kaikenlisäks näillä lähtee inohttava olo (ja inhottava maku suusta).

Mulle iski sellanen mieliteko et pitäis päästä pääsiäisenä ruåtsin bååtilla päiväks tukholmaan! Mahtaalohan raskaana tulla helpommin merisairaaks..

Mulla oli eilen heti herättyä semmonen olo, että pizzaa! Ihan outoa. Kun järjellä ajattelee niin hyi hitto, mutta silti sitä on saatava. Sain sitten miehen suostuteltua, että tilattiin pizzaa taas! Kolmas kerta johonki viikon sisään :D Mies tilas vähän "terveellisemmän" pizzan, eli oli muutakin kuin juustoa, mutta sepä ei mulle maistunu vaan söin vaan onnessani sitä omaa neljän juuston pizzaani, missä oli sentään vähän tomskua ja katkiksiakin.

Hmm.. Voisin syödä sitä taas! :P

Me puhuttiin tänään neuvolassa näistä ruokajutuista ja mieliteoista. Kun siellä vaaka näytti 2,5 kiloa tulleen painoa mulle jo lisää. Ja sanoin sit, että hiilarit maistuu ihan liiaksi asti ja herkut samoin.
Terkka sanoi et kun lähtöpaino on normaalipainon sisällä, niin ei kun vaan sitä mikä hyvältä maistuu. Sit kyllä samaan hengen vetoon mainitsi siitä, että on syytä syödä ravintorikasta puhdasta ruokaa ja jättää herkkuhimot taakse ennen kuin kiloja alkaa kertyä valtavasti. Mut näin niinkun alkuun sanoi että syödä pitää sitä mikä maistuu, varsinkin jos pahoinvointia, niin ihan sama onko ruokana pizzaa vai kebabbia kunhan saa syötyä. :wideyed:

Kotivaaka ei näyttäny vielä kiloja tulleen, mut voihan niissä kai heittoakin olla eri vaakojen mittauksissa. Uskon kyllä, että tuo 2,5 kiloa pitää ihan paikkansa näillä herkkuhimoilla :wacky:

Neuvolan vaaka näyttää aina enemmän ku kotivaaka :D

Nii se voi olla. Ja mulla oli kyllä neuletakki ja ihan pitkät housutkin jalassa, et niistä ainaki puol kiloo otan hyvitystä :wink

Takaisin