Mielihaluja ja ällötyksiä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ruusa#
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lähes kaikki liha ällöttää ja haisee pahalle. Esikoista odottaessa ei syöty kanaa koko aikana.

Mieli taas tekee kaikkia hedelmiä.
Viime raskauden elin melkeen hedelmillä ja jäätelöllä.
Kaikki herkut maistuis myös, varsinkin makeat! Karkkipäivä on aina kerran viikossa, mutta nyt jo alkanut joustamaan siitä kun pahoinvointi yllättää jos ei kahteen tuntiin ole syöny ni auttaa heti kun syö rivin suklaata. Banaani tietty helpottais myös, mutta niitä on vähän huono pitää näin talvella aina autossakin mukana [emoji3]

En tiedä, johtuuko tää nyt varsinaisesti raskaudesta, mutta viime päivinä on tehnyt mieli kaikenlaista mahdollisimman tulista ruokaa. Ja tänään haistoin työpaikan ruokalassa ranskalaiset perunat ja oon haaveillut niistä siitä asti! Sen sijaan mun normaali himotusruoka, pizza, ei aiheuta tällä hetkellä suurempia intohimoja.

Mulla ei mee alas ku nakit ja joulukinkku. Erittäin terveellistä ja monipuolista:D nii joo ja lähi kebulasta menee kebab salaatilla. Mies laitto illalla meille jätski annokset mut eipä menny alas. Mies oli tyytyväinen ku sai syödä molempien ;)

Söimpä tuossa sitten popcornia nälkääni.. :facepalm::grin teki mieli....

Ei muuten kauheen terveellisiä nää himot yleensä ole.. :facepalm:

Itse himoitsin tänään tomaattia, jolle olen koivuallergian kautta yliherkkä. Ei voinut mitään, oli pakko ostaa yksi (1) tomaatti ja syödä se ruisleivän päällä. Oi että osasikin olla hyvää! Miehelle sanoin vaan että vauva haluaa selvästi lykopeenia.

Pulla on kans hyvä nälkään :joyful: Tuntuu olevan nälkä koko ajan, illalla halutti pastaa ja heti kun sai syödyksi niin tuli huono olo:hungover:

Ihan mahotonta tää, kun aamusin ei tee MITÄÄN MIELI. Ei leipää, jugurttia, puuroa, marjoja, hedelmiä, kananmunaa.... ei MITÄÄN. Kahvia juon kaks kuppia ja sit kärvistelenkin pahassa olossa. :( :D on tääki yks työmaa tää alkuraskaus.

Mulla aamuisin lasten murot. Frosted Flakes, Cheerios tai Weetabix mini suklaa. Herätyskello soi, käyn hakemassa kulhon ja tuon sänkyyn jossa syön kulhollisen pimeässä puoli-istuvassa asennossa. En usko että mikään muu menisi alas. Tää rituaali tuntuu toistaiseksi auttavan aamun pahoinvointiin

Ootteko kokeillu jääkaappikylmiä vauvojen hedelmäpilttejä aamupalaksu? Niinku mangopiltti?
Mulla tekee niitä nyt kauheasti mieli...
Uppoaa tosin leipäkin aamulla.
Tuoremehu on herkkua näköjään tässäki raskaudessa! God Morgonin Sisily Red Orange :hungry:

Aamulla kyllä pitää 5min sisään saada jotain syötyä tai tulee huono olo.
Muuten päivän mittaan ihan ok olo, johtuu varmaan siitä kun tulee naposteltua vähän väliä:)
Olo on kuin robotilla aamusin, silmät auki, varovasti ja tasaisesti ylös, katse kohti keittiötä ja menoks :laughing002

Mulla sillon ku pahoinvointi oli pahimmillaan, niin ei puhettakaan että ois voinu sängystä nousta ilman että jotakin söi. Mieskin oppi tän mun tavan ja toi aamusin ku heräs ennen mua niin mulle mandariinin sänkyyn :')

Kirpeät maut uppoaa ja hapan. Makeasta jää paha maku suuhun.

Takaisin