Mielitekoja ja inhokkiruokia

Normaalisti voisin elää suklaalla mutta nyt ei tee kyllä yhtään mieli :wideyed: eikä oikein muutakaan makeata. Kauhee suunnittelu aina iltaisin että naposteltavaa otan yöpöydälle aamusyötäväksi. Jotain joka olis sitten hetken päästä helppo oksentaa... banaani ja Piltti tuntuu liian makeilta, mutta sekamehu on hyvää, omituis kun sekin on niin makeaa. Tähän aamuun mennessä oon napsinut aamuisin miniluumutomaatteja ja juustoa/suolakurkkuja, mutta tän aamun yrjörumban jälkeen ei taida mennä enää alas...

Pizza maistu hyvin muuten ei oikeeta ruokaa tee yhtää mieli...

Nyt syön lähinnä vaa ville vallaton päärynä jädejä. Ku o kuuma mut vesi ja muutki juomat tökkii nii noista tulee ihana olo:)

Mäkin löysin pitkästä aikaa ruisleivän suolakurkulla. Leivän päälle mieluiten oikeaa voita, juustoa ja suolakurkkuja. Nam! Makea ei houkuta yhtään ja tosi hyvä niin.

Appelsiinimehu on nyt lemppari! Normaalisti vihaan tuoremehuja, mutta ai että miten hyvältä Appelsiinimehu onkaan nyt maistunut :)

appelsiinimehu missä hedelmälihaa oli viimeraskauden ihan kestosuosikki ja tälläkin kertaa oon kerenny jo sitä ostaan kertaalleen :) mun tekis vaan mieli karkkia ihan hirveesti mut tykkään pääasias vaan mustista karkeista ja suklaasta en oo nyt syöny kauheesti kun esikoiselle tulee vatsavaivoja mun suklaan syönnistä ja tosiaan mustia ei saa niin jtn minttukarkkei oon kyl syöny :) kaikenlaista raikasta muka tekee mieli mut sit ei kumminkaan.. Eilen söin kebabia salaatilla ja ihan hirvee ällötys sen jälkeen.. Vieläkin kuvottaa ajatus ylipäätään kebabista.. Haluisin vaan herkkusalaatteja (mut ei jaksa tehä -.-)

Tuore leipä ja banaanijogurtti cheeroiusmurojen kanssa. Nam!
Rakastan suklaata, mutta nyt sitä ei tee mieli kovin paljon.

Täällä myös tuo cheeriousmuro :-D mangojogurtilla!

Oksun jälkee oli kyllä pakko lähtee shoppaan se pizza. Hyvä dieetti pizzaa, leipää, mehukeittoo, jukurttia, mehua, hedelmiä, marjoja ja puuroo näillä toi esikoinenkin eli alkuodotuksesta... Kyl mä sit kun olo sallii alan syömää oikeeta ruokaa... Mulle ekassa neuvolassa sanottiin ja lääkärissä et syö sitä mitä pystyy eikä ressaa...

Yhh, eilen aamulla leipä ei menny alas ei millään. Maistui vaan hiivalta tosi voimakaasti.. myöhemmin päivällä maistui kyllä :D

Nektariinit, appelsiinit yms hedelmät maistuu hyvin! Ruoka sitten taas ällöttää jo ajatuksenakin... noh pitää katsoa mitä sitä tänään keksisi syödä!

Halleluja, tänään pysty syömään aamupalaks kaks siivua ruisleipää ja mukillisen mehukeittoo.. Tänään ei oo ollu enää niiin huono oll, mutta väsymys on palannu kovempana.

Kylmää tekee täällä mieli.. ja jano on ihan hirvee :) Milllai ne muuten meni että tekikö tytöstä mieli makeaa ja pojasta suolaista?

Juuri noin päin muistaakseni. Mun teki viime raskaudessa mieli kaikkea :D poika tuli ❤

Mullakin nyt vielä ainaki tekee mieli mitä millonki. :D Viime raskaudessa suklaata kaikkssa muodoissa. Kaakaoo puuroo jäätelöä muroja ja tyttö tuli :)

Valmistin eilen innoissani esikoisen suosikkiruokaa silakkalaatikkoa. Otin lautaselle ja aloin syödä niin en pystynytkään. Alkoi oksettamaan, enkä pystynyt syömään yhtään. Aiemmissa raskauksissa ei oo alkanut mikään ruoka yököttämään.

Takaisin