Mielihaluja ja ällötyksiä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ruusa#
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiehuva pottuvesi (potuissa kuoret) tuoksuu niin ihanalle!! En kestä :D mies nauraa näille mun ällötyksille ja mielihaluille haha eilen piti saada pitsaa ihan vain sen takia, koska halutti pizzojen reunoja..

Kaikkea suolaista ja paljon! Normaalisti olen karkkihiiri enkä niinkään sipsien tai muun suolaisen perään, niin sikäli mulle vähän outo tilanne. Ostin mm. Valkosipulitäytteisiä oliiveja, joita oon syöny suoraan purkista... Avokadoon on myös kova himo. Hedelmä-salmiakkikarkkeja tekis mieli, mutta ne oon jättäny syömättä. Teen tuoksu ei enää oikeen miellytä, vaikka normaalisti oon teen suurkuluttaja. Puolison kahvin haju myös ällöttää... normaalisti siis tykkään etenkin kahvipapujen tuoksusta, vaikka en kahvia ite ollenkaan juokkaan. Tänään aamulla avasin uuden keittokinkkupaketin ja se haisi mielestäni ihan pierulta :D.

Ihan mahotonta tää, kun aamusin ei tee MITÄÄN MIELI. Ei leipää, jugurttia, puuroa, marjoja, hedelmiä, kananmunaa.... ei MITÄÄN. Kahvia juon kaks kuppia ja sit kärvistelenkin pahassa olossa. :( :D on tääki yks työmaa tää alkuraskaus.

Oon aamulla kans yrittäny haluta laittaa suuhun muutaki ku kahvia mutta ei vaan maistu, alkaa ällöttää. Sitten kun töihin pääsee niin tulee kamala nälkä :rolleyes:

Hassua miten erilaisia nämä "ruokaoireetkin".
Mulla taas ei kahvi meinaa upota... Jotenki vaan maistuu kitkerälle ja sitte puolet jää kupin pohjalle kun närppien juon ja jäähtyy:wideyed:
Noh hyvä niin...

Mutta ruoka! Ah! Heti kun oon syöny mietin jo että mikähän maistuis seuraavaksi... Ja onko sitä tai jaksanko tehdä...
Tänään syötiin possun kyljystä. Pelkäsin ettei uppoais, mutta haudutettiin uunissa 3,5h niin tuli niin ihanan mureaa että nam!
Mutta siis mies kävi eilen kaupassa ja jo nyt vaalea leipä on loppu, Red Orange mehussa on tippa enää pohjalla, Tutti frutti Sour karkit loppui jo illalla ja Aino Mokkasuklaa jäätelöä on enää ihan vähän:oops:
Ja nyt tekis mieli mokkapaloja... tai pannukakkua tai jotain tai KAIKKEA herkkua:bag:
Ja sitten jos syön herkkua niin kohta tulee taas suolaisen nälkä.... Kebab ranskiksilla tai hampurilainen ois jotain ihanaa:hungry:
Onneksi huomenna ollaan menossa hyvään ravintolaan syömään kun päätettii käyttää nyt lahjakortti pois:hungry: Omnomnom kolme ruokalajia + alkoholiton viini...
Mutta mitähän sitä nyt söis:oops:

Joo tuttu tunne toi et mitäkhää seuraavaks söis :D mie saatan jo viikon päähän miettii ruokia mitä söis. Ja kaikki suolanen on kyl ihan in juttu! Pitäs yrittää syyä vissii sellast perus kotiruokaa ja salaatttii mut minkäs sille voi ku tekee miel roskaruokaa :D mut onneks tulee kyl syötyy paljo muutaki :) ja mies kävi eilee kaupas sit ja kysy et tarvinko mitää, noh karkkiihan teki taas miel, kauan yritin vastustella mut piti periks antaa ja pyytää sit karkkipussi kaupast :D

Mul ei oo ikinä närästäny tai ainakaa pahast ni en tiiä et milt se kunnolla edes tuntuu, toivotaa ettei raskauden aikan pahana tuu se närästys :D

Oivoivoi, mä en osaa sanoa edes parin tunnin päähän että mitä tekisi mieli, niin vaihtelee. Mutta kuuma juoma ei mee alas. Ei tee, ei glögi, ei kaakao.

Eloinen17, sama homma. :D Joku juttu, jota olen tunti sitten pitänyt taivaanlahjana, on voinut muuttua jo oksetuksen perikuvaksi. Yritäppä tässä ny sitten!
Tuo glögihomma harmittaa, kun yleensä olen saanut nimenomaan joulukiksit siitä että olen juonut glögiä pitkin jouluisia iltoja. Nyt vaan ellottaa, jos mies uskaltaakin ehdottaa glögin juomista. Eikä se ressu kehtaa sitten itselleen pelkästään sitä lämmittää... :rolleyes:

Mulla ei tee kyllä mieli juurikaan mitään, jotain satunnaisia välähdyksiä jotka seuraavana hetkenä jo puistattavat. Hedelmät ja vihannekset on neutraaleja, ei tee mieli mutta ei myöskään okseta. Kauppalistan tekeminen on ihan painajaista, kun pitäis suunnitella tulevia ruokia.

Just kävin syömässä 3 ruokalajin menuun... niin josko pitäisi sekä suolaisen että makeannälän ees hetken... Täytyi tosin jo kotiin tultua mussuttaa mandariinejä:hungry:
Huolestuttaa kyllä vähän kun muut kärvistelee oksetusoloissa ja mä vaan syön kuin syöttöpossu...niin pelkään että onko kaikki varmasti hyvin kun ei ole pahempia oireita...o_O

Just kävin syömässä 3 ruokalajin menuun... niin josko pitäisi sekä suolaisen että makeannälän ees hetken... Täytyi tosin jo kotiin tultua mussuttaa mandariinejä:hungry:
Huolestuttaa kyllä vähän kun muut kärvistelee oksetusoloissa ja mä vaan syön kuin syöttöpossu...niin pelkään että onko kaikki varmasti hyvin kun ei ole pahempia oireita...o_O

Oon miettiny ihan samaa ku ei oo oireita, tai sitä pahaa oloa niinku muil tuntuu olevan, välil unohtaa olevasa raskaana :o

Minä olen kunnon karkkihiiri ja mua ei te mieli karkkia.. Nään jossain karkkia pystyn maistaan sen esanssisen maun..
Mutta kaiken tuoretta pullaa, omenapiirakkaa, juustokakkua tekis mieli.. Jotain tuoretta ja omatekoista..

Minulla kaveri oli maailman parhaimmissa oloissaan heti raskauden alusta. Ei pahoinvointia ja söi noin tunnin tai kahden välein. Kaikki ruuat kelpasi hänelle. Lapsi syntyi la:n lähettyvillä ja oli täysin terve poitsu joka kohta 1v. Oireettomuudesta kannattaa nauttia eikä niinkään murehtia. :) lucky you

Mulla on paha olo koko ajan ja ei tee mitään mieli syödä, täytyy pakottaa itsensä syömään jotain. Kaikki makea ällöttää, samoin rasvaiset ruoat. Vissyä mitä ennen join paljon ei voi kuvitellakaan juovansa :yuck: mandariinit menee ilman yökötystä.

Ruusa# Ei miullakaa hirveitä pahoinvointeja oo, aamulla on vähä huono olo jos en heti syö mut muute syöttöporsas olo :laughing021
Uskon että kaikki on hyvin, meitä vaan siunattiin näillä mahtavilla ruokahaluilla:laughing025:Heartred

Mulle ei oo vielä ilmennyt mitään ruoka mielihaluja tai ällötyksiä. Ehkä niitäkin tässä hiljalleen.

Eilen autoa ajaessa tosin huomasin pitäväni tuulilasinpesunesteen hajusta, mikä ennen on mielestäni ollut kamalan hajuista.

Juuh ei tuo kaupassa käyminen tosiaan ole mikään helpoin tehtävä raskaana:hilarious:
Perus ruokia ei tehny yhtään mieli mutta valmispizzoja kuolasin....:hungry: Sitte näin tagliatelle pastat ja alkoi tehä mieli savuporokastikkeella tagliatellea ja nakkikastikkeella tagliatellea ja ja... mies ois ehkä vähän ihmetelly miksi syödään tagliatellea joka päivä:joyful:

Leivistä oli kamalan hankalaa päättää haluttaako joululeipää vai kauraleipää... ja jos toisen jättää kauppasn niin alkaako just sitä tehdä mieli:confused:
Herkuista ostin konvehteja ja kirpeitä namuja ja suolapähkinöitä:rolleyes:

Ja MEHU voi MEHU! Mun uutta lempi mehua ei ollu! Täytyi ostaa jotain appelsiini puna-appelsiini sekoitusta sitte joka oli luomua ja kallista:shifty:

Jooh pienehkö kauppa ja silti jonku 45min sain kulumaan....

Takaisin