Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla kansMulla on tullu himo hedelmiin ja nyt neuvolassa selvis että maksimisuositus on 4 hedelmää (tai marja-annosta) päivässäTuntuu ihan tyhmältä kun nyt stressaan jostain hedelmien määrästä ja toisena päivänä saatan syödä suklaata -> koko hommassa ei oo mitään järkeä! En kyllä usko että teen itselleni tai vauvalle jotain hallaa vaikka välillä söisin "yli suositusten".
varsinkin omenoihin. Mustikatkin on niiin ihania Mun lemppari karkit on jo pitkään ollu Nellie Dellien salmiakit, tai ne mustat kovat namit. Oon yrittäny googlettaa steviasta raskausaikana... et uskaltaako syödä enää. Onko kellään tietoa?
Ja voin muuten kertoo mikä on kamalaa!! Oon oottanu oikeesti ainakin 10 vuotta että mustat pantterit tulee taas pusseissa! Ne on ollu aina mun lemppareita eikä niitä jaksa kaivella sitä 2-3 sieltä muitte kakkoje seasta. No nytpä ne tuli.. Nii.. Mähän en saa syödä salmiakkia.. Prkl..

ONKO NIITÄ TAAS?! Mä en kestä! Ne on täydellisiä ja nyt pitää odottaa monta kuukautta että niitä voi ostaa. Mulla on muutenkin verenpaineet herkästi koholla niin en viitti syödä salmiakkia nyt ollenkaan..![]()
Itel tosi terveellinen himo; ajattelen ja voisin syödä kokoajan pizzaa! Mikään muu ruoka ei kiinnosta. Välil havahdun siihen et suunnittelen täydellisiä täytteitä pizzaan :D Pahoinvointia ei onneks ole, ei vaan tee mieli mitään muuta ja kaikki muu oikeestaan etoo jo ajatuksena.